کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

 

درب آسانسور کشویی

زمانی که از درب های آسانسور در نصب و راه اندازی آسانسور استفاده می گردد.
از دو مدل درب استفاده می گردد .
یکی درب آسانسور کشویی یا تلسکوپی و دیگری درب آسانسور سانترال است.باید به این نکته توجه نمود درب کشویی از یک سمت به طرف دیگر باز می گردد.در صورتی که درب آسانسور سانترال از وسط به دو سمت باز می گردد.
درب های آسانسور به صورت راست باز شو و چپ باز شو طراحی می شوند.و در پروژه های مختلف نصب و راه اندازی آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.در حال حاضر اکثر نیاز کشور به صورت درب آسانسور داخلی تامین می گردد.
خوشبختانه در کشور در تولید درب آسانسور شرکت های معتبر و مطرحی به فعالیت می پردازند.این شرکت ها درب آسانسور کشویی و سانترال را تولید و به بازار کشور عرضه می نمایند.درب های آسانسور در مرحله ریل گذاری نصب و راه اندازی می گردند و چون وظیفه امنیت افراد را برعهده دارند از اهمیت بالایی برخوردارند.

باید دانست:
بهترین درب آسانسور  نسبت به درب سانترال بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد.معمولا درب آسانسور یا به صورت درب لولایی برای طبقات و درب نیمه اتوماتیک برای کابین استفاده می شود و یا به درب طبقات و کابین به صورت تمام اتوماتیک مورد استفاده قرار می گیرد.


نصب درب آسانسور کشویی

در نصب درب آسانسور کشویی بایستی از یک پارامتر سه بعدی استفاده نمود.
معمولا پارامترها را با نام های X- Y و Z در نظر می گیرند.
فرض کنید پارامتر z محور عمودی (بالا،پایین) باشد.
طبیعتا این پارامتر توسط خود کارفرما تعیین می گردد.
چرا که این، همان کف تمام شده طبقات است. در واقع کارفرما با تعیین فاصله عمودی درب آسانسور طبقه با کف طبقه در راستای محور z ، یکی از پارامترهای سه بعدی را معلوم می سازد. دو پارامتر دیگر یعنی x و y به ترتیب فواصل محور (چپ / راست) و (عقب / جلو) می باشند. پارامتر x را دو عدد آکس (مرکز) درب طبقه تا ریل راست کابین و آکس درب طبقه تا ریل چپ کابین معلوم می سازد.
این ، همان محور چپ و راست در راستای عرض چاه آسانسور است. مجهول سوم در اینجا پارامتر y یا همان راستای عمقی چاه آسانسور است، طبیعتا این مجهول را فاصلۀ راستای درب طبقه تا راستای ریلهای کابین درب آسانسور معلوم می سازد.

باید دانست :
قیمت درب آسانسور در برندهای مختلف طراحی می شوند و در صنعت آسانسور مورد استفاده قرار می گیرند.
گروه دیارا قیمت موتور آسانسور ایتالیایی را در اختیار سازندگان ساختمان قرار می دهد.


درب آسانسور دیارا

درب آسانسور دیارا یکی از شناخته شده ترین درب های کابین آسانسور  و درب طبقه آسانسور در سطح کشور است که دارای کیفیت و طراحی منحصر به فردی است. این درب اتوماتیک آسانسور با سال ها سابقه تولید و بهبود روند کیفیتی جایگاه مطلوبی در سطح کشور پیدا کرده است. در اکثر پروژه های انبوه سازی از درب دیارا استقبال شده است.  شما می توانید این درب را با مناسب ترین قیمت از گروه دیارا تهیه نمایید.


درب اتوماتیک آسانسور دیارا

در آسانسور از دو نوع درب استفاده می گردد :
1- درب کابین آسانسور
2- درب طبقه آسانسور
همانطور که می دانید درب کابین آسانسور ، بر روی کابین آسانسور سوار می گردد و در هر دستگاه آسانسور تنها از یک درب کابین استفاده می گردد.درب طبقات آسانسور در هر ایستگاه از آسانسور مورد استفاده قرار می گیرد و به تعداد ایستگاه درب طبقه بایستی نصب گردد.درب طبقات و کابین اتوماتیک آسانسور در دو نوع تلسکوپی و سانترال طراحی می گردند.درب تلسکوپی آسانسور از یک سمت باز می گردد و درب سانترال از وسط به دو سمت باز می گردد.

درب آسانسور علاوه بر نقش تزیینی ، نقش ایمنی در کابین آسانسور را ایفا می نمایدبنابراین از اهمیت ویژه ای برخوردار است.و در صورت عدم تنظیم صحیح و سهل انگاری در نصب می تواند ایمنی افراد را به مخاطره بیندازد.

درب آسانسور در ایران، ساخته شده در داخل کشور و یکی از درب های اتوماتیک آسانسور پر طرفدار در سطح کشور است.این درب اتوماتیک با تنوع لازم در عرض (60 تا 360 سانتیمتر) و ارتفاع (2 تا 3 متر) به بازار عرضه شده است .
درب ها به رنگ الکترو استاتیک بوده و در صورت نیاز مشتری می توان آن را استیل نمود.از ویژگی های بارز این انواع درب آسانسور تشخیص خودکار مانع و هشدار به تابلو فرمان آسانسور است .این درب با حرکت نرم و آهسته در هنگام باز و بسته شدن در کشور دارای جایگاه خاصی است.

 

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 


 


 

 


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی