کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب

۱۱۴ مطلب در شهریور ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

 

مزیت های تجهیزات شبکه نگزنس وارداتی


تجهیزات شبکه نگزنس ابزارهایی هستند که برای پیاده سازی شبکه ها کاربرد دارند. کابل شبکه نگزنس باید به درستی انتخاب شوند تا موجب کارآمدی بیشتر شبکه و افزایش سرعت شوند. این کابل ها دارای طول عمر زیادی هستند. کابل ها در اندازه های مختلف تولید می شوند برخی از این کاربل ها ضخیم و برخی نازک تر هستند.

 

کابل شبکه نگزنس های ضخیم ضد آب هستند و از آن ها برای محیط های خارجی استفاده می کنند. این کابل ها در برابر عوامل خارجی مقاومت بسیار بالایی دارند. کابل های نازک تر برای مکان هایی که اطلاعات از حساسیت کم تری برخورداند کاربرد دارند. اگر کابل نگزنس Cat6 UTP نازک باشد برای فضاهای داخلی کاربرد دارد. این کابل ها از ملزومات مهم به شمار می آیند و جزء طبقه ی ابزارهای پسیو و یا غیر فعال هستند.


 
تجهیزات پسیو در کابل شبکه نگزنس


تجهیزات پسیو در کابل شبکه نگزنس با توجه به نوع شبکه انتخاب شده و به کار می روند. قیمت کابل شبکه نگزنس به نسبت کیفیت و طول عمری که دارند مناسب هستند. کابل ها دارای تنوع بالایی هستند و در انواع و مدل های مختلف به فروش می رسند. برای ساخت این کابل ها از روکش های با کیفیتی استفاده می کنند و این روکش ها از اجزای کابل ها مراقبت می کنند. این روکش ها مقاومت بالایی دارند و در برابر نویز ها و اختلالات مقاوم تر هستند. استفاده از کابل های باکیفیت کمک می کند تا عملکرد شبکه بهبود یابد. رایان کابل به عنوان یکی از نمایندگان کابل شبکه نگزنس این محصولات را در کمترین زمان و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهند.

 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه لگراند

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند


علت پر طرفدار بودن کابل شبکه CAT6 چیست؟

 


به طور کلی کابل‌ شبکه Cat6 با توجه به موارد ذیل شدت سیگنال انتقالی کم یا زیاد خواهد شد:
- کابل شبکه لگراند  جنس مغزی
- ضخامت مغزی
- مقدار پیچش هر دو رشته
- مقدار پیچش چهار زوج در هم تنیده
معمولا در کابل شبکه Cat6 فرکانس 250 مگاهرتز را ساپورت می کند کاهش سیگنال آنها برابر با 19.8dbاست و پهنای باند / مسافت 1Gbs/100m تا 10Gpbs/55m را پشتیبانی می‌کند.

 

کابل شبکه لگراند همچنین در این کابل شبکه Cat6 که باید به آن دقت کافی داشته باشیم نوع روکش به کار رفته در مدل sftp است. کابل‌های sftp دارای لایه محافظتی هستند که به خوبی می‌توانند مانع از ورود نویزهای محیطی شوند. همچنین در برابر جریانات الکترومغناطیس مقاوم باشند. لذا این کابل شبکه می‌تواند گزینه مناسبی برای بکارگیری در فضاهای بیرونی هستند.

 

کابل‌ شبکه لگراند Cat6


کابل شبکه لگراند به ویژه محیط‌‌ هایی که ممکن است خطر صدمه و یا نفوذ کابل را تهدید کند. بنابراین به طور معمول کابل‌هایی که جنس روکش و محافظ آن از نوع PVC است مقاومت خوبی در برابر خوردگی و پوسیدگی دارند ولی در هنگام آتش سوزی از خود دود سمی و شعله زیادی ساطع می کنند.

کابل شبکه لگراند در واقع برخی از کمپانی‌ها ترجیح می دهند از کابل شبکه Cat6 با روکش LSZH استفاده نمایند. با این تفاوت که کابل LSZH از کابل PVC قیمت بیشتری دارد.

 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن

خرید کابل شبکه بلدن

خرید کابل شبکه بلدن چندان آسان نمی‌باشد. مجموعه‌ی عظیمی از کابل شبکه بلدن در انوع مختلف وجود دارد که شما می‌توانید در اختیار داشته باشید. این کابل‌ها علاوه بر تفاوت در نوع، در طول‌های مختلف، رنگ‌های متنوع و... نیز به بازار ارائه می‌شوند.

خرید یک ککابل شبکه بلدن ابل شبکه بلدن بسیار مهم بوده و نکات حیاتی را در بر می‌گیرد که اگر با آگاهی کافی اقدام نکنید هزینه‌های اضافی زیادی نیز پرداخت خواهید کرد.
 
 


موارد ضروری کابل شبکه بلدن

این روزها از کابل شبکه بلدن استفاده‌های فراوانی می‌شود، حتی در مکان‌هایی که مجهز به مودم روتر بوده و اتصالات از طریق وایفای صورت می‌گیرد نیز گزینه‌های اتصال با کابل شبکه بلدن نیز وجود دارد. مدل‌های مختلف از مودم‌ها دارای تعداد پورت‌های متفاوتی برای کابل‌ها هستند و هرچه مودم روتر شما بزرگتر باشد تعداد بیشتری پورت LAN در اختیار خواهید داشت. اگرچه وایفای‌ها در حال پیشرفت هستند و سطوح بالاتری از اتصال را ارائه می‌دهند، کابل شبکه بلدن نیز در همین راه قرار دارند و مزایای متمایزی را ارائه می‌دهند. یکی از مواردی که برای خرید کابل شبکه بلدن باید در نظر داشته باشید فاصله از مودم روتر است که باید براساس آن فاصله اندازه‌ی درستی برای کابل انتخاب کنید. هرچند که کابل‌ها در اندازه‌های بسیار متنوعی وجود دارد و شما با هر نیازی که باشید، می‌توانند آن را تامین کنند.

 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه بلدن کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a8%d9%84%d8%af%d9%86/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 

 
سایت:
https://rayancable.com/

 

کابل شبکه بلدن
نمایندگی کابل شبکه بلدن
کابل شبکه بلدن cat6 sftp
کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg
کابل شبکه بلدن cat5

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

داربست

داربست 

|انواع داربست|قیمت داربست| اجاره داربست|داربست فروشی|قیمت داربست فلزی |داربست فلزی چیست|  

داربست

داربست غرب تهران

مشاوره با ما : 09124034925

داربست در چه مواردی کاربرد دارد؟


نمای ساختمان
کفراژ پشت نما و زیر بتن
دیواره برای مراسم ها
بنرهای تبلیغاتی
راه پله موقت کارگاهی
نصب برای جرثقیل دستی و دستگاه های بتن پاش
نگه داشتن اجسام سنگین
انبار و قفسه بندی موقت
نصب بیلبوردها و…
ایجاد گیت و ورودی

 

چه سئوالاتی که در مورد داربست فلزی می خواهید بدانید؟


داربست فلزی جزو یکی از مهمترین ابزارهایی است که در ساختمان سازی مورد استفاده قرار میگیرد.
توجه به اصول زدن داربست و استفاده درست از هر کدام از انواع داربست ها بسیار مهم و حیاتی است داربست ضامن سلامتی و جان کارگرانی است که بر روی آن مشغول به کار هستند.
داربست توجه به این مسئله توجه به جان انسان هاست حتی عابرین و انسان هایی که از محدوده ساختمان سازی عبور میکنند ممکن است جانشان در خطر باشد اگر به اصول درست برپا کردن داربست پایبند نباشیم.


داربست فلزی

داربست غرب تهران  فقط یک سازه موقت فلزی و یا چوبی است که برای حمایت از سازه اصلی مورد استفاده قرار می کیرد.
و در عین حال به عنوان بستر یا یک پایه برای کارگران در حین انجام کارهای ساختمانی عمل می کند.
با توجه به نوع کار ساخت و ساز، از انواع دربست مختلفی از داربست ها استفاده می شود.
داربست باید به خوبی مونتاژ شود، مستحکم باشد تا از کارگران و دیگر مصالح ساختمانی که بر روی آن قرار میگیرند، حمایت کند.


*برای دیدن سایت داربست کلیک نمایید

https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

 
تلفن تماس:
09124034925
09918535721

 
سایت:
https://darbastbashiri.ir

 

داربست

انواع داربست
قیمت داربست
داربست فروشی
اجاره داربست
قیمت داربست فلزی
داربست فلزی چیست

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

انواع درب آسانسور

تمامی درب آسانسور از مجموعه ای که شامل دو نوع درب (درب طبقه و درب کابین) تشکیل شده اند. این دو درب به صورت یکپارچه عمل می کنند و به صورت هماهنگ باز و بسته می شوند. در ادامه به طور مختصر در مورد درب آسانسور صحبت خواهیم کرد.


