کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب

۳۵ مطلب در تیر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

داربست

داربست 

|انواع داربست|قیمت داربست| اجاره داربست|داربست فروشی|قیمت داربست فلزی |داربست فلزی چیست|  

داربست

داربست غرب تهران

مشاوره با ما : 09126932871

 

 

نصب و اجاره داربست


برای نصب و اجاره داربست غرب تهران با شماره 09126932871 تماس بگیرید.
داربست ما خدماتی همچون داربست بنر، داربست فلزی جهت سقاخانه ها، داربست فلزی برای هیئات مذهبی ، نصب و اجرای اجاره داربست نما، طاق نصرت، نصب داربست چهار پایه چرخ دار، داربست جهت تعویض تابلوی سردرب مغازه ها و ... می باشد.
 

داربست در غرب تهران:

برای نصب و اجاره داربست با شماره 09126932871 تماس بگیرید.
ما خدماتی همچون داربست بنر، داربست فلزی جهت سقاخانه ها، داربست فلزی برای هیئات مذهبی ، نصب و اجرای اجاره داربست نما، طاق نصرت، نصب داربست چهار پایه چرخ دار، داربست جهت تعویض تابلوی سردرب مغازه ها و ... می باشد.

 


*برای دیدن سایت داربست کلیک نمایید

https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

 
تلفن تماس:
09124034925
09126932871

 
سایت:
https://darbastbashiri.ir

 

داربست

انواع داربست
قیمت داربست
داربست فروشی
اجاره داربست
قیمت داربست فلزی
داربست فلزی چیست

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن؛ بهترین انتخاب برای تجهیزات شبکه


کابل شبکه بلدن   بلدن یکی از شرکت‌های خوش‌نام در زمینه‌ی تولید لوازم شبکه و مخابراتی است. کابل شبکه بلدن این شرکت از معتبرترین محصولات آن هستند و در شرکت‌های کوچک و بزرگ مختلفی در تمام دنیا به کار می‌روند. این شرکت روی تولید کابل‌های CAT 5e تا CAT 6 تمرکز دارد؛ گرچه امروز کابل‌های نسل CAT 7 و CAT 8 هم وارد بازار شده‌اند. شرکت بلدن این کابل شبکه بلدن را در دو نوع CCA (کابل مسی با روکش آلومینیومی) یا CCC (کابل تمام مسی) تولید می‌کند.


انواع کابل شبکه بلدن


کابل شبکه بلدن  CAT5  :CAT5 اولین نسل از کابل‌های شبکه‌ی اترنت است.
کابل شبکه بلدن  CAT5E: نسل پیشرفته‌تر کابل‌ها، کابل‌های CAT5e هستند.

 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه بلدن کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a8%d9%84%d8%af%d9%86/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 

 
سایت:
https://rayancable.com/

 

کابل شبکه بلدن
نمایندگی کابل شبکه بلدن
کابل شبکه بلدن cat6 sftp
کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg
کابل شبکه بلدن cat5

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس، سریع و باکیفیت


کابل شبکه نگزنس برای انتقال اطلاعات طراحی‌شده و می‌تواند چند صد متر طول داشته باشد، همین مسئله باعث شده است کیفیت و دوام این محصول اهمیت چند برابر داشته باشد. کابل شبکه نگزنس محصولی است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در بین محصولات موجود در بازار در جایگاه خوبی قرار دارد. این نوع کابل‌ها در اندازه‌های مختلف و مدل‌های متفاوت تولید و عرضه می‌شود. جنس روکش استفاده‌شده در این کابل‌ها از بهترین مواد اولیه تهیه‌شده است تا درصورتی‌که طول کابل زیاد باشد دچار قطعی نشود.

انواع کابل شبکه نگزنس (Nexans)
کابل شبکه نگزنس upt CAT6 نگزنس مدل Lanmark-6 CCA، یکی از محبوب‌ترین‌های این برند است. این کابل با کیفیت بالایی که دارد موردتوجه خریداران قرار گرفته است. این محصول در اندازه‌های گوناگون عرضه‌شده و روکش آن به رنگ نارنجی است.

 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

سلکوم

 

 

سلکوم

سلکوم

توزیع قطعات یدکی درب اتوماتیک سلکوم آسانسور

سلکوم تامین کننده کلیه قطعات درب یدکی درب اتوماتیک آسانسور سلکوم و نمایندگی درب سلکوم آسانسور
جهت اطلاع دقیق از قیمت قطعات درب اتوماتیک آسانسور سلکوم لطفا تماس بگیرید.


