کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب

۱۵۴ مطلب در مهر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس، سریع و باکیفیت

کابل شبکه نگزنس برای انتقال اطلاعات طراحی‌شده و می‌تواند چند صد متر طول داشته باشد، همین مسئله باعث شده است کیفیت و دوام این محصول اهمیت چند برابر داشته باشد. کابل شبکه نگزنس محصولی است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در بین محصولات موجود در بازار در جایگاه خوبی قرار دارد.

 

این نوع کابل شبکه نگزنس ها در اندازه‌های مختلف و مدل‌های متفاوت تولید و عرضه می‌شود. جنس روکش استفاده‌شده در این کابل‌ها از بهترین مواد اولیه تهیه‌شده است تا درصورتی‌که طول کابل زیاد باشد دچار قطعی نشود.

 

انواع کابل شبکه نگزنس (Nexans)

کابل شبکه upt CAT6 نگزنس مدل Lanmark-6 CCA، یکی از محبوب‌ترین‌های این برند است. این کابل شبکه نگزنس با کیفیت بالایی که دارد موردتوجه خریداران قرار گرفته است. این محصول در اندازه‌های گوناگون عرضه‌شده و روکش آن به رنگ نارنجی است.


کابل شبکه Cat 6 SFTP نگزنس تست فلوک، محصول دیگری است که می‌توان آن را از طول 1 متر تا به طول 500 متر خریداری کرد. این کابل در هراندازه‌ای که باشد قطعی ندارد و جنس روکش آن از LSZH بوده و بسیار مقاوم است. این کابل برای ایجاد یک کابل شبکه نگزنس بزرگ و یا برای اتصال دوربین‌های امنیتی بسیار مناسب است. برای این منظور می‌توانید به سراغ کابل شبکه cat 7 sftp هم بروید.


گزینه‌ی دیگری که کابل شبکه نگزنس در اختیار کاربرانش گذاشته است cat 5 upt است که از ۴ زوج تابیده به هم ساخته‌شده و روکشی از جنس pvc دارد و می‌توانید بر اساس نیازتان آن را انتخاب کنید.

 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند
 

معرفی کابل شبکه و پچ کورد لگراند اصل


کابل شبکه لگراند  این نوع پچ کورد تولید شده توسط برند لگراند ( LEGRAND ) در فرانسه می باشد.
امروزه این شرکت یکی از مجهز ترین و معروف ترین تولیدکننده تجهیزات اکتیو و پسیو شبکه است.
این برند در بین کاربران پرطرفدار بوده و در ایران از پر فروش ترین برند ها به حساب می آید.


کابل شبکه لگراند محصولات خود را با حساسیت و ظرافت بالا در اقسام مختلفی تولید می کند و در بازار به عرضه می گذارد.
کاربران با استفاده از کابل شبکه لگراند و پچ کورد ارتباطی میان سیستم ها ایجاد می کنند تا امکان جابه جایی اشکال مختلف اطلاعات بین آن ها شکل گیرد.


کابل شبکه لگراند  در محصولات این برند تنوع زیادی در استاندارد های پشتیبانی شده، رنگ های گوناگون و حذف نویز دیده می شود.
به همین دلیل است که این برند در بین برترین برندها در ایران قرار گیرد.
محصولات آن با مناسب ترین قیمت در بازار قابل تهیه هستند.


 

 
کابل شبکه تمام مس


کابل شبکه تمام مس بررسی اجمالی کابل شبکه تمام مس Legrand Cat 6 UTP
این کابل با رشته هایی از جنس مس و قطر استاندارد AWG24 و با روکش PVC  در حلقه های ۳۰۵ متری و چوبی عرضه شده است، صرفا این محصول جهت استفاده در نود های کابل شبکه لگراند  زیر ۵۰ متر استفاده می شود تا پهنای باند مورد نظر را ارائه دهد این موضوع به این معنا نمی باشد که مسافت های طولانی تر را پشتیبانی نمی کند اما پهنای کمتری را ارائه می دهد.

 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن

 خرید کابل شبکه دی لینک
کابل شبکه بلدن به هم تابیده

این نوع از کابل شبکه بلدن خود به دسته‌های بسیاری طبقه‌بندی می‌شوند که براساس همین طبقه‌بندی کاربردهای فراوانی دارند.
 


انواع کابل های شبکه بلدن


کابل Cat 3: کابل شبکه بلدن که از این نوع است دارای طراحی بسیار مستحکمی است و برای عملکردهای بسیار بالایی ساخته شده است.
کابل Cat 5e: استانداردهای این کابل بسیار بالا است و حداکثر عملکرد را برای شما به همراه دارد که بلدن چندین سطح از این کابل شبکه بلدن را برای مصرف کنندگان ارائه می‌کند.


کابل Cat 6: موقعیت جفت‌ها در این نوع بسیار پایدار است و در زمانی عالی برای شما داده‌ها را منتقل می‌کند. همچنین این کابل های شبکه بلدن دوام بسیار بالایی است.
کابل Cat 6a: این مدل کابل شبکه بلدن برای شرایط بحرانی طراحی شده که بهترین سیستم ایمنی را نیز دارا می‌باشد. 6a بسیار کم در برابر EMI و RFI تحت تاثیر قرار می‌گیرد.


کابل Cat 7: طراحی فوق‌العاده قوی و طول عمر بالای این کابل شبکه بلدن از بارزترین مشخصات آن است. سرعت این نوع 10 گیگابیت بر ثانیه بوده است.

 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه بلدن کلیک نمایید

 

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a8%d9%84%d8%af%d9%86/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 

 
سایت:
https://rayancable.com/

 

کابل شبکه بلدن
نمایندگی کابل شبکه بلدن
کابل شبکه بلدن cat6 sftp
کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg
کابل شبکه بلدن cat5

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

داربست

داربست 

|انواع داربست|قیمت داربست| اجاره داربست|داربست فروشی|قیمت داربست فلزی |داربست فلزی چیست|  

داربست

داربست غرب تهران

مشاوره با ما : 09124034925

 

کاربرد داربست در تبلیغات


داربست  امروزه با توجه به تعداد و انواع داربست مورداستفاده در صنعت ساختمان نمی توان تعریف جامعی برای این تجهیزات ارائه داد. اما با توجه به متداول ترین نوع این داربست ها، چند نکته را ذکر می کنیم.


داربست فلزی یا چوبی به را دسترسی به نقاطی از ساختمان که خارج از دسترس می باشد و این نقاط در ارتفاع قرار دارند گفته می شود.
این سازه به صورت موقت اجرا می شود و اجرای آن به تخصص کافی نیاز دارد. سازه داربست در عین سادگی، در صورت عدم رعایت ایمنی بسیار خطرناک می باشد.


هدف داربست بندی


داربست غرب تهران برای نما و موارد دیگر مانند: داربست برای رنگ آمیزی, سنگ کاری و سیمان کاری، نماشویی و…عموماً با یک رویه داربست بندی می شوند.
و تفاوت آن در بالا و پایین بسته شده قالب های داربست جهت دسترسی استفاده کننده قرارمی گیرند.

 

داربست های چوبی


داربست غرب تهران  از قدیمی ترین و ساده ترین انواع داربست از نوع چوبی است، این نوع داربست اغلب به صورت ثابت و توسط تخته، خرک و پل اجرا می گردد.


اجرا این نوع سازه با توجه به شیوه ساخت آن زمان برتر از سازه های دیگر خواهد بود.
داربست متداول ترین نوع این سازه موقت در ایران فلزی است که طول عمر و مقاومت بالایی نیز دارد.
این سازه در ابعاد مختلف یافت می شود که توسط داربست های فلزی به یکدیگر قفل می شوند، به علت استفاده غالب از این نوع سازه در ایران بیشتر به شرح آن می پردازیم.

 

 

 

*برای دیدن سایت داربست کلیک نمایید.

 

https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

 
تلفن تماس:
09124034925
09918535721

 
سایت:
https://darbastbashiri.ir

 

داربست

انواع داربست
قیمت داربست
داربست فروشی
اجاره داربست
قیمت داربست فلزی
داربست فلزی چیست

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

آشنایی با درب سلکوم آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور  را در گروه صنعتی دیارا هنگام خرید با چشم باز اقدام خواهید نمود و با خیال آسوده تصمیم میگیرید. درب سلکوم محبوب ترین برند خارجی در داخل ایران میباشد. ولی متاسفانه خیلی از مصرف کننده ها اطلاع درستی از درب سلکوم ندارند و همین امر باعث سو استفاده افراد سود جو از این مسئله خواهد شد . در طراحی و ساخت درب های آسانسور توسط تولید کننده ها از چند طریق و شیوه استفاده میشود که معروف ترین آنها سلکوم و سماتیک خواهد بود .

درب اتوماتیک آسانسور  با توجه درب سلکوم به طور مثال بیشتر تولید کننده ها در داخل ایران از شیوه سماتیک استفاده می نمایند که هر کدام از این برند ها یک متریال ، کیفیت و قیمتی دارند دقیقا مکانیزم سلکوم هم به همین شکل میباشد . سلکوم یک نوع چینش و مونتاژ ادوات درب هستند و مهم این است که در چه کارخانه ای تولید گردد و طبیعتا کیفیت کار و قیمت تولید کننده با تولید کننده دیگر فرق دارد . قیمت درب آسانسور پس خرید تنها درب سلکوم به این معنی نیست که شما درب با کیفیتی تهیه کردید باید به تولید کننده یا فروشنده اطمینان کافی داشته باشید.

 


ابعاد درب سلکوم
درب طبقه سلکوم پلاس

ابعاد درب سلکوم در مرحله نصب و راه اندازی درب های کابین هیدرا پلاس، کافیست نقطه ی قرمز مخصوص سلکوم ها با یکدیگر هماهنگ شوند که این نشان دهنده ی تطابق این درب با درب های کابین سلکوم اصل می باشد.
از جمله مزایای این درب می توان به ستون پله دار جهت رعایت ایمنی و داشتن ظاهری زیبا اشاره کرد.
درب اتوماتیک آسانسور رعایت فاصله استاندارد قفل بسته شو نیز از دیگر مزایای این درب می باشد که طبق استاندارد سلکوم ایتالیا صورت گرفته است.



درب های طبقه سلکوم پلاس در ابعاد درب سلکوم مختلف عرضه می شود:

- درب طبقه دو لته تلسکوپی در عرض های 120،110،100،90،80،70
- درب های طبقه سه لته تلسکوپی در عرض های 80 و 90
- درب های سانترال در عرض های 100،90،80،70
 


درب سلکوم چیست

گروه صنعتی دیارا  با افتخار درب اتوماتیک آسانسور را قابل ارائه در فروشگاه خود در نظر گرفته است در ادامه قصد داریم شما را بیشتر با انواع درب آسانسور آشنا نماییم تا با عوامل موثر بر قیمت درب سلکوم آسانسور بیشتر آشنا کنیم.
درب های آسانسور دو نوع اصلی معمولا دارند، دستی و اتوماتیک میباشد. درب های دستی به طور معمول با استفاده از دست ها باز و بسته خواهند شد و درب های اتوماتیک نوع استاندارد درب های موجود در آسانسورهای مدرن میباشد که معمولاً توسط یک اپراتور درب ساخته خواهند شد.


درب های دستی آسانسور

این درب اتوماتیک آسانسور ها به طور معمول با استفاده از دست ها باز و بسته می شوند، اگرچه برخی از آنها به طور خودکار بسته خواهند شد. بیشتر آسانسورهای قدیمی و کوچک اروپایی از دهه 1950 تا 1970 از درب لولایی دستی استفاده می شدند ( مشابه درب های اتاق منزل)، در حالی که داخل آن دارای یک دروازه قیچی شکل دستی است یا تنها راه دسترسی به آسانسور فقط درب دستی است.
این درب های دستی آسانسور هنوز هم امروزه مورد استفاده قرار دارد، به طور معمول برای آسانسورهای چرخدار کوچکتر یا آسانسورهای خانگی مورد استفاده است. برخی از آسانسورهای حمل بار قدیمی ممکن است دارای یک درب های دستی آسانسور افقی یا عمودی باشند.  قیمت درب آسانسور در برخی از کشورهای آسیایی ممکن است یک آسانسور باربری قدیمی با آکاردئون دستی یا دروازه قیچی مانند نیز پیدا شود. بعضی از آسانسورهای قدیمی ممکن است دارای درب های دستی آسانسور نیمه دستی، پیکربندی درب دستی در خارج و یک درب اتوماتیک در داخل باشند.

 

 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

 

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور یک پروسه بسیار مهم است و انتخاب یک درب مناسب برای افزایش کارایی و ایمنی آسانسور  و  بهترین درب آسانسور حرف اول را می زند. از این رو باید بین درب های مختلف موجود در بازار، با شناختی که نسبت به انواع این درب ها و کارایی های آن ها وجود دارد، بهترین نوع آن انتخاب و نصب شود. در کنار انتخاب درب مناسب، نصب و راه اندازی این درب ها هم اهمیت زیادی دارد و باید حتما به یک مرکز تخصصی سپرده شود. درب های مورد استفاده برای آسانسور ها هم شامل درب کابین و هم درب های طبقات می شود که مجموعه این درب ها با هم سوار می شوند و عملکردشان به دنبال هم است.

 

درب کابین دربی است که روی کابین سوار می شود و درب های طبقات نیز در هر طبقه که آسانسور توقف دارد، نصب می شود. در کنار این دسته بندی، تمامی این درب های کابین و طبقات شامل انواع درب های آسانسور و نیمه اتوماتیک نیز می شوند. استفاده از درب اتوماتیک برای آسانسور می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. با این حال همین درب های اتوماتیک آسانسور هم انواع مختلفی دارند که باید برای انتخاب بهترین درب از لحاظ ایمنی و کارایی، با انواع این درب ها آشنا بود. در ادامه می خواهیم با بررسی انواع درب آسانسور ها، با انواع درب های اتوماتیک موجود نیز آشنا شویم.


درب تمام اتوماتیک آسانسور چیست و چه تفاوتی با لولایی دارد ؟
درب آسانسور دارای تفاوت زیادی است زیرا جمعیت انسان ها روز به روز در حال افزایش است به همین دلیل دیگر مانند گذشته نمی توانند خانه حیاط دار داشته باشند و باید در آپارتمان های چند طبقه زندگی کنند. بنابراین برای سهولت در رفت و آمد در این ساختمان ها نیاز به آسانسور خواهند داشت. یکی از اجزای مهم در آسانسور که ایمنی آن را نیز تأمین می کند، درب آسانسور است. قیمت درب آسانسور بهترین انتخاب برای آسانسور خانه ی شما خواهد بود.


درب آسانسور برای اینکه شاهد خسارت مالی و حتی جانی نباشید شما باید حتماً‌ در هنگام نصب و سوار کردن درب آسانسور دقت کافی داشته باشید. به همین دلیل گفته می شود که یکی از وظایف اصلی انواع درب آسانسور حفظ امنیت و ایمنی افراد است. زیرا باعث تفکیک فضا و قطع دسترسی به محیط های خطرناک می شود.
یکی دیگر از مزیت های درب آسانسور این است که باعث زیبای محیط اطراف می شود. بد نیست بدانید که هر سیستم آسانسور دارای دو نوع درب است، درب طبقه و درب کابین

میزان درب طبقه ها به تعداد طبقات ساختمان بستگی دارد. در این مقاله در مورد درب اتوماتیک آسانسور و تفاوت آن با درب لولایی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

 

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

 


2- موتور آسانسور گیرلس:


این موتور آسانسور گیربس به موتور بدون گیربس و یا موتور گیرلس معروف است.
این موتور آسانسور برق بسیار کمی استفاده می‌کند ولی قیمت این موتور بسیار بالاتر از قیمت موتور گیربکس است.
موتور گیرلس دارای حجم بسیار کمی می‌باشد.
در قطعات آسانسور مزیت موتور گیرلس این است که به روغن کاری احتیاج ندارد در مقابل موتور گیربکس احتیاج به روغن‌کاری دارد.


نتیجه گیری


آسانسور از قطعات آسانسور بسیاری تشکیل شده است از مهم‌ترین قطعات آسانسور به موتور آسانسور می‌توان اشاره کرد. اگر قصد خرید موتور آسانسور را دارید به شما پیشنهاد می‌کنم یک موتور آسانسور گیرلس تهیه نمایید.

 

آسانسور(elevator) کلمه ای فرانسویست که به زبان ساده اتاقکی است عمدتا به شکل مستطیل که به آن کابین آسانسور گفته میشود و به افراد کمک میکند که خود یا وسایل را به طبقات بالایی و یا طبقات زیرین در قطعات آسانسور برسانند.

 

قطعات آسانسور به عبارت دیگر آسانسور وسیله حمل و نقل عمودی میباشد که حرکت بین طبقات را سهولت و سرعت میبخشد، آسانسور ها به کمک الکترو موتور های مختلفی کار میکنند.این الکترو موتور ها اکثرا بالای آسانسور در اتاقی به نام موتور خانه قرار دارند. الکترو موتور ها دارای فلکه هایی هستند که این فلکه ها شیار هایی برای قرار گرفتن کابل های فولادی یا به اصطلاح سیم بکسل را دارا هستند. کابین آسانسور توسط سیم بکسل ها الکترو موتور و ریل های راهنما بین طبقات به صورت عمودی حرکت می کند.

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts

 

 
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

 

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

تراول کابل در قطعات آسانسور


این تراول کابل از سیم‌های به هم چسبیده تشکیل شده است که وظیفه عبور جریال الکتریکی را دارند؛ این کابل‌ها باید جریان الکتریکی عبور کرده را به کابین آسانسور  در قطعات آسانسور برسانند.


جعبه ریویزیون در قطعات آسانسور


این جعبه ریویزیون در بالای کابین اسانسور نصب می‌شود و به وسیله این جعبه ، قطعات آسانسور را به صورت دستی می‌توان تنظیم کرد.
موتور آسانسور یکی از مهم‌ترین قطعات آسانسور
قلب تپنده آسانسور، موتور آسانسور است؛ موتور اسانسور به دو دسته تقسیم می‌شود که عبارت است از:

 

موتور آسانسور(قلب تپنده آسانسور) در قطعات آسانسور


1-موتور آسانسور گیربکس:
این مدل موتور در مقایسه موتور آسانسور گیربکس قدیمی‌تر است. این موتور به انرژی و برق زیادی برای هربار شروع حرکت احتیاج دارد. قطعات آسانسور  موتور گیربکس به دلیل دور زیاد صدای زیادی دارد.(1500 دور در دقیقه)
2- موتور آسانسور گیرلس:
این موتور آسانسور به موتور بدون گیربس و یا موتور گیرلس معروف است.

 

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts

 

 
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

 

 

بررسی کامل انواع درب آسانسور و قیمت انواع درب

درب آسانسور یکی از اجزای مهم آسانسور از نظر ایمنی و کارکرد، درب آسانسور(Elevator door) است. نصب و سوار کردن درب آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت بی دقتی در نصب اجزای مختلف درب آسانسور می‌توان شاهد بروز خسارت‌های مالی فراوان و حتی جانی بود. بر همین اساس مهم‌ترین وظیفه‌ی درب‌های آسانسور، تامین امنیت مسافران از طریق تفکیک فضا و قطع دسترسی به محیط‌های خطرناک است. همچنین نباید از جنبه تزییتی درب های اسانسور در کنار ایمنی آن غافل شد. درب آسانسور بر اساس موارد مختلفی طبقه بندی می‌شوند که در هر سیستم آسانسور دو نوع درب طبقه و درب کابین وجود دارد. تعداد درب طبقه به تعداد توقف‌های موجود در ساختمان بستگی دارد.

 

 

انواع طرح و مدل درب آسانسور

درب های آسانسور در طرح ها و مدل های متنوعی به شرح زیر تولید و عرضه می شوند. برای ساخت چهارچوب این نوع درب ها از ورق ۲ میلیمتر و برای لته درب از ورق ۱.۲۵ میلیمتر استفاده می شود. درب آسانسورهای طرح دار دارای ارتفاع ۲ متر بوده و در مراحل تولید آن ها دستگاه های CNC به کار می روند.

 

در ساخت این درب آسانسور ها از رنگ الکترواستاتیک در رنگ های مختلف استفاده می شود که تنوع و زیبایی خاصی به این درب ها می دهد. درب های با طرح های مختلف در اندازه های متفاوت قابل تولید و سفارش هستند و مشتری بر حسب سلیقه خود می تواند رنگ و طرح مدنظر خود را اعلام کند. معمولا درب های طرح دار  در رنگ های کرم چرم و مسی چکشی آماده تحویل هستند و رنگ های سفید چرم، سفید صدفی، زرشکی طلائی، زرشکی مشکی، نسکافه ای، قهوه ای سوخته از دسته رنگ های سفارشی می باشند.

