کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب

۱۲۹ مطلب در آبان ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سلکوم

 

 

سلکوم

سلکوم

درب سلکوم مدل Hydra :

سلکوم درب چند منظوره Wittur است که برای حداکثر انعطاف پذیری برنامه طراحی شده است.
طیف گسترده ای از اعدام ها را می توان با هر نوع کاربرد ، از ساختمانهای مسکونی گرفته تا ساختمانهای اداری و هتلها استفاده نمود.

مزایا نصب درب سلکوم ایتالیا:
- درب منعطف و قابل اعتماد
- طیف گسترده ای از تنظیمات و اعدام ها
- طیف کاملی از اتمام ها
- امکان برآورده کردن هر برنامه کاربردی با درجه بالایی از شخصی سازی
- درب فرود Hydra با اپراتور Hydra Plus ، اپراتور Pegasus Plus (ترافیک متوسط) ، Eco Piuma و اپراتور Hydra 3000 Plus (برای ترافیک متوسط پایین) ترکیب شده است


قابل اعتماد و قابل اعتماد
قطعات درب سلکوم سازه ای مطمئن و مستحکم که برای سیستم های آسانسور پر سرعت و پر سرعت طراحی شده است.

سریع و بی صدا
باز کردن درب سریع و بی صدا ("غلتک های با کارایی بالا" ، ضد وزن خارجی ثابت ، قفل درب نصب شده بر روی یاتاقان).

طرح
در سلکوم طیف وسیعی از راه حل ها و گزینه های طراحی باعث پگاسوس می شود
گزینه ساعت ”سرعت درب را مطابق با ساعت روز تنظیم می کند؛
دخمه پرپیچ و خم در هر دو طرف باز و درب بسته از هوا جلوگیری می کند
تلاطم در لرزه ها.

 

 

 

درب کابین سلکوم ایتالیا Hydra Plus

درب کابین سلکوم ایتالیا  Hydra Plus یک سیستم در است که با هر نوع کاربرد از ساختمانهای مسکونی گرفته تا ساختمانهای اداری و هتلهای بسیار پرمصرف ، قابل استفاده است.
ساخت و ساز جمع و جور انعطاف پذیری بالایی را نیز برای اهداف نوسازی آسانسور تضمین می کند.

مزایا:

- سلکوم در مدولار ( ترکیب متغیرها بین درایوها و مدلها )
- طیف گسترده ای با 9 نوع درب
- عملکرد صاف حتی با سرعت بالا در درب
- از قبل تنظیم شده و تست شده در کارخانه با عملکردهای خودآموز برای سرعت باز و بسته شدن بار. بر این اساس ما می توانیم نصب سریع و آسان داشته باشیم زیرا دیگر نیازی به تنظیمات اضافی در سایت نیست
- مصرف کم انرژی
- محصول جهانی: Hydra Plus مطابق با استانداردهای EN 81، Pubel، Lift Direct 95/16 / EC است
- طبق قوانین معلولین ، زمان بسته شدن
- تعداد کمی از قطعات باعث کاهش تعداد قطعات یدکی و طول عمر بالا می باشد
- سازگاری با اجزای موجود و قطعات طراحی شده ویژه امکان پذیر میباشد.


نمایندگی درب سلکوم
گروه صنعتی دیارا نمایندگی انواع درب های سلکوم

برای سفارش هر گونه درب اتوماتیک آسانسور سلکوم (ایتالیا،ترکیه، چین و ایران) در انواع سایز
- درب سلکومسایز 80 سانتیمتر
- درب سلکوم سایز 90 سانتیمتر
- درب سلکوم سایز 100 سانتیمتر
- درب سلکوم سایز 110 سانتیمتر
- درب سلکوم سایز 120 سانتیمتر

به ما اعتماد کنید ما بهترین درب اتوماتیک آسانسور سلکوم را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.
 

 


آشنایی با درب سلکوم آسانسور

درب سلکوم را در گروه صنعتی دیارا هنگام خرید با چشم باز اقدام خواهید نمود و با خیال آسوده تصمیم میگیرید. درب سلکوم محبوب ترین برند خارجی در داخل ایران میباشد. ولی متاسفانه خیلی از مصرف کننده ها اطلاع درستی از درب سلکوم ندارند و همین امر باعث سو استفاده افراد سود جو از این مسئله خواهد شد . در طراحی و ساخت درب های آسانسور توسط تولید کننده ها از چند طریق و شیوه استفاده میشود که معروف ترین آنها سلکوم و سماتیک خواهد بود .

در درب سلکوم به طور مثال بیشتر تولید کننده ها در داخل ایران از شیوه سماتیک استفاده می نمایند که هر کدام از این برند ها یک متریال ، کیفیت و قیمتی دارند دقیقا مکانیزم سلکوم هم به همین شکل میباشد . سلکوم یک نوع چینش و مونتاژ ادوات درب هستند و مهم این است که در چه کارخانه ای تولید گردد و طبیعتا کیفیت کار و قیمت تولید کننده با تولید کننده دیگر فرق دارد . پس خرید تنها درب سلکوم به این معنی نیست که شما درب با کیفیتی تهیه کردید باید به تولید کننده یا فروشنده اطمینان کافی داشته باشید.


 

*برای دیدن سلکوم کلیک نمایید

 

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

سلکوم
قیمت درب سلکوم ایرانی
درب سلکوم چیست
درب سلکوم ایرانی
کاتالوگ درب سلکوم
لیست قیمت درب سلکوم پلاس
نصب درب سلکوم ایتالیا
قطعات درب سلکوم
تفاوت درب سلکوم و سماتیک

 

 

 

 

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

 

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی


کاربرد قطعات آسانسور میتوان گفت آسانسور(elevator) کلمه ای فرانسویست که به زبان ساده اتاقکی است عمدتا به شکل مستطیل که به آن کابین آسانسور گفته میشود و به افراد کمک میکند که خود یا وسایل را به طبقات بالایی و یا طبقات زیرین برسانند. قطعات آسانسور  به عبارت دیگر آسانسور وسیله حمل و نقل عمودی میباشد که حرکت بین طبقات را سهولت و سرعت میبخشد، آسانسور ها به کمک الکترو موتور های مختلفی کار میکنند.

 

این الکترو موتور ها اکثرا بالای آسانسور در اتاقی به نام موتور خانه قرار دارند. قطعات آسانسور  الکترو موتور ها دارای فلکه هایی هستند که این فلکه ها شیار هایی برای قرار گرفتن کابل های فولادی یا به اصطلاح سیم بکسل را دارا هستند. کابین آسانسور توسط سیم بکسل ها الکترو موتور و ریل های راهنما بین طبقات به صورت عمودی حرکت می کند.

 

تاریخچه آسانسور:


قطعات آسانسور اگر آسانسور را وسیله ای حساب کرده ایم که توانایی جا به جایی به سمت بالا و پایین را داشته باشد و توانایی جا به جایی افراد و وسایل را داشته باشد میتوان گفت اولین آسانسور مربوط به ۳۳۶ سال قبل از میلاد مسیح در روم باستان میباشد که غالبا توسط دست و کمک افراد و حیوانات حرکت میکرده است.
لیست قطعات آسانسور کششی پس از آن در قرن ۱۸ شخصی به نام لویی پانزدهم  در سال ۱۷۴۳ اولین آسانسور که به عنوان وسیله ای برای مسافر اختصاص داده شده بود را مورد استفاده قرار داد که در خارج از کاخ تعبیه شده و قادر به حرکت از همکف به بالکن و بلعکس بوده است و مکانیزم آن شامل وزنه و قرقره هایی بوده است که توسط افرادی به دستور پادشاه به از طبقه بالا به پایین حرکت مینموده است که به آن صندلی پرواز نیز گفته میشود.

 




 


قطعات آسانسور اما سر انجام در سال ۱۸۰۰ میلادی تکنولوژی آسانسور پیشرفت خود را آغاز کرده تا اینکه در سال  ۱۸۲۳ دو معمار انگلیسی اتاقکی ساختند که توسط نیروی بخار جا به جا میشد ولی آنچنان قابل اعتماد نبود. اما پس از آن شخصی به نام الیشا اوتیس که بنیان گذار اولین شرکت ساخت آسانسور نیز هست با طراحی آسانسوری ایمن با طراحی ترمز ایمنی که امروزه آنرا آسانسور کششی مینامیم پا به عرصه نهاده است.
او برای اولین بار این سیستم را در سال ۱۸۵۴ در نمایشگاه جهانی نیویورک به نمایش گذاشت ،اولین آسانسور در جهان در تاریخ ۱۸۷۴ در ساختمانی در نیویورک توسط شرکت اوتیس ساخته و نصب گردید.


 
محل قرار گیری قطعات آسانسور آسانسور از سه بخش اصلی تشکیل شده است و در قیمت قطعات آسانسور تاثیر دارد.
1.    موتور خانه: محل قرار گیری تابلو فرمان ،موتور و سایر تجهیزات.
2.    چاه آسانسور: محلی که کابین آسانسور در آن حرکت میکند و محل نصب درب ها و ریل ها میباشد.
3.    چاهک آسانسور: در پایین ترین قسمت میباشد و محل قرار گرفتن بافر ها یا ضربه گیر ها میباشد.

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts


 




تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند

کابل های شبکه لگراند UTP و SFTP چه تفاوتی دارند؟


نمایندگی کابل شبکه لگراند میتوان گفت UTP مخفف عبارت Unshielded Twisted Pair است و به معنی کابل هایی می باشد که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و دارای شیلد نیستند.
SFTP مخفف عبارت Screened Fully shielded Twisted Pair می باشد که منظور از آن کابل شبکه لگراند هایی است که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و غلاف کامل دارند. این کابل ها به دلیل روکش فلزی خود توانایی کاهش اثرات نویز و پارازیت را دارند.
منظور از شیلد کامل این است که این مدل از کابل شبکه لگراند علاوه بر اینکه دارای یک پوشش کلی می باشد، تک تک زوج سیم های پیچانده شده به دور یکدیگر در آن نیز دارای پوششی از جنس فویل می باشند.