قیمت قرقره درب سلکوم

قیمت قرقره درب سلکوم و همچنین قطعات یدکی دربهای سلکوم ایتالیا و کلیه قطعات یدکی انواع دربهای آسانسور در گروه صنعتی دیارا میتوانید با تماس با کارشناسا متخصص ما تماس حاصل فرمایید.

گروه صنعتی دیارا در زمینه طراحی و ساخت درب اتوماتیک آسانسور سلکوم با کادری مجرب و متخصص در این امر توانسته جایگاه مهمی در صنعت اسانسور  ایجاد نماید و این شرکت با در اختیار داشتن نیرویی زبده و فعال در زمینه خدمات اسانسور شامل نصب و سرویس و تعمیرات اسانسور بهترین کیفیت را به مشتری ارائه خواهد داد و همچنین در زمینه فروش قطعات در سلکوم قسمت بازرگانی جزو وارد کنندگان و تامین کنندگان اصلی  این صنف درب اتوماتیک آسانسور سلکوم هستند.

 

 

*برای دیدن سلکوم کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

سلکوم
قیمت درب سلکوم ایرانی
درب سلکوم چیست
درب سلکوم ایرانی
کاتالوگ درب سلکوم
لیست قیمت درب سلکوم پلاس
نصب درب سلکوم ایتالیا
قطعات درب سلکوم
تفاوت درب سلکوم و سماتیک

 

 

 

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

قیمت  درب اتوماتیک آسانسور

 

درب‌های طبقات مشهود‌ترین بخش بیرونی درب اتوماتیک آسانسور می‌باشند و علاوه بر ایمنی، جنبه‌ی زیبایی نیز دارند. به همین منظور در طراحی آنها از مواد مختلف از جمله آهن، استیل، شیشه ای و... در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده می‌گردد تا با معماری بنا هماهنگ گردند. ارتفاع درب طبقات معمولا ۱۹۵ سانتی‌متر است. درب‌های نیمه‌اتوماتیک حتما باید دارای شیشه جهت نمایش حضور کابین در طبقه باشند. در انتخاب و طراحی درب کابین توجه به حداقل زمان باز و بسته شدن و عرض مناسب بسیار ضروری می‌باشد. در طراحی آسانسور با توجه به معماری بنا می‌توان برای کابین یک درب یا دو درب(مجاور یا متقابل) در نظر گرفت. قبل از خرید لوازم آسانسور می‌توانید از پشتیبانی فنی کلمان مشاوره تخصصی دریافت کنید.

بهترین درب اتوماتیک آسانسور

بهترین درب های آسانسور کدامند و باید چه ویزگی هایی داشته باشند؟

درب های  اتوماتیک آسانسور در دو گروه درب های کابین و درب طبقات قرار می گیرند که از لحاظ نوع کارکرد دوباره به دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند. این دو مدل درب در نوع نیروی لازم برای باز و بسته شدن با یکدیگر متفاوت هستند. محل ورودی طبقات به کابین مکان قرار گیری درب اتوماتیک آسانسور است که انواع آن ها شامل درب اتوماتیک  آسانسور دیارا ، سانترال یا از وسط بازشو، آکاردئونی و درب های تلسکوپی یا از یک طرف باز شو هستند. با توجه به نوع آسانسور و نوع کاربری آن و استاندارهای نصب آسانسور می توان نوع و اندازه بازشوی درب را انتخاب کرد.

 


*برای دیدن گروه صنعتی دیارا کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news-2/automatic-elevator-door

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
درب آسانسور دیارا
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

بهترین درب آسانسور

 

انواع مختلفی درب آسانسور در حال حاضر تولید می شود که بهترین درب آسانسور همان درب اتوماتیک است که در مدل های دیارا ، تلسکوپی و سانترال ساخته شده اند. استفاده از این درب ها در ساخت آسانسور باعث خودکار باز و بسته شدن درب کابین و درب طبقات می شود. این درب های اتوماتیک را بیشتر در دو نوع تلسکوپی و سانترال طراحی و پیاده سازی می کنند. به طوری که در درب آسانسور تلسکوپی نحوه باز و بسته شدن درب فقط از یک سمت انجام می گیرد. همچنین درب های سانترال آسانسور از وسط باز شده و از کناره ها بسته می شوند.

 

درب های اتوماتیک از قسمت های کنتانت، کفشک، سیل درب، لته ها و چهارچوب ساخته شده اند. این درب ها به عنوان بهترین درب آسانسور می توانند از لحاظ ایمنی دستگاه آسانسور بسیار اهمیت دارند. همچنین برای نصب و طراحی آن ها باید نهایت دقت را داشته و از افراد با تجربه استفاده کرد. هر یک از قطعات درب آسانسور باید بدون کوچکترین خطا یا اندازه گیری غلط نصب شوند؛ در غیر ای صورت طل عمر مفید درب ها کاهش یاقته، خرابی های مکرری پیش آمده و خسارت های جانی و مالی بسیاری بوجود خواهد آمد.

 

قطعات آسانسور به کار رفته در این درب های اتوماتیک باید بسیار با کیفیت باشد؛ زیرا اگر از قطعات نامرغوب در ساخت این درب ها استفاده گردد باعث کاهش عمر مفید درب ها شده و سبب ایجاد خرابی و استهلاک در سایر قطعات می شود. از این رو بهتر است برای خرید قطعات اصل و با کیفیت برای آسانسور به نمایندگی ها و شرکت های معتبر و شناخته شده در  درب آسانسور مراجعه نمایید.

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

آشنایی با قطعات آسانسور

 

کابین آسانسور در قطعات آسانسور (CAR) :


قطعات آسانسور  قسمتی از آسانسور که مانند اتاقک است ومسافران و یا بار، داخل آن قرار گرفته است و جابجا می شوند. دکور داخلی کابین به صورت دلخواه انتخاب میشود و میتواند تمام استیل _ام دی اف – ترکیبی از ام دی اف و استیل و یا هر چیز دیگری به انتخاب و سلیقه مصرف کننده باشد.کابین ها بسته به ظرفیت و کارایی کابین در  قطعات آسانسور ابعاد و ارتفاع مختلف ساخته میشوند و میتوانند:نفر بر-باربر-غذابر-ماشین بر-تخت بر-لیفتراک بر و شیشه ای ساخته شوند.


ریل آسانسور در قطعات آسانسور (guid rails) :


قطعات آسانسور ریل آسانسور جهت حفظ مسیر کابین و قاب وزنه به صورت عمودی و جلوگیری از نوسانات  افقی هنگام سوار شدن مسافر داخل آسانسور میباشد.کابین آسانسور توسط کفشک هایی بسته به وزن و کاربری کابین میتواند لغزشی و یا غلطکی باشد در بین ریل ها حرکت میکند و بین طبقات جرکت میکند.از دیگر وظایت ریل میتوان به نگهداشتن آسانسور به هنگام عملکرد مکانیزم ایمنی  در قطعات آسانسور اشاره کرد.

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts

 

 
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

قیمت  درب اتوماتیک آسانسور

عوامل موثر بر قیمت درب آسانسور

قیمت درب اتوماتیک آسانسور با توجه به سایز درب های اتوماتیک آسانسور که از پر فروش ترین سایز درب ها می‌توان به سه سایز 70 و 80 و 90 اشاره کرد متفاوت است. و از عوامل موثر دیگر بر قیمت درب آسانسور می‌توان به برند درب و نوع درب های اتوماتیک آسانسور اشاره کرد که قیمت درب های آسانسور تمام اتوماتیک نسبت به درب های نیمه اتوماتیک گران تر است و همین نسبت قیمت درب دیارا نسبت به دو نوع درب دیگر ارزان تر است و میان برند های درب اتوماتیک آسانسور سلکوم پلاس گران ترین درب محسوب می‌شود و همچنین توس ارزان ترین درب آسانسور محسوب می‌شود.

 

درب اتوماتیک آسانسور طبقات مشهود‌ترین بخش بیرونی درب اتوماتیک آسانسور می‌باشند و علاوه بر ایمنی، جنبه‌ی زیبایی نیز دارند. به همین منظور در طراحی آنها از مواد مختلف از جمله آهن، استیل، شیشه ای و... در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده می‌گردد تا با معماری بنا هماهنگ گردند. ارتفاع درب طبقات معمولا ۱۹۵ سانتی‌متر است. درب‌های نیمه‌اتوماتیک حتما باید دارای شیشه جهت نمایش حضور کابین در طبقه باشند. در انتخاب و طراحی درب کابین توجه به حداقل زمان باز و بسته شدن و عرض مناسب بسیار ضروری می‌باشد. در طراحی آسانسور با توجه به معماری بنا می‌توان برای کابین یک درب یا دو درب(مجاور یا متقابل) در نظر گرفت. قبل از خرید لوازم آسانسور می‌توانید از پشتیبانی فنی کلمان مشاوره تخصصی  در درب اتوماتیک آسانسور دریافت کنید.

