کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب

۷۱ مطلب در مرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

داربست

داربست 

|انواع داربست|قیمت داربست| اجاره داربست|داربست فروشی|قیمت داربست فلزی |داربست فلزی چیست|  

داربست

داربست غرب تهران

مشاوره با ما : 0912693287

 

 

 

داربست فلزی در غرب تهران


برای اجرای داربست در غرب تهران با ما تماس بگیرید. ما مجموعه ای از چند شرکت داربست در همه ی نقاط تهران هستیم .


هزینه ی اجرای داربست غرب تهران
اجرای داربست غرب تهران :

داربست  اگر در غرب تهران هستید و داربست برای کارهای ساختمانی نیاز به نصب داربست فلزی دارید.
ممکن است دلیل شما برای نصب داربست در ساختمانها و برج های غرب تهران ، شستشوی نما، تعمیر سنگ بنا و یا اجرای نمای سنگ یا آجر باشد. ما پیچ و رولپلاک ساختمان شما را هم انجام می دهیم.
 


اجرای داربست غرب تهران چهارپایه چرخ دار در شهرک غرب، پونک، طرشت، ستارخان، بلوار فردوس و اشرفی اصفهانی
نصب داربست برای برج ها و ساختمان های بلند در مناطق غربی تهران از جملهجنت آباد ، گیشا ، تهرانسر و آریاشهر
قیمت داربست برای هیئت ها و بنرهای مناسبتی در محله های غرب تهران شهر زیبا ، آزادی ، ستارخان ، شهرک آپادانا
داربست کفراژ و زیربتن در منطقه ی غرب تهران از جمله بخش هایی همچون حصارک ، کن ، شهرک اکباتان
داربست فروشی با اکیپ آموزش دیده، مجرب و دارای بیمه و داربست مورد نیاز برای اجرای انواع داربست در ابعاد بزرگ میباشد.

 

 


*برای دیدن سایت داربست کلیک نمایید

https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

 
تلفن تماس:
09124034925
09126932871

 
سایت:
https://darbastbashiri.ir

 

داربست

انواع داربست
قیمت داربست
داربست فروشی
اجاره داربست
قیمت داربست فلزی
داربست فلزی چیست

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

بررسی کامل انواع درب آسانسور و قیمت انواع درب

درب آسانسور یکی از اجزای مهم آسانسور از نظر ایمنی و کارکرد، درب آسانسور(Elevator door) است. نصب و سوار کردن درب آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت بی دقتی در نصب اجزای مختلف درب آسانسور می‌توان شاهد بروز خسارت‌های مالی فراوان و حتی جانی بود. بر همین اساس مهم‌ترین وظیفه‌ی درب‌های آسانسور، تامین امنیت مسافران از طریق تفکیک فضا و قطع دسترسی به محیط‌های خطرناک است. همچنین نباید از جنبه تزییتی درب های اسانسور در کنار ایمنی آن غافل شد. درب آسانسور بر اساس موارد مختلفی طبقه بندی می‌شوند که در هر سیستم آسانسور دو نوع درب طبقه و درب کابین وجود دارد. تعداد درب طبقه به تعداد توقف‌های موجود در ساختمان بستگی دارد.

شرکت های بسیاری در ساخت انواع درب آسانسور در کشور فعالیت می کنند.
به اعتقاد متخصصین در حال حاضر یکی از بهترین درب های آسانسور ، درب اتوماتیک دیارا می باشد. شرکت بزرگ دیارا تولید کننده بهترین درب های آسانسور در کل کشور شناخته شده است.
هم اکنون دربهای تمام اتوماتیک دیارا با قیمت های مناسب به همراه گارانتی معتبر در گروه دیارا به فروش می رسد.
شما عزیزان برای دریافت بهترین درب آسانسور و خدمات پس از فروش طلایی به ما اطمینان نمایید. چرا که ما کیفیت و اصالت درب ها را تضمین نموده و بهترین قیمتها را برای شما در نظر گرفته ایم.

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

درب طبقات اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور، بین ایستگاه طبقه و چاه آسانسور قرار دارد که دسترسی افراد حاضر در طبقات به چاه آسانسور را محدود می‌کند و خطراتی نظیر سقوط به چاه یا برخورد با کابین در حال حرکت را از بین می‌برد. درب طبقه تنها زمانی باز می‌شود که کابین در طبقه به جهت ورود یا خروج مسافرین توقف کرده باشد. نوع و همچنین اندازه‌ی این درب به نوع کاربری درب اتوماتیک آسانسور، فضا و استانداردهای موجود بستگی دارد. درب طبقات آسانسور انواع مختلفی دارد که می‌توان دیارا، تلسکوپی، سانترال و درب‌های آکاردئونی را نام برد. انتخاب نوع و اندازه بازشوی درب طبقات با توجه به  طراحی آسانسور و متناسب با نوع کاربری و مطابق با استانداردها صورت می گیرد.

انواع درب آسانسور از نظر نوع کارکرد

در تقسیم‌بندی دیگری از درب اتوماتیک آسانسور، درب‌های کابین و درب طبقات آسانسور را از نظر نوع کارکرد به ۲ نوع درب اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طبقه‌بندی می‌کنند. تفاوت کلی این درب‌ها در نوع نیروی لازم جهت باز یا بسته شدن آنها می‌باشد

 

درب  اتوماتیک آسانسور

بررسی کامل انواع درب آسانسور و قیمت انواع درب

درب اتوماتیک آسانسور یکی از اجزای مهم آسانسور از نظر ایمنی و کارکرد، درب اتوماتیک آسانسور(Elevator door) است. نصب و سوار کردن درب آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت بی دقتی در نصب اجزای مختلف درب اتوماتیک آسانسور می‌توان شاهد بروز خسارت‌های مالی فراوان و حتی جانی بود. بر همین اساس مهم‌ترین وظیفه‌ی درب‌های آسانسور، تامین امنیت مسافران از طریق تفکیک فضا و قطع دسترسی به محیط‌های خطرناک است. همچنین نباید از جنبه تزییتی درب های اسانسور در کنار ایمنی آن غافل شد. درب اتوماتیک آسانسور بر اساس موارد مختلفی طبقه بندی می‌شوند که در هر سیستم آسانسور دو نوع درب طبقه و درب کابین وجود دارد. تعداد درب طبقه به تعداد توقف‌های موجود در ساختمان بستگی دارد.

 

 

 


*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
درب آسانسور دیارا
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

آشنایی با قطعات آسانسور

 

کابین، ویترین قطعات آسانسور

قطعات آسانسور پس از راه اندازی آسانسور، کابین بخش مهمی است که در دید کاربران قرار می گیرد. از این رو است که کابین و درب ها را نمای آسانسور می دانند. به همین منظور بیشترین تلاش معطوف به زیبایی و جنبه های دکوراتیو کابین است. قطعات آسانسور از سوی دیگر، سازه و استحکام، تمهیدات لازم برای جلوگیری از لرزش و تکان های شدید در طراحی و ساخت کابین بسیار مهم است.

 

کابین آسانسور قطعات آسانسور

قطعات آسانسور یکی از مهمترین قطعات آسانسور کابین و متعلقات آن است.  کابین بخشی از آسانسور است که مسافرین هر روز بارها آن را مشاهده می کنند و از نظر زیبایی اهمیت بالایی دارد. کابین آسانسور هیدرولیک تفاوتی با آسانسور کششی ندارد. صرفا وجه تمایز کابین در آسانسور هیدرولیک و کششی یوک آن است که در بخش کارسلینگ مورد بحث قرار گرفت. در رابطه با درب کابین و درب های طبقات نیز تمایزی بین سیستم هیدرولیک و کششی وجود ندارد.قطعات آسانسور برای اطلاع از ابعاد و اندازه های استاندارد کابین آسانسور می توانید مقاله ابعاد آسانسور در همین سایت را مطالعه کنید.

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts

 

 
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس اصل
فروش کابل شبکه نگزنس


کابل های شبکه نگزنس اصل یا کابل Lan Nexans با متراژ 305 متر و 500 متر و در سه نوع SFTP و UTP و FTP در دسته بندی های زیر کابل شبکه نگزنس ارائه می گردد.


کابل شبکه نگزنس Cat5e UTP
کابل شبکه نگزنس Cat6 UTP
کابل شبکه نگزنس Cat6 FTP
کابل شبکه نگزنس Cat6 SFTP
کابل شبکه نگزنس Cat6 SFTP
کابل شبکه نگزنس Cat6A SFTP
کابل شبکه نگزنس Cat7 SFTP
 
 


نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس


هنگام خرید کابل شبکه نگزنس فاکتورهایی از قبیل:
- کارایی
- سازگاری
- حفاظ دار یا غیر محافظ
- رشته یا جامد
- طول کابل
- رنگ کابل
- بودجه مورد نظر
و مهترین فاکتور برند و نمایندگی فروشی است که از آن محصول را خریداری میکنید.
 
 
 


کابل شبکه نگزنس cat6 sftp


کابل شبکه نگزنس CAT6 SFTP به نوعی یک پل ارتباطی بین سیستم‌ها است تا بتوانند اطلاعات را رد و بدل کنند. این نوع کابل شبکه هیچگونه تغییری در داده‌ها ایجاد نمی‌کنند و تنها برای جابه جایی اطلاعات استفاده می‌شوند. کابل شبکه نگزنس در مدل‌ها و استاندارد‌های مختلفی ساخته می‌شود که بسته به سرعت شبکه برای انتقال داده و همچنین دستگاه مورد استفاده انتخاب می‌شود.

 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه لگراند

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند

تفاوت کابل شبکه CAT6 و CAT6A

کابل شبکه لگراند برای بهتر شدن عملکرد کابل شبکه Cat6 در فضاهایی با تداخل فرکانس بالا (EMI) لازم است تا از کابل محافظت شود. بنابراین حفاظت احتمال خراب شدن EMI را بر روی داده‌های آن کمتر می‌کند.
کابل شبکه لگراند  نگهدارنده معمولا از یک پایه کابل شبکه Cat6 به طرف دیگر با استفاده از یک سیم کششی از طریق آن در کنار جفت‌های تابیده شده حفظ می شود همچنین در انتهای هر کابل شبکه Cat6 برای اتصال الکتریکی از یک جک کمک گرفته می‌شود.

 

 
قیمت کابل شبکه CAT6 SFTP


کابل شبکه لگراند این محصول با قیمت بسیار مناسب در مجموعه پاناتل ارائه می‌شود. شما در پاناتل می توانید پایین ترین قیمت کابلها مانند انواع کابل شبکه را از بین تولید کنندگان داخلی، وارد کنندگان و نمایندگان فروش دریافت نمایید.


کابل شبکه اوت دور


این کابل شبکه لگراند برای فضای بیرون کاربرد دارد. کابل شبکه اوت دور بگونه ای طراحی و ساخته شده است که در مقابل شرایط فیزیکی مانند تغییرات دما، برف، باران و اشعه UV خورشید مقاومت دارد. همچنین از مهمترین ویژگی این کابل می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره نمود لذا این کابل با رنگ مشکی در بازار مشخص شده است. کابل شبکه لگراند اوت دور دارای روکش اضافی می باشد که در برابر هرگونه شرایط فیزیکی محیطی مقاومت می‌کند. کابل شبکه اوت دور غیر دفنی علاوه بر روکش فوق یک لایه محافظتی STEEL ARMORDED و یک لایه سیم که از آسیب دیدن توسط حیوانات جونده مانند موش جلوگیری می نماید.

 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن

انواع کابل‌ شبکه بلدن

رنگ کابل شبکه بلدن


رنگ کابل شبکه بلدن در حالی برای بسیاری از کاربردها رنگ کابل چندان اهمیتی ندارد، اما مواردی وجود دارد که به رنگ کابل بستگی دارند. به علاوه رنگ‌های کابل خصوصا در مکان‌های شلوغ می‌تواند به شناسایی کابل شما کمک بزرگی بکنند.کابل شبکه بلدن بنابراین برای خرید حتما به رنگ کابل دقت داشته باشید. البته برای مصارف خانگی رنگ کابل‌های شبکه بلدن اهمیت کمتری داشته و تنها برای کمتر دیده شدن در فضای خانه می‌تواند مهم باشد که می‌توان از رنگ‌های خنثی مانند خاکستری آن‌ها در کابل شبکه بلدن استفاده کرد.
 
 

انواع تجهیزات شبکه بلدن BELDEN


برند کابل شبکه بلدن به تولید محصولات زیادی از جمله موارد زیر پرداخته‌ است:
- انواع کابل شبکه بلدن
- انواع پچ کورد شبکه یا کابل Lan
- کابل تصویر RG59 که طول آن ۵۰۰ متر می باشد.
- انواع کابل کواکسیال ( دوربین ) یا کابل های ترکیبی RG59
 

 

*برای دیدن کابل شبکه بلدن کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a8%d9%84%d8%af%d9%86/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 

 
سایت:
https://rayancable.com/

 

کابل شبکه بلدن
نمایندگی کابل شبکه بلدن
کابل شبکه بلدن cat6 sftp
کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg
کابل شبکه بلدن cat5

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

داربست

داربست 

|انواع داربست|قیمت داربست| اجاره داربست|داربست فروشی|قیمت داربست فلزی |داربست فلزی چیست|  

داربست

داربست غرب تهران

مشاوره با ما : 0912693287

 

 

داربست های معلق


داربست همان طور که از نام این داربست مشخص است، این نوع از داربست ها به صورت معلق اجرا و استفاده می شوند .
و انواع مختلفی مانند کلایمرها، قالب های لغزنده و … دارند. مزیت این قالب ها جابه جایی در ارتفاع بدون نیاز به قالب بندی های مرتفع و طولانی است و در صنعت ساختمان نیز استفاده می شود.
این نوع از داربست برعکس داربست های چوبی و فلزی از روی زمین احداث نمی شوند بلکه تکیه گاه آنها و محل آویزان شدن آنها از سقف می باشد.


داربست های پایه دار


این نوع از داربست به دلیل خطر واژگونی و… اغلب دارای ارتفاع محدودی از سطح زمین هستند.
اما با توجه به سرعت برپایی و امکان جابه جایی سریع برای ارتفاع های محدود بسیار کاربردی هستند.
قبل از استفاده از این انواع داربست ها باید پایه های آن ثابت شده و سپس با استفاده از نردبان استفاده گردد.

 

 

 

 


*برای دیدن سایت داربست کلیک نمایید

https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

 
تلفن تماس:
09124034925
09126932871

 
سایت:
https://darbastbashiri.ir

 

داربست

انواع داربست
قیمت داربست
داربست فروشی
اجاره داربست
قیمت داربست فلزی
داربست فلزی چیست

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

 

انواع درب آسانسور

به طور کلی هر دستگاه آسانسور از مجموعه‌ای شامل دو نوع درب آسانسور تشکیل شده است که به صورت یکپارچه عمل می‌کنند. این مجموعه عبارت است از درب کابین که بر روی کابین سوار می‌شود و درب طبقات که در هر ایستگاه آسانسور یکی از آن وجود دارد. تقسیم‌بندی‌های دیگری نیز برای درب‌های اسانسور وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

درب کابین

تعداد درب کابین آسانسور  بستگی به تعداد ورودی و خروجی کابین آسانسور دارد درب اتوماتیک آسانسور که به صورت معمول تعداد درب کابین در اکثر ساختمان‌ها یکی است. در کابین همراه با کابین آسانسور جابه‌جا می‌شود و تنها در زمان ایست کامل در توقف‌گاه باز می‌شود. این درب به صورت خودکار در زمان حرکت بسته شده و با ایزوله کردن فضای کابین مسافران را از خطرات محیطِ متحرکِ پیرامون، محفوظ می‌دارد. درب کابین آسانسور به دو نوع تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می‌شود که اجزای تشکیل‌دهنده‌ی درب اتوماتیک آسانسور کابین عبارت است از:

- کفشک‌ها

- کنتاکت

- موتور سر درب

- تسمه

- قرقره‌ها

- چهارچوب

- لته‌ها

- سیل درب

 

درب طبقات

درب طبقه آسانسور، بین ایستگاه طبقه و چاه آسانسور قرار دارد که دسترسی افراد حاضر در طبقات به چاه آسانسور  در درب اتوماتیک آسانسور را محدود می‌کند و خطراتی نظیر سقوط به چاه یا برخورد با کابین در حال حرکت را از بین می‌برد. درب طبقه تنها زمانی باز می‌شود که کابین در طبقه به جهت ورود یا خروج مسافرین توقف کرده باشد. نوع و همچنین اندازه‌ی این درب به نوع کاربری درب اتوماتیک آسانسور فضا و استانداردهای موجود بستگی دارد. درب طبقات آسانسور انواع مختلفی دارد که می‌توان دیارا، تلسکوپی، سانترال و درب‌های آکاردئونی را نام برد. انتخاب نوع و اندازه بازشوی درب طبقات با توجه به  طراحی آسانسور و متناسب با نوع کاربری و مطابق با استانداردها صورت می گیرد.

انواع درب آسانسور از نظر نوع کارکرد

در تقسیم‌بندی دیگری از درب اتوماتیک آسانسور درب‌های کابین و درب طبقات آسانسور را از نظر نوع کارکرد به ۲ نوع درب اتوماتیک و نیمه اتوماتیک طبقه‌بندی می‌کنند. تفاوت کلی این درب‌ها در نوع نیروی لازم جهت باز یا بسته شدن آنها می‌باشد


*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
درب آسانسور دیارا
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

 

درب آسانسور

بررسی کامل انواع درب آسانسور و قیمت انواع درب

درب آسانسور یکی از اجزای مهم آسانسور از نظر ایمنی و کارکرد، درب آسانسور(Elevator door) است. نصب و سوار کردن درب آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت بی دقتی در نصب اجزای مختلف درب آسانسور می‌توان شاهد بروز خسارت‌های مالی فراوان و حتی جانی بود. بر همین اساس مهم‌ترین وظیفه‌ی درب‌های آسانسور، تامین امنیت مسافران از طریق تفکیک فضا و قطع دسترسی به محیط‌های خطرناک است. همچنین نباید از جنبه تزییتی درب های اسانسور در کنار ایمنی آن غافل شد. درب آسانسور بر اساس موارد مختلفی طبقه بندی می‌شوند که در هر سیستم آسانسور دو نوع درب طبقه و درب کابین وجود دارد. تعداد درب طبقه به تعداد توقف‌های موجود در ساختمان بستگی دارد.

 

انواع درب آسانسور

به طور کلی هر دستگاه آسانسور از مجموعه‌ای شامل دو نوع درب آسانسور تشکیل شده است که به صورت یکپارچه عمل می‌کنند. این مجموعه عبارت است از درب کابین که بر روی کابین سوار می‌شود و درب طبقات که در هر ایستگاه آسانسور یکی از آن وجود دارد. تقسیم‌بندی‌های دیگری نیز برای درب‌های اسانسور وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

درب کابین

تعداد درب کابین آسانسور  بستگی به تعداد ورودی و خروجی کابین آسانسور دارد که به صورت معمول تعداد درب کابین در اکثر ساختمان‌ها یکی است. در کابین همراه با کابین آسانسور جابه‌جا می‌شود و تنها در زمان ایست کامل در توقف‌گاه باز می‌شود. این درب به صورت خودکار در زمان حرکت بسته شده و با ایزوله کردن فضای کابین مسافران را از خطرات محیطِ متحرکِ پیرامون، محفوظ می‌دارد. درب کابین آسانسور به دو نوع تمام اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می‌شود که اجزای تشکیل‌دهنده‌ی درب کابین عبارت است از:

- کفشک‌ها

- کنتاکت

- موتور سر درب

- تسمه

- قرقره‌ها

- چهارچوب

- لته‌ها

- سیل درب

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