 
کاربرد انواع کابل شبکه لگراند


کابل شبکه لگراند utp:
کابل شبکه لگراند   UTP مناسب برای ساختمان های مسکونی می باشد که به نظر آلودگی فرکانسی و سیگنالی کاملاً پاک هستند.


کابل شبکه لگراند FTP:
کابل شبکه FTP مناسب برای ساختمان های اداری مانند: بیمارستان ها، مراکز خرید، دفاتر شرکت ها و… می باشد که ریسک آلودگی فرکانسی دارند ولی این آلودگی جدی نمی باشد.


 
کابل شبکه لگراند SFTP:
کابل شبکه لگراند SFTP مناسب برای محیط های صنعتی مانند: پالایشگاه ها، سایت صنایع سنگین، سالن مونتاژ خودرو و… است که آلوده به برق سه فاز هستند.


 
روکش کابل شبکه لگراند


کابل شبکه لگراند از لحاظ روکش نیز دارای دسته بندی می باشد. تمامی کابل ها دارای یک روکش از جنس پلاستیک یا PVC است.
این روکش ها از نوع معمولی یا ضد اشتعال LSZH می باشند. این روکش باید دارای استحکام کافی باشد تا در زمان کابل کشی شبکه دچار پارگی نشود.
روکش دیگری که برای این کابل ها استفاده می شود فویل و شیلد می باشد. این روکش ها جهت محافظت از کابل در برابر ضربه و نویز روی کابل کشیده می شوند.

قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال  تاثیر در روکش فویل در دو روش یا ترکیبی از دو نوع بر روی کابل قرار می گیرد. سیم تخلیه جهت سهولت در نصب ارت کابل و تخلیه بار می باشد.
مدل اول کل سیم ها رو پوشش می دهد و مدل دوم زوج سیم ها را در بر می گیرد.
 


معرفی کابل شبکه و پچ کورد لگراند اصل

این نوع پچ کورد تولید شده توسط برند لگراند ( LEGRAND ) در فرانسه می باشد.
کابل شبکه لگراند  امروزه این شرکت یکی از مجهز ترین و معروف ترین تولیدکننده تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه است.
این برند در بین کاربران پرطرفدار بوده و در ایران از پر فروش ترین برند ها به حساب می آید.
لگراند محصولات خود را با حساسیت و ظرافت بالا در اقسام مختلفی تولید می کند و در بازار به عرضه می گذارد.
کاربران با استفاده از کابل شبکه لگراند و پچ کورد ارتباطی میان سیستم ها ایجاد می کنند تا امکان جابه جایی اشکال مختلف اطلاعات بین آن ها شکل گیرد.
کابل شبکه لگراند اصلی در محصولات این برند تنوع زیادی در استاندارد های پشتیبانی شده، رنگ های گوناگون و حذف نویز دیده می شود.
به همین دلیل است که این برند در بین برترین برندها در ایران قرار گیرد.
محصولات آن با مناسب ترین قیمت در بازار قابل تهیه هستند.


 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

 

کابل شبکه cat 6 نگزنس

کابل شبکه cat 6 نگزنس، این ابزار سخت افزاری است که دستگاه های مختلف و لپ تاپ را به شبکه متصل می کند و اطلاعات را بین سیستم ها منتقل می کند. کابل شبکه نگزنس این امکان را به کاربران می دهد که همگی از یک سخت افزار و شبکه استفاده کنند و بدون هیچ محدودیت جغرافیایی بتوانند به شبکه متصل شوند. کابل ها رابط هایی هستند که در شبکه می توانند اطلاعات و داده ها را به صورت یک جریان ولتاژ الکتریکی انتقال دهند. کابل شبکه نگزنس cat6 sftp های کت 6 از نوع کابل های اترنت هستند که به یکدیگر تابیده شده اند و برای شبکه هایی که در خانه و اداره ها راه اندازی می شوند کاربرد دارند.


 

مزیت های تجهیزات شبکه نگزنس وارداتی

تجهیزات شبکه نگزنس ابزارهایی هستند که برای پیاده سازی شبکه ها کاربرد دارند. کابل ها باید به درستی انتخاب شوند تا موجب کارآمدی بیشتر شبکه و افزایش سرعت شوند. این کابل شبکه نگزنس ها دارای طول عمر زیادی هستند. کابل ها در اندازه های مختلف تولید می شوند برخی از این کاربل ها ضخیم و برخی نازک تر هستند. کابل های ضخیم ضد آب هستند و از آن ها برای محیط های خارجی استفاده می کنند. این کابل ها در برابر عوامل خارجی مقاومت بسیار بالایی دارند. کابل های نازک تر برای مکان هایی که اطلاعات از حساسیت کم تری برخورداند کاربرد دارند. اگر کابل نگزنس Cat6 UTP نازک باشد برای فضاهای داخلی کاربرد دارد. این کابل ها از ملزومات مهم به شمار می آیند و جزء طبقه ی ابزارهای پسیو و یا غیر فعال هستند.