عملکرد درب آسانسور شیشه ای مثل درب های اتوماتیک آسانسور بوده و به صورت تک درب، دو درب و حتی بیشتر ساخته می شود. جنس درب این نوع آسانسور از شیشه است و کمترین محدوده عرض آن  ۷۰ سانتیمتر لحاظ می گردد.

 

درب آسانسور شیشه ای در دو نوع کششی و هیدرولیکی ساخته شده اند؛ که طراحی آسانسورهای شیشه ای کششی متناسب با ساختمان های مرتفع بوده و در ساخت آن ها از سیم بکسل و وزنه استفاده می شود. وجود کابین شیشه ای در این گونه آسانسورها باعث دیده شدن تجهیزات مکانیکی آسانسور شده است.

در ساخت آسانسورهای شیشه ای هیدرولیکی، سیم بکسل و وزنه به کار نمی رود و  برای استفاده در ساختمان های بلند مناسب نیست. در این نوع آسانسور شیشه ای تجهیزات مکانیکی آسانسور قابل مشاهده نیستند.

 

 

کارایی و کاربرد درب آسانسورهای شیشه ای

درب آسانسور شیشه ای در موارد بسیاری چون در نمای ساختمان‌ ها و مجتمع های تجاری دارای ارتفاع متوسط، هتل ها، تالارها و جاهای لوکس، در فروشگاه ‌های زنجیره‌ای چند طبقه و در داخل ساختمان ‌های مسکونی بسیار لوکس  کاربرد دارد.

 از پایین به بالا

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند
 کابل های شبکه لگراند UTP و SFTP چه تفاوتی دارند؟


کابل شبکه لگراند UTP مخفف عبارت Unshielded Twisted Pair است و به معنی کابل هایی می باشد که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و دارای شیلد نیستند.
SFTP مخفف عبارت Screened Fully shielded Twisted Pair می باشد که منظور از آن کابل هایی است که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و غلاف کامل دارند. این کابل ها به دلیل روکش فلزی خود توانایی کاهش اثرات نویز و پارازیت را دارند.


منظور از شیلد کامل این است که این مدل از کابل شبکه لگراند علاوه بر اینکه دارای یک پوشش کلی می باشد، تک تک زوج سیم های پیچانده شده به دور یکدیگر در آن نیز دارای پوششی از جنس فویل می باشند.

 
کاربرد انواع کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند utp:
کابل شبکه  UTP مناسب  کابل شبکه لگراند برای ساختمان های مسکونی می باشد که به نظر آلودگی فرکانسی و سیگنالی کاملاً پاک هستند.
کابل شبکه لگراند FTP:
کابل شبکه FTP مناسب برای ساختمان های اداری مانند: بیمارستان ها، مراکز خرید، دفاتر شرکت ها و… می باشد که ریسک آلودگی فرکانسی دارند ولی این آلودگی جدی نمی باشد.
 
کابل شبکه لگراند SFTP:
کابل شبکه SFTP مناسب برای محیط های صنعتی مانند: پالایشگاه ها، سایت صنایع سنگین، سالن مونتاژ خودرو و… است که آلوده به برق سه فاز هستند.
 

 


روکش کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند از لحاظ روکش نیز دارای دسته بندی می باشد. تمامی کابل ها دارای یک روکش از جنس پلاستیک یا PVC است.
این روکش ها از نوع معمولی یا ضد اشتعال LSZH می باشند. این روکش باید دارای استحکام کافی باشد تا در زمان کابل کشی شبکه دچار پارگی نشود.


کابل شبکه لگراند روکش دیگری که برای این کابل ها استفاده می شود فویل و شیلد می باشد. این روکش ها جهت محافظت از کابل در برابر ضربه و نویز روی کابل کشیده می شوند.
روکش فویل در دو روش یا ترکیبی از دو نوع بر روی کابل قرار می گیرد. سیم تخلیه جهت سهولت در نصب ارت کابل و تخلیه بار می باشد.
مدل اول کل سیم ها رو پوشش می دهد و مدل دوم زوج سیم ها را در بر می گیرد.

 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