- درب کابین آسانسور

در درب آسانسور برای مشخص شدن درب کابین آسانسور باید تعداد ورودی و خروجی آسانسور را بدانیم. ولی به طور معمول در ساختمان های معمولی یک درب کابین بیشتر نداریم. این در به همراه آسانسور جا به جا می شود و زمانی که آسانسور به طور کامل از حرکت بایستد، باز می شود. وظیفه درب کابین آسانسور جدا کردن فضای کابین از محیط متحرک پیرامون است. با این کار جان مسافران را از خطرات احتمالی محافظت می کند. نکته مهم در مورد درب کابین این است که به هیچ عنوان از درب آسانسور برای آن استفاده نمی شود.

 

درب کابین آسانسور از اجزای زیر تشیکل شده است:
- کفشک ها
- کنتاکت
- موتور سر درب
- تسمه
- قرقره ها
- چهارچوب
- لته ها
- سیل درب
- درب طبقات آسانسور


به درگاهی که بین ایستگاه طبقه و چاه آسانسور قرار دارد، درب طبقه می گویند. اگر این درب در آسانسور تعبیه نشود خطراتی مانند سقوط به چاه یا برخورد با کابین در حال حرکت و … جان افراد را تهدید می کند. این درب آسانسور فقط زمانی که کابین آسانسور کاملاً در طبقه مورد نظر توقف کن، باز می شود. اینکه چه نوع دربی برای آن در نظر بگیرد به اندازه، فضای آسانسور، نوع کاربری آسانسور و استاندارهای موجود بستگی دارد.
 
تقسیم بندی درب آسانسور از نظر نوع کارکرد آن
در این تقسیم بندی درب کابین و درب طبقه آسانسور را از نظر نوع کار به دو دسته اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم بندی می کنند. تفاوت این درب ها در نوع نیروی است که هنگام باز و بسته شدن باید بر روی آن اعمال شود.


- درب تمام اتوماتیک آسانسور چیست و چگونه کار می کند؟
درب آسانسور، از این نوع درب آسانسور هم برای درب کابین و هم برای درب طبقات استفاده می شود. همانطور که از نام آن پیداست این نوع درب به صورت خودکار باز و بسته می شود. درب تمام اتوماتیک آسانسور از دو نوع تلسکوپی و سنترال است. تفاوت این دو نوع درب در نحوه باز و بسته شدن آنها است. درب تلسکوپی از یک قسمت باز و بسته می شود اما درب سنترال از وسط باز می شود و سپس از کناره ها بسته می شود.


 

 

 

درب  آسانسور از اجزای زیر تشکیل شده است:
1.    کنتاکت
2.    کفشک ها
3.    سیل درب
4.    لته ها
5.    چهارچوب

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

درب های اتوماتیک آسانسور نوع استاندارد درب های موجود در آسانسورهای مدرن میباشد که در سال 1887 معرفی شدند. تقریباً تمام درب های اتوماتیک آسانسور معمولاً توسط یک اپراتور درب نصب میشود و در ماشین آسانسور تغذیه می شوند. این نوع درب های اتوماتیک آسانسور نیز انواع مختلفی دارد که بر اساس نوع سیستم آسانسور متفاوت میباشد. برای باز و بسته شدن درب های اتوماتیک آسانسور، موتورخاصی برای آن در نظر گرفته شده است که این وظیفه را به صورت ایمن و با رعایت اصول خاص خود انجام خواهد داد. مکانیزم هایی که در درب های کابین آسانسور در نظر گرفته شده است که به هنگام رسیدن به سر طبقه نه تنها درب کابین را باز می کند، بلکه قفلی که برای درب طبقه در نظر گرفته شده است را نیز درگیر خواهد کرد و باعث باز شدن آن نیز می شود. همین طور این مکانیزم در هنگام بسته شدن درب کابین قفل را نیز به آرامی آزاد میکند و باعث بسته شدن آن به طور کامل خواهد شد تا کابین بتواند بدون داشتن برخورد به این قفل ها به حرکت خود در شفت آسانسور و فعالیت کامل خود ادامه دهد.


مشخصات درب های اتوماتیک آسانسور

درب های اتوماتیک آسانسور که به صورت لولایی خواهند بود و توسط تجار ما واردات آن صورت خواهد گرفت، دارای مشخصات زیر می باشد. درب سلکوم آسانسور نیز می تواند مشخصات زیر داشته باشد که بستگی به ابعاد چاله و محیط در نظر گرفته شده برای آسانسور دارد:

- لوله های بلبرینگی
- لته‌های توپر فومی
- وزن سنگین درب ها و استحکام بسیار بالا آن ها
- عایق هر گونه صدا که از چاه به گوش خواهد رسید
- موجود در عرض‌های اندازه گیری شده 70، 80، 90
- شباهت کامل درب های چپ و راست
- درب اتوماتیک آسانسور  دارای تجهیزات شامل قفل، دیکتاتور و فنرهای درب مخصوص
- ظاهر بسیار شیک و زیبا در بین درب‌ های آسانسور


