کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب

۴ مطلب در شهریور ۱۳۹۸ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

 

 

کرکره برقی فلزی که به صورت غیر شفاف میباشد در کوره رنگ الکترواستاتیک رنگ میشود در واقع این رنگی میباشد به لوازم خانگی مثل لباسشویی و یخچال زده میشود و این روش کیفیت زیادی دارد.

کرکره سفید رنگ
پرفروش ترین رنگ کرکره برقی همان رنگ سفید است. کد رال رنگ این کرکره ها 9016 است. این رنگ به انگلیسی Traffic White نامید می شود. اکثر کارخانجات تولید کننده نیز معمولاً همین کد رنگ را برای کرکره های سفید خود انتخاب می نمایند و می توان گفت ، این کد رنگ به یک استاندارد نانوشته برای رنگ سفید تبدیل شده است.
کرکره سفید رنگ
رنگ سفید یکی از پر فروش ترین رنگ کرکره برقی میباشد، کد رنگ آن 9016 میباشد و تمام کارخانه ها از همین رنگ سفید برای کرکره برقی استفاده میکنند در واقع این کد رنگ به  صورت یک استاندارد در این صتعت جا افتاده است.

http://www.deltacover.ir/

http://www.deltacover.ir/products/electric-shutters

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰


اجزای تشکیل دهنده کرکره برقی
در ادامه اجرای اصلی تشکیل دهنده کرکره اتوماتیک ریموت دار را معرفی می نماییم. بعضی از آنها اجزای اصلی تشکیل دهنده کرکره می باشند و بعضی دیگر مانند ردیف 7 و 8 اختیاری می باشند.

    1.    تیغه کرکره : تیغه کرکره برقی بدنه همان کرکره برقی میباشد که ظاهر کرکره برقی را میسازد و در رنگ ها و جنس های مختلف عرضه می گردد.
    2.    موتور کرکره : موتور کرکره برقی شبیه یک ماشین الکتریکی که با برق کار می کند می باشد در واقع نیروی محرکه اصلی  کرکره برقی میباشد مانند موتور توبلار و ساید میتوان برای کرکره برقی نام برد.
   3.    ریل : پرویلی است که به صورت عمودی به شکل ع شکل در دو طرف دهنه قرار داده شده است و باعث میشود رول تیغه ها به بالا و پایین حرکت کنند ریل های کرکره برقی از جنس آلیاژ آهن و آلومینیوم ساخته شده اند.
   4.    قوطی: برای نصب ریل کرکره برقی باید قوطی هایی در اندازه های مشخص در دو طرف نصب میشوند.

5.       صفحه پلیت : صفحه پلیت به شکل صفحه های نگهدارنده شفت در دو طرف قرار میگیرند به این شکل که دو عدد صفحه روی قوطی وجود دارد که کرکره برقی و موتور روی آن قرار داده شده است.

6.       شفت : شفت به صورت لوله مانند میباشد که یک سر آن اندکپ و سر دیگر آن موتور میباشد و  رول تیغه کرکره برقی بر روی جایگذاری شده است و وقتی موتور شفت میچرخاند ، رول کرکره به طرف بالا و پایین حرک می کند.
7.       جا قفلی : جا قفلی به انتهای تیغه کرکره برقی وصل میشود این قطعه برای نگهداری کرکره مورد استفاده است.
8.       کاور موتور :  کاور موتور برای محافظت از موتور در برابر بارش باران یا برف و کم شدن صدای موتور در بیرون از شفت قرار میگیرد.

 

 

http://www.deltacover.ir/

http://www.deltacover.ir/products/electric-shutters

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

این متن دومین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

زکات علم، نشر آن است. هر وبلاگ می تواند پایگاهی برای نشر علم و دانش باشد. بهره برداری علمی از وبلاگ ها نقش بسزایی در تولید محتوای مفید فارسی در اینترنت خواهد داشت. انتشار جزوات و متون درسی، یافته های تحقیقی و مقالات علمی از جمله کاربردهای علمی قابل تصور برای ,بلاگ ها است.

همچنین وبلاگ نویسی یکی از موثرترین شیوه های نوین اطلاع رسانی است و در جهان کم نیستند وبلاگ هایی که با رسانه های رسمی خبری رقابت می کنند. در بعد کسب و کار نیز، روز به روز بر تعداد شرکت هایی که اطلاع رسانی محصولات، خدمات و رویدادهای خود را از طریق بلاگ انجام می دهند افزوده می شود.

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • مریم کیشاهرخ