 
تجهیزات پسیو در کابل شبکه نگزنس

تجهیزات پسیو در کابل شبکه نگزنس با توجه به نوع شبکه انتخاب شده و به کار می روند. قیمت کابل شبکه نگزنس به نسبت کیفیت و طول عمری که دارند مناسب هستند. کابل ها دارای تنوع بالایی هستند و در انواع و مدل های مختلف به فروش می رسند. برای ساخت این کابل ها از روکش های با کیفیتی استفاده می کنند و این روکش ها از اجزای کابل ها مراقبت می کنند. این روکش ها مقاومت بالایی دارند و در برابر نویز ها و اختلالات مقاوم تر هستند. استفاده از کابل های باکیفیت کمک می کند تا عملکرد شبکه بهبود یابد. رایان کابل به عنوان یکی از
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس این محصولات را در کمترین زمان و قیمت مناسب به مشتریان خود ارائه می دهند.

 


توضیحات کابل نگزنس Cat6 UTP

کابل شبکه نگزنس های LANmark-6 نگزنس راه حلی ایده آل برای تمام نیازهای امروزی  تجهیزات شبکه در محیطهای اداری متعارف هستند.این کابلها بر اساس آخرین مشخصات تعریف شده در استانداردهای بین المللی و آمریکایی کابل شبکه نگزنس اصل طراحی ، تولید و تست شده اند و کیفیت و کارایی مورد نیاز برای همه کاربردهای زیر را در شبکه تا پهنای باند 250MHz فراهم میکنند:
 
10baseT Ethernet
100baseTX Fast Ethernet
1000baseTX Gigabit Ethernet
155 MBit ATM
622 MBit ATM
1.2 Gbit ATM
کاربردهای آینده کلاس E

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

 

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن

 

رنگ کابل شبکه بلدن

رنگ کابل شبکه بلدن در حالی برای بسیاری از کاربردها رنگ کابل چندان اهمیتی ندارد، اما مواردی وجود دارد که به رنگ کابل بستگی دارند. به علاوه رنگ‌های کابل خصوصا در مکان‌های شلوغ می‌تواند به شناسایی کابل شما کمک بزرگی بکنند. بنابراین برای خرید حتما به رنگ کابل دقت داشته باشید. البته برای مصارف خانگی رنگ کابل شبکه بلدن اهمیت کمتری داشته و تنها برای کمتر دیده شدن در فضای خانه می‌تواند مهم باشد که می‌توان از رنگ‌های خنثی مانند خاکستری آن‌ها استفاده کرد.

 
انواع تجهیزات شبکه بلدن BELDEN


برند بلدن BELDEN به تولید محصولات زیادی از کابل شبکه بلدن جمله موارد زیر پرداخته‌ است:
- انواع کابل شبکه بلدن
- انواع پچ کورد شبکه یا کابل Lan
- کابل تصویر RG59 که طول آن ۵۰۰ متر می باشد.
- انواع کابل کواکسیال ( دوربین ) یا کابل های ترکیبی RG59


 
خرید آنلاین از محصولات کابل شبکه بلدن


در محصولات خرید آنلاین کابل شبکه بلدن، پس از اینکه محصول دلخواه تان را  انتخاب کردید با استفاده از گزینه افزودن به سبد خرید و بعد از کامل کردن خرید خود می توانید اقدام به پرداخت را انتخاب کنید تا مراحل آن را طی کنید و در پایان با استفاده از کارت های اعتباری هزینه محصول مورد نظر را پرداخت کنید، کابل شبکه بلدن پس از انجام این مراحل در خواست شما به قسمت فروش فرستاده می شود و بعد از کم کردن آن در بخش انبارداری کالا برای شما ارسال می شود.

 

*برای دیدن کابل شبکه بلدن کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a8%d9%84%d8%af%d9%86/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 


 

 
سایت:
https://rayancable.com/

 

کابل شبکه بلدن
نمایندگی کابل شبکه بلدن
کابل شبکه بلدن cat6 sftp
کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg
کابل شبکه بلدن cat5

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

داربست

داربست 

|انواع داربست|قیمت داربست| اجاره داربست|داربست فروشی|قیمت داربست فلزی |داربست فلزی چیست|  

داربست

داربست غرب تهران

مشاوره با ما : 09124034925

 

نصب داربست

در داربست خدماتی چون:  داربست ساختمان ها و برج های اداری و مسکونی ، داربست مساجد و مدارس ، داربست نمایشگاه و سازه های مصنوعی و غیره که با عده‌ای از افراد باتجربه که در غرب تهران فعالیت می‌کند نصب و اجرا می‌شود.
همچنین نصب داربست به عواملی چون:  محل دار بست ،  حجم داربست ،  ارتفاع داربست ،  تغییر فاصله های عرضی استاندار داربست ، امکان دسترسی به لوازم و مهاری خور داربست بستگی دارد. که نصب نمای ساختمان ،  کفراژبندی سازه ها، نصب آسانسور ، نصب برای نقاشی ، سیمان کاری ، سنگ کاری ، بنرهای تبلیغاتی و غیره به کار می‌رود. نصب داربست همه مناطق غرب تهران  اعم از: ستارخان ، کن ، چیتگر ، فردوس ،  حصارک ،  اکباتان ، جنت آباد ، شهر زیبا ، آزادی ، شهران،  پونک ، شهرک آپادانا، آریا شهر وتهرانسر به طور مستمر اجرا می‌شود. در این زمینه بهترین اکیپ داربست را به شما معرفی و اطلاعات کامل در زمینه نصب داربست را ارائه می دهد.

 

ایمنی داربست

داربست بـرای دستیابی به سکوهای کاری از وسایلی همچون نردبانهای ثابت و متحرک، رامـپ و یـا بـالاتر اسـتفاده شود .
طراحی و ساخت راههای منتهی به سکوهای کاری بایـد بـر اسـاس دسـتورالعمل هـای اسـتاندارد مربوط انجام پذیرد.
نصب تابلو، نوار رنگی و یا لامپ مناسب به طور مشخص بر روی داربست هایی که هنوز کامـل نـشده اند الزامی است .
بدیهی است مجوز استفاده از داربست باید توسط دپارتمان ایمنـی و بهداشـت صـادر شود.
داربست پس از نصب باید کاملاً تراز باشد
استفاده از تکیه گاههای بی ثبات همانند بـشکه هـا، آجرها،جعبـه هـا و بلوکهـای سـیمانی بـرای داربستها ممنوع است.
اجزای تشکیل دهنده داربست باید به گونه ای انتخاب شوند که علاوه بر تحمل وزن خود قـادر بـه تحمل حداقل باری معادل چهار برابر بیشترین بار کاری مورد انتظار باشند.
داربست  در صــورتی کــه فــرد یــا افــرادی در محوطــه زیــر داربــست کــار و یــا عبــور مــی نماینــد می بایست اقدامات ایمنی لازم برای جلوگیری از سقوط مواد و اشیاء انجام شود (نصب توری).

 

 

خدمات داربست غرب تهران

داربست باید قبل از هر شیفت کاری و بعد از هر اتفاقی که می توانـد سـاختار داربـست را تحـت تاثیر قرار دهد توسط شخص ذیصلاح مورد بازرسی قرار گیرد.
کار بر روی  انواع داربست باید منطبق بر الزامات این دستورالعمل و رعایت کلیه مسایل ایمنـی کـار در ارتفاع باشد.
کلیه افرادی که قرار است از داربست استفاده کنند باید دوره آموزشی ایمنـی داربـستها را دیـده باشند
( مونتاژ کاران،کسانی که داربستها را جابجا می کنند، کارگران ،تعمیر کاران و بازرسان)
زمانی که خطر سقوط اشیاء از بالای سر بر روی سـکوی کـاری داربـست وجـود دارد اسـتفاده از حفاظ بالای سر الزامی است.
اگر سطوح کاری داربست پوشیده از روغن، برف یا یخ باشد، نباید بر روی داربست کارکرد.
خدمات داربست اگر در شرایط آب و هوایی بد مثل باد شدید و طوفان نباید بر روی داربستها کار کرد .
مگـر بـا مجـوز مسئولین ذیصلاح و استفاده از وسایل حفاظت فردی مناسب ،تجمع ابزار، مواد و نخاله ها بر روی داربست ممنوع است.

 

 

*برای دیدن سایت داربست کلیک نمایید.

 

https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

 
تلفن تماس:
09124034925
09918535721

 
سایت:
https://darbastbashiri.ir

 

داربست

انواع داربست
قیمت داربست
داربست فروشی
اجاره داربست
قیمت داربست فلزی
داربست فلزی چیست

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

 

درب آسانسور کشویی

زمانی که از درب های آسانسور در نصب و راه اندازی آسانسور استفاده می گردد.
از دو مدل درب استفاده می گردد .
یکی درب آسانسور کشویی یا تلسکوپی و دیگری درب آسانسور سانترال است.باید به این نکته توجه نمود درب کشویی از یک سمت به طرف دیگر باز می گردد.در صورتی که درب آسانسور سانترال از وسط به دو سمت باز می گردد.
درب های آسانسور به صورت راست باز شو و چپ باز شو طراحی می شوند.و در پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.در حال حاضر اکثر نیاز کشور به صورت درب آسانسور داخلی تامین می گردد.
خوشبختانه در کشور در تولید درب آسانسور شرکت های معتبر و مطرحی به فعالیت می پردازند.این شرکت ها درب آسانسور کشویی و سانترال را تولید و به بازار کشور عرضه می نمایند.درب های آسانسور در مرحله ریل گذاری نصب و راه اندازی می گردند و چون وظیفه امنیت افراد را برعهده دارند از اهمیت بالایی برخوردارند.