*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

 

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

آسانسور(elevator) کلمه ای فرانسویست که به زبان ساده اتاقکی است عمدتا به شکل مستطیل که به آن کابین آسانسور گفته میشود و  قطعات آسانسور  به افراد کمک میکند که خود یا وسایل را به طبقات بالایی و یا طبقات زیرین برسانند. به عبارت دیگر آسانسور وسیله حمل و نقل عمودی میباشد که حرکت بین طبقات را سهولت و سرعت میبخشد، آسانسور ها به کمک الکترو موتور های مختلفی کار میکنند.

 

قطعات آسانسور  این الکترو موتور ها اکثرا بالای آسانسور در اتاقی به نام موتور خانه قرار دارند. الکترو موتور ها دارای فلکه هایی هستند که این فلکه ها شیار هایی برای قرار گرفتن کابل های فولادی یا به اصطلاح سیم بکسل را دارا هستند. کابین آسانسور توسط سیم بکسل ها الکترو موتور و ریل های راهنما بین طبقات به صورت عمودی حرکت می کند.

 

تاریخچه آسانسور:


قطعات آسانسور  اگر آسانسور را وسیله ای حساب کرده ایم که توانایی جا به جایی به سمت بالا و پایین را داشته باشد و توانایی جا به جایی افراد و وسایل را داشته باشد میتوان گفت اولین آسانسور مربوط به ۳۳۶ سال قبل از میلاد مسیح در روم باستان میباشد که غالبا توسط دست و کمک افراد و حیوانات حرکت میکرده است.
قطعات آسانسور  پس از آن در قرن ۱۸ شخصی به نام لویی پانزدهم  در سال ۱۷۴۳ اولین آسانسور که به عنوان وسیله ای برای مسافر اختصاص داده شده بود را مورد استفاده قرار داد که در خارج از کاخ تعبیه شده و قادر به حرکت از همکف به بالکن و بلعکس بوده است و مکانیزم آن شامل وزنه و قرقره هایی بوده است که توسط افرادی به دستور پادشاه به از طبقه بالا به پایین حرکت مینموده است که به آن صندلی پرواز نیز گفته میشود.

 

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts

 

 
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس وارداتی


کابل شبکه نگزنس وارداتی یکی از برند های معتبر در جهان است که از کیفیت بالایی برخوردار است و طول عمر زیادی دارد. کابل شبکه نگزنسیکی از بزرگترین شرکت های تجهیزات شبکه است که محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کند و نمایندگان زیادی در کشورهای مختلف دارد.

 

کابل شبکه نگزنس  این شرکت از بزرگ ترین تولید کننده ها در این زمینه می باشد که هر روز دامنه فعالیت خود را گسترش می دهد و کابل نگزنس Cat6 UTP یکی از با اهمیت ترین ابزارهای تولیدی این شرکت می باشد. کابل شبکه نگزنس وارداتی یکی از ابزارهایی است که در زمان راه اندازی شبکه ونگهداری و تعمیر آن مورد استفاده قرار می گیرد و از تجهیزات زیر ساختی محسوب می شود. کابل شبکه کت 6 نگزنس نقش مهمی در  انتقال اطلاعات و داده ها دارد.

 
کابل شبکه cat 6 نگزنس

کابل شبکه cat 6 نگزنس، این ابزار سخت افزاری است که دستگاه های مختلف و لپ تاپ را به شبکه متصل می کند و اطلاعات را بین سیستم ها منتقل می کند. کابل شبکه نگزنساین امکان را به کاربران می دهد که همگی از یک سخت افزار و شبکه استفاده کنند و بدون هیچ محدودیت جغرافیایی بتوانند به شبکه متصل شوند.

 

کابل شبکه نگزنس رابط هایی هستند که در شبکه می توانند اطلاعات و داده ها را به صورت یک جریان ولتاژ الکتریکی انتقال دهند. کابل های کت 6 از نوع کابل های اترنت هستند که به یکدیگر تابیده شده اند و برای شبکه هایی که در خانه و اداره ها راه اندازی می شوند کاربرد دارند.