 


*برای  دیدن گروه صنعتی دیارا کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news-2/automatic-elevator-door

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
درب آسانسور دیارا
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

بهترین درب آسانسور

بهترین درب های آسانسور کدامند و باید چه ویزگی هایی داشته باشند؟

درب های آسانسور در دو گروه درب های کابین و درب طبقات قرار می گیرند که از لحاظ نوع کارکرد دوباره به دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند. این دو مدل درب در نوع نیروی لازم برای باز و بسته شدن با یکدیگر متفاوت هستند. محل ورودی طبقات به کابین مکان قرار گیری درب آسانسور است که انواع آن ها شامل درب آسانسور دیارا ، سانترال یا از وسط بازشو، آکاردئونی و درب آسانسور های تلسکوپی یا از یک طرف باز شو هستند. با توجه به نوع آسانسور و نوع کاربری آن و استاندارهای نصب آسانسور می توان نوع و اندازه بازشوی درب را انتخاب کرد.

 

انواع مختلفی درب آسانسور در حال حاضر تولید می شود که بهترین درب آسانسور همان درب اتوماتیک است که در مدل های دیارا ، تلسکوپی و سانترال ساخته شده اند. استفاده از این درب ها در ساخت آسانسور باعث خودکار باز و بسته شدن درب کابین و درب طبقات می شود. این درب های اتوماتیک را بیشتر در دو نوع تلسکوپی و سانترال طراحی و پیاده سازی می کنند. به طوری که در درب آسانسور تلسکوپی نحوه باز و بسته شدن درب فقط از یک سمت انجام می گیرد. همچنین درب های سانترال آسانسور از وسط باز شده و از کناره ها بسته می شوند.

 

درب آسانسور از قسمت های کنتانت، کفشک، سیل درب، لته ها و چهارچوب ساخته شده اند. این درب ها به عنوان بهترین درب آسانسور می توانند از لحاظ ایمنی دستگاه آسانسور بسیار اهمیت دارند. همچنین برای نصب و طراحی آن ها باید نهایت دقت را داشته و از افراد با تجربه استفاده کرد. هر یک از قطعات درب آسانسور باید بدون کوچکترین خطا یا اندازه گیری غلط نصب شوند؛ در غیر ای صورت طل عمر مفید درب ها کاهش یاقته، خرابی های مکرری پیش آمده و خسارت های جانی و مالی بسیاری بوجود خواهد آمد.

 

قطعات آسانسور به کار رفته در این درب های اتوماتیک باید بسیار با کیفیت باشد؛ زیرا اگر از قطعات نامرغوب در ساخت این درب ها استفاده گردد باعث کاهش عمر مفید درب ها شده و سبب ایجاد خرابی و استهلاک در سایر قطعات می شود. از این رو بهتر است برای خرید قطعات اصل و با کیفیت برای آسانسور به نمایندگی ها و شرکت های معتبر و شناخته شده   در درب آسانسور مراجعه نمایید.

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

آشنایی با قطعات آسانسور

قطعات آسانسور آسانسور ها بسته به نوع سیستم تعلیق آنها از قطعات مختلف و بسیار زیادی تشکیل میشوند که در بین این قطعات هم لوازم الکتریکی به چشم میخورد و هم لوازم مکانیکی که هرکدام در زمینه حرکت صحیح و استاندارد آسانسور نقش مهمی  در قطعات آسانسور را ایفا میکنند.
 
آسانسور ها از قطعات بسیار زیادی مانند:
قطعات آسانسور آهن آلات آهن کشی-ریل های وزنه و کابین-پشت بند های وزنه و کابین-براکت های وزنه و کابین-درب طبقات که شامل مکانیزم درب و لته ها(لنگه های درب ها) میباشد-کابین-درب کابین که مانند درب طبقات از مکانیزم درب و لته ها تشکیل شده است-شستی کابین-شستی طبقات-سیم بکسل آسانسورها-موتور-تابلو فرمان-گاورنر-پاراشوت-تراول کابل-کفشک ها-میکروسوییچ ها-سنسورها و… که به توضیح چند مورد اصلی در قطعات آسانسور پرداخته ایم.

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts

 

 
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