باید دانست:
بهترین درب آسانسور  نسبت به درب سانترال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.معمولا درب آسانسور یا به صورت درب لولایی برای طبقات و درب نیمه اتوماتیک برای کابین استفاده می شود و یا به درب طبقات و کابین به صورت تمام اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.


نصب درب آسانسور کشویی

در نصب درب آسانسور کشویی بایستی از یک پارامتر سه بعدی استفاده نمود.
معمولا پارامترها را با نام های X- Y و Z در نظر می گیرند.
فرض کنید پارامتر z محور عمودی (بالا،پایین) باشد.
طبیعتا این پارامتر توسط خود کارفرما تعیین می گردد.
چرا که این، همان کف تمام شده طبقات است. در واقع کارفرما با تعیین فاصله عمودی درب آسانسور طبقه با کف طبقه در راستای محور z ، یکی از پارامترهای سه بعدی را معلوم می سازد. دو پارامتر دیگر یعنی x و y به ترتیب فواصل محور (چپ / راست) و (عقب / جلو) می باشند. پارامتر x را دو عدد آکس (مرکز) درب طبقه تا ریل راست کابین و آکس درب طبقه تا ریل چپ کابین معلوم می سازد.
این ، همان محور چپ و راست در راستای عرض چاه آسانسور است. مجهول سوم در اینجا پارامتر y یا همان راستای عمقی چاه آسانسور است، طبیعتا این مجهول را فاصلۀ راستای درب طبقه تا راستای ریلهای کابین درب آسانسور معلوم می سازد.

باید دانست :
قیمت درب آسانسور در برندهای مختلف طراحی می شوند و در صنعت آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.
گروه دیارا قیمت موتور آسانسور ایتالیایی را در اختیار سازندگان ساختمان قرار می دهد.


درب آسانسور دیارا

درب آسانسور دیارا یکی از شناخته شده ترین درب های کابین آسانسور  و درب طبقه آسانسور در سطح کشور است که دارای کیفیت و طراحی منحصر به فردی است. این درب اتوماتیک آسانسور با سال ها سابقه تولید و بهبود روند کیفیتی جایگاه مطلوبی در سطح کشور پیدا کرده است. در اکثر پروژه های انبوه سازی از درب دیارا استقبال شده است.  شما می توانید این درب را با مناسب ترین قیمت از گروه دیارا تهیه نمایید.


درب اتوماتیک آسانسور دیارا

در آسانسور از دو نوع درب استفاده می گردد :
1- درب کابین آسانسور
2- درب طبقه آسانسور
همانطور که می دانید درب کابین آسانسور ، بر روی کابین آسانسور سوار می گردد و در هر دستگاه آسانسور تنها از یک درب کابین استفاده می گردد.درب طبقات آسانسور در هر ایستگاه از آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد و به تعداد ایستگاه درب طبقه بایستی نصب گردد.درب طبقات و کابین اتوماتیک آسانسور در دو نوع تلسکوپی و سانترال طراحی می گردند.درب تلسکوپی آسانسور از یک سمت باز می گردد و درب سانترال از وسط به دو سمت باز می گردد.

درب آسانسور علاوه بر نقش تزیینی ، نقش ایمنی در کابین آسانسور را ایفا می نمایدبنابراین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.و در صورت عدم تنظیم صحیح و سهل انگاری در نصب می تواند ایمنی افراد را به مخاطره بیندازد.

درب آسانسور در ایران، ساخته شده در داخل کشور و یکی از درب های اتوماتیک آسانسور پر طرفدار در سطح کشور است.این درب اتوماتیک با تنوع لازم در عرض (60 تا 360 سانتیمتر) و ارتفاع (2 تا 3 متر) به بازار عرضه شده است .
درب ها به رنگ الکترو استاتیک بوده و در صورت نیاز مشتری می توان آن را استیل نمود.از ویژگی های بارز این انواع درب آسانسور تشخیص خودکار مانع و هشدار به تابلو فرمان آسانسور است .این درب با حرکت نرم و آهسته در هنگام باز و بسته شدن در کشور دارای جایگاه خاصی است.