 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه لگراند

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند

 

کاربرد کابل شبکه cat6 sftp

 


در کابل شبکه لگراند  همانطور که می‌دانید عصر ارتباطات به سرعت در حال پیشرفت و دگرگونی است بطوریکه روز به روز صنعت ارتباطی گسترش می‌یابد. جهت سهولت در کار شبکه‌های ارتباطی کابلهایی تولید شده‌اند که انواع متفاوتی بسته به شبکه‌های ارتباطی دارند.  کابل شبکه لگراند در این مقاله در فروشگاه اینترنتی پاناتل تلاش ما و همکارانمان جهت آشنا سازی شما خوانندگان گرامی با کابل شبکه لگراند cat6 sftp ، انواع همچنین کاربردهای cat6 می‌باشد.
 
دو نوع کابل شبکه cat6 داریم:


کابل شبکه لگراند  cat6 با فرکانس 250 مگاهرتز با سرعت 10 گیگابایت بر ثانیه تا 55 متر
cat6a با شیلد 500 مگاهرتز با سرعت 10 گیگابایت تا 100 متر
 
هنگام نصب کابل Cat6 موارد زیر رعایت شود:


کابل شبکه لگراند نباید بیش از تابیده یا خم گردد
- شعاع خم شدن بایستی بیش از چهار برابر قطر بیرونی کابل باشد.
- زوج سیم‌ها نباید از حالت بهم تابیده شده خارج گردند.
- غلاف بیرونی نباید بیش از ۵/۰ اینچ تخلیه گردد.
 


علت پر طرفدار بودن کابل شبکه CAT6 چیست؟


کابل شبکه لگراند متخصصان و کارشناسان راه اندازی شبکه کابلی که در زیر ساخت استفاده می‌کنند معمولا  کابل شبکه Cat6 است، لذا در هنگام پیاده سازی یک شبکه باید دقت کنیم که کابلی که قرار است در زیر ساخت شبکه یک پروژه استفاده شود از چه نوعی می‌باشد. هر چقدر تعداد پیچش در زوج‌های درهم تنیده بیشتر باشد میزان تداخل سیگنال در زمان انتشار کمتر خواهد بود و این تعداد پیچش‌های بیشتر این امکان را به ما می‌دهد که سیگنال بیشتر در مسافت طولانی حرکت کند. بکابل شبکه لگراند  دون اینکه نرخ از دست رفتن داده ها به مشکلی برخورد کند و سیگنال‌های بالایی به شبکه تحویل داده می شود. در کابل‌شبکه Cat6 برای اینکه پیچیدگی میان زوج ها در وضعیت ثابت قرار گیرد یک تفکیک کننده پلاستیکی در بین آن ها تعبیه شده است.

 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن

 

کابل شبکه بلدن فیبر نوری

کابل شبکه بلدن فیبر نوری به این خاطر که جهان به پهنای باند بیشتری نیاز دارد و همچنان برای رسیدن به آن عطش دارد که این موجب می‌شود تا طراحی کابل‌های شبکه‌ی فیبر نوری افزایش یافته و به دنبال حتی قیمت کابل شبکه بلدن که از نوع فیبر نوری است، کاهش داشته باشد.

کابل شبکه بلدن بیایید با تعدادی از مزایای کابل فیبر نوری که توسط بلدن طراحی شده‌اند، آشنا شویم.


 
مزایای کابل فیبر نوری

کابل شبکه بلدن پشتیبانی از پهنای باند بالا: در حال حاضر برای پهنای باند هیچ فناوری بهتر از فیبر نوری وجود ندارد. همچنین عملکرد کابل شبکه بلدن توسط خود سیم و اجزا آن محدود نخواهد شد.
ایمنی ذاتی فیبر نوری: کابل شبکه بلدن خصوصا نوع فیبر نوری آن ایمنی بسیاری بالایی دارند.


بی‌خطر بودن: از آنجا که در این کابل‌ها برق در انتقال داده‌ها دخیل نمی‌باشد و داده‌ها از طریق نور منتقل می‌شوند، می‌توان به بی‌خطر بودن آن‌ها نیز اشاره کرد.


کابل شبکه بلدن مقاوم بودن در برابر نوسانات آب و دما: فیبرهای نوری تحت تاثیر تغییرات دما، آب و هوای بد و رطوبت قرار نمی‌گیرند. به عنوان مثال در صورت تماس با آب باران، ارتباط مانند گذشته همچنان برقرار خواهد ماند.
فاقد تداخل الکترومغناطیس: فیبرهای نوری تحت تاثیر EMI قرار نگرفته و می‌توانید از آن‌ها در کنار تجهیزات صنعتی استفاده کنید.

 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه بلدن کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a8%d9%84%d8%af%d9%86/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 

 
سایت:
https://rayancable.com/

 

کابل شبکه بلدن
نمایندگی کابل شبکه بلدن
کابل شبکه بلدن cat6 sftp
کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg
کابل شبکه بلدن cat5

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