 

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 


 


 

 


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

 

درب آسانسور سلکوم ایتالیا
درب سلکوم ایتالیا (Elevator landing door selecom)    

درباره شرکت درب سلکوم :

درب آسانسور سلکوم ایتالیا توسط شرکت سلکوم ایتالیا بزرگترین سازنده دربهای اتوماتیک اسانسوردر دنیا (در کارخانجات ایتالیا ، ترکیه ،چین ) و یکی از معتبرترین برندهای جهانی درب اتوماتیک آسانسور  می باشد. درب اتوماتیک سلکوم با تکیه بر 50 سال سابقه و تجربه این شرکت یکی از بهترین سیستم های درب اتوماتیک آسانسور سلکوم با قفل ایمنی دارای استاندارد از پرکارترین دربهای اتوماتیک اسانسور در دنیا با کمترین میزان گزارشات خرابی هست. درب اتوماتیک آسانسور سلکوم در سایز های 70 ، 80 و  90  موجود هستند.

گروه صنعتی دیارا یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه قطعات ، ماژول ها و سیستم ها در صنعت آسانسور است.درب اتوماتیک آسانسور مأموریت ما این است که شریک تجاری شماره یک جهانی و محلی برای اجزای آسانسور ابتکاری از طریق ساخت کلاس جهانی یک مدل عملیاتی سازگار ، سیستم های فناوری اطلاعات و فناوری برای شفافیت و اجرای بی عیب و نقص باشیم.


درب اتوماتیک آسانسور سلکوم :

- مدل AUGUSTA EVO :
- درب با کیفیت Wittur مقرون به صرفه برای بازار مسکونی است.
- نصب آسان و سریع
- درب اتوماتیک آسانسور ابعاد عمق و ارتفاع
- امکان تنظیم سه بعدی برای غلبه بر شفت افست و شرایط میدان نامنظم
- زمان مونتاژ سریع
- کم صدا و عملکرد خوب
- غلطک های مشابه سری HYDRA سر و صدای کم عملکرد را تضمین می کنند
- قابلیت اطمینان و دوام اجزای کلیدی اثبات شده است
- تعمیر و نگهداری آسان
- دسترسی آسان برای قطعات تعمیر و نگهداری و تاثیر در قیمت درب آسانسور
- اجزای مشابه برای نسخه اصلی و جانبی باز
- کاهش سهام و مدیریت قطعات یدکی
- بسته بندی قابل ضبط چندگانه
- بسته بندی مدولار مقوا
- کلیه مواد بسته بندی قابل بازیافت هستند

 


درب طبقه اتوماتیک سلکوم :

نصب آسان و سریع درب اتوماتیک آسانسور
- رابط در پانل ها: قابل تنظیم سه بعدی
- 45 دقیقه برای یک میلگرد
- کفش پایین نامتقارن
 
راحتی بالا و عملکرد خوب
- کامیون ها ، هماهنگ سازی و غلتک های ضد ضریب صدای کم عملکرد را تضمین می کنند.
- سیستم reclosing یکپارچه
 
نگهداری آسان
- تمام قطعات به راحتی قابل تعویض هستند.
- کلیه مؤلفه ها برای نگهداری آسان هستند.
- کفش های کشویی راهنما برای چک کردن و تعویض آسان
- همه غلتک ها بدون برطرف کردن قسمت های دیگر به راحتی قابل بررسی و حذف هستند.

قابلیت اطمینان بهترین درب آسانسور
- اجزای خوب آزمایش شده و اثبات شده
- کلیه مواد بسته بندی قابل بازیافت هستند
- قلاب های ضد ریزش در پانل درب برای آستانه (ثبت اختراع)

 

 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

 

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

 

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

 

براکت ریل آسانسور


در قطعات آسانسور براکت ریل آسانسور انواع و اقسام مختلفی دارد که ما برحسب نیاز آسانسور مانند ظرفیت کابین آسانسور، ترمز و سرعت حرکت براکت مورد نظر خود را انتخاب می‌کنیم.
قلاب آسانسور از یک طرف به چهارچوب کایبن و از طرف دیگر به چهارچوب وزنه تعادل متصل می‌گردد در واقع وظیفه سیم بکسل معلق نگه داشتن کایین و وزنه تعادل است.


تابلو فرمان AC2


در قطعات آسانسور تابلو فرمانAC2 وظیفه پذیرش درخواست‌ها از کابین و طبقات آسانسور، تشخیص موقعیت کابین، نظارت کردن برای حرکت بدون خطر کابین، کنترل تمامی تجهیزات آسانسور از جمله درب کابین، ترمز و… ، حفاظت الکتریکی از تجهیزات و کنترل سرعت موتور اصلی را دارد.
جعبه سه فاز آسانسور
این جعبه وظیفه انتقال برق سه فاز و تک فاز به دیگر تجهیزات آسانسور را دارد.
این جعبه از فیوز سه فاز، لامپ سیگنال، فیوز تک فاز، پریز تک فاز و سیم تشکیل شده است.


تراول کابل

کاربرد قطعات آسانسور این کابل از سیم‌های به هم چسبیده تشکیل شده است که وظیفه عبور جریال الکتریکی را دارند؛ این کابل‌ها باید جریان الکتریکی عبور کرده را به کابین آسانسور برسانند.


جعبه ریویزیون

در ا قطعات آسانسور ین جعبه در بالای کابین اسانسور نصب می‌شود و به وسیله این جعبه ، آسانسور را به صورت دستی می‌توان تنظیم کرد.
موتور آسانسور یکی از مهم‌ترین قطعات آسانسور
قلب تپنده آسانسور، موتور آسانسور است؛ موتور اسانسور به دو دسته تقسیم می‌شود که عبارت است از:

 

موتور آسانسور(قلب تپنده آسانسور)

1-موتور آسانسور گیربکس:
این مدل موتور در مقایسه موتور آسانسور گیربکس قدیمی‌تر است. این موتور به انرژی و برق زیادی برای هربار شروع حرکت احتیاج دارد.در  قطعات آسانسور موتور گیربکس به دلیل دور زیاد صدای زیادی دارد.(1500 دور در دقیقه)


2- موتور آسانسور گیرلس:
این موتور آسانسور به موتور بدون گیربس و یا موتور گیرلس معروف است.
این موتور آسانسور برق بسیار کمی استفاده می‌کند ولی قیمت این موتور بسیار بالاتر از قیمت موتور گیربکس است.
موتور گیرلس دارای حجم بسیار کمی می‌باشد.
مزیت موتور گیرلس بر قیمت قطعات آسانسور این است که به روغن کاری احتیاج ندارد در مقابل موتور گیربکس احتیاج به روغن‌کاری دارد.


نتیجه گیری
آسانسور از قطعات آسانسور بسیاری تشکیل شده است از مهم‌ترین قطعات آسانسور به موتور آسانسور می‌توان اشاره کرد. اگر قصد خرید موتور آسانسور را دارید به شما پیشنهاد می‌کنم یک موتور آسانسور گیرلس تهیه نمایید.

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts


 




تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند
نمایندگی کابل شبکه لگراند

نمایندگی کابل شبکه لگراند تضمین کننده کارایی سیستم‌های مبتنی بر شبکه های Cat5e، Cat6 و Cat6A در سری محصولات LCS2 ، انواع کابل‌های 4 زوجی را در 4 نوع متفاوت از جمله، U/UTP، S/FTP و SF/UTP ارائه نموده است. پاناتل در این زمینه یکی از بزگترین نمایندگی کابل شبکه لگراند می باشد

 
کیفیت بالای تولید کابل شبکه

کابل شبکه لگراند کیفیت بالای کابل‌های شبکه لگراند برای انواع رده بندی‌ها از جمله Cat6A، Cat6 و Cat5e سیستم LCS2 مناسب بوده و تضمین کننده کارایی فوق العاده این سیستم از پچ پنل به سمت کیستون شبکه RJ45 می‌باشد.


 
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند

انواع کابل شبکه لگراند به شرح ذیل می باشند:


1- کابل شبکه Cat6 UTP لگراند:


یکی از مدل های کابل شبکه لگراند، کابل Cat6 UTP است. این کابل متشکل از 8 رشته سیم با هادی مسی است. این سیم ها به صورت دو به دو به دور یکدیگر پیچانده می شوند.کابل شبکه لگراند پهنای باند این کابل ها 1 گیگابیت بر ثانیه است و بستری مناسب را برای انتقال اطلاعات با فرکانس 250 مگا هرتز فراهم می کنند.
همچنین کابل شبکه Cat6 UTP لگراند این امکان را دارد که در فواصل کوتاه 55-37 متری، داده هایی با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه را منتقل کند. امروزه این کابل ها به حداقل استاندارد های لازم در کابل های مربوط به تجهیزات شبکه تبدیل شده اند.


2- کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند:


این نوع کابل که از دسته Cat6 می باشد، دارای جنس مغزی مس و جنس روکش PVC است. متراژ حلقه کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند 500 متر می باشد. این کابل دارای کاربرد Indoor است. کاربرد این محصولات عمدتاً شبکه های خانگی و ادارات است.
کابل شبکه لگراند به طور کلی جزو کابل های اترنت محسوب می شوند. این محصولات از جمله رایج ترین کابل های مورد استفاده در شبکه می باشند که سرعت، بازدهی و پایداری لازم را برای این شبکه ها فراهم می کنند.


3- کابل شبکه لگراند Cat7:


کابل شبکه لگراند Cat7 همانند مدل Cat6 متشکل از چهار جفت سیم است. یک جفت از این سیم ها مسئولیت انتقال اطلاعات را بر عهده دارد و یک زوج دیگر دیتا را دریافت می کند. دو جفت رشته باقی مانده نیز وظیفه خنثی سازی نویز را دارند.
کابل شبکه لگراند بالاترین سرعت انتقال اطلاعات در این کابل ها 10 گیگابیت بر ثانیه با فرکانس 600 مگا هرتز است. این سرعت تا فاصله 90 متری برقرار می باشد. کابل های Cat7 در واقع همان سری پیشرفته Cat6 هستند که افت سیگنال بسیار کمتری دارند.

 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