کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب

۱۹۶ مطلب در فروردين ۱۴۰۳ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

کابل شبکه لگراند

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند


انواع کابل شبکه لگراند به شرح ذیل می باشند:


1- کابل شبکه Cat6 UTP لگراند
یکی از مدل های کابل شبکه لگراند کابل Cat6 UTP است. این کابل متشکل از 8 رشته سیم با هادی مسی است. این سیم ها به صورت دو به دو به دور یکدیگر پیچانده می شوند. پهنای باند این کابل ها 1 گیگابیت بر ثانیه است و بستری مناسب را برای انتقال اطلاعات با فرکانس 250 مگا هرتز فراهم می کنند.
نمایندگی کابل شبکه لگراند همچنین کابل شبکه Cat6 UTP لگراند این امکان را دارد که در فواصل کوتاه 55-37 متری، داده هایی با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه را منتقل کند. امروزه این کابل ها به حداقل استاندارد های لازم در کابل های مربوط به تجهیزات شبکه تبدیل شده اند.


2- کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند:
این نوع کابل شبکه لگراند که از دسته Cat6 می باشد، دارای جنس مغزی مس و جنس روکش PVC است. متراژ حلقه کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک  500 متر می باشد. این کابل دارای کاربرد Indoor است. کاربرد این محصولات عمدتاً شبکه های خانگی و ادارات است.
به طور کلی جزو کابل های اترنت محسوب می شوند. این محصولات از جمله رایج ترین کابل های مورد استفاده در شبکه می باشند که سرعت، بازدهی و پایداری لازم را برای این شبکه ها فراهم می کنند.


3- کابل شبکه لگراند Cat7:
کابل شبکه لگراند Cat7 همانند مدل Cat6 متشکل از چهار جفت سیم است. یک جفت از این سیم ها مسئولیت انتقال اطلاعات را بر عهده دارد و یک زوج دیگر دیتا را دریافت می کند. دو جفت رشته باقی مانده نیز وظیفه خنثی سازی نویز را دارند.
بالاترین سرعت انتقال اطلاعات در این کابل شبکه لگراند ها 10 گیگابیت بر ثانیه با فرکانس 600 مگا هرتز است. این سرعت تا فاصله 90 متری برقرار می باشد. کابل های Cat7 در واقع همان سری پیشرفته Cat6 هستند که افت سیگنال بسیار کمتری دارند.
 


کابل های شبکه لگراند UTP و SFTP چه تفاوتی دارند؟


کابل شبکه لگراند UTP مخفف عبارت Unshielded Twisted Pair است و به معنی کابل هایی می باشد که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و دارای شیلد نیستند.
SFTP مخفف عبارت Screened Fully shielded Twisted Pair می باشد که منظور از آن کابل هایی است که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و غلاف کامل دارند. این کابل ها به دلیل روکش فلزی خود توانایی کاهش اثرات نویز و پارازیت را دارند.
منظور از شیلد کامل این است که این مدل از کابل شبکه لگراند علاوه بر اینکه دارای یک پوشش کلی می باشد، تک تک زوج سیم های پیچانده شده به دور یکدیگر در آن نیز دارای پوششی از جنس فویل می باشند.


کاربرد انواع کابل شبکه لگراند


کابل شبکه لگراند utp:
کابل شبکه  UTP مناسب برای ساختمان های مسکونی می باشد کابل شبکه لگراند که به نظر آلودگی فرکانسی و سیگنالی کاملاً پاک هستند.
کابل شبکه لگراند FTP:
کابل شبکه FTP مناسب برای ساختمان های اداری مانند: بیمارستان ها، مراکز خرید، دفاتر شرکت ها و… می باشد که ریسک آلودگی فرکانسی دارند ولی این آلودگی جدی نمی باشد.
 
کابل شبکه لگراند SFTP:
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp مناسب برای محیط های صنعتی مانند:در کابل شبکه لگراند پالایشگاه ها، سایت صنایع سنگین، سالن مونتاژ خودرو و… است که آلوده به برق سه فاز هستند.
 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da %a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da %a9%d9%87 -%d9%84%da%af %d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 



 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس
توضیحات کابل نگزنس Cat6 UTP

کابل شبکه نگزنس LANmark-6 نگزنس راه حلی ایده آل برای تمام نیازهای امروزی  تجهیزات شبکه در محیطهای اداری متعارف هستند.این کابلها بر اساس آخرین مشخصات تعریف شده در استانداردهای بین المللی و آمریکایی کابل طراحی ، تولید و تست شده اند و کیفیت و کارایی مورد نیاز برای همه کاربردهای زیر را در شبکه تا پهنای باند 250MHz ر مورد لیست قیمت کابل شبکه نگزنس فراهم میکنند:
 
10baseT Ethernet
100baseTX Fast Ethernet
1000baseTX Gigabit Ethernet
155 MBit ATM
622 MBit ATM
1.2 Gbit ATM
کاربردهای آینده کلاس E
 


طراحی کابل نگزنس Cat6 UTP

کابل شبکه نگزنس وارداتی یک قطعه مرکزی به شکل بعلاوه دارد که از جنس پلی اتیلن (PE) است که به ماندگاری شکل هندسی کابل کمک میکند و ریسک کاهش کارایی کابل شبکه نگزنس را در به دلیل خم شدن کابل کم میکند.
این کابل به رنگ نارنجی با روکش LSZH موجود می باشد.
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp دارای خصوصیات ضد حریق بر اساس استانداردهای IEC 60332-1 و EN50575:2014 +A1:2016 است.
 


عملکرد کابل نگزنس Cat6 UTP

کابل شبکه نگزنس تا 350MHz تست شده اند و پهنای باند 250MHz را که استاندارد است تضمین میکنند و تمامی استانداردهای اروپایی ، آمریکایی و بین المللی قیمت کابل شبکه نگزنس از قبیل ISO/IEC 11801, IEC 61156-5, EN 50173, EN 50288 and TIA/EIA 568-C.2 و حتی فراتر از آنها را نیز پوشش میدهند.

 


نصب کابل نگزنس Cat6 UTP وارداتی

نصب کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک برای تنظیم کردن درست آنالیز کننده های دستی به منظور تست کابل شبکه های کامپیوتری مقدار واقعی NVP کابل بر روی برگه علائم نوشته شده است.
کابل شبکه نگزنس بهترین کارآیی را در صورت نصب به همراه کیستون کابل شبکه نگزنس تست فلوک دارد.


ضمانت کابل نگزنس Cat6 UTP با پارت نامبر N100.607

در کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک تمامی استانداردهایی که در بالا ذکر شد رعایت شده اند.قابلیت پیگیری کد N100.607  که هم روی کابل و هم روی جعبه ی کابل درج شده است اعتبار کیفی کابل نصب شده را تضمین میکند.
کلیه کابل شبکه نگزنس ارایه شده توسط فروشگاه رایان کابل دارای گارانتی تست فلوک است و در صورتی که کابل شبکه نگزنس به همراه کلیه تجهیزات شبکه نگزنس نصب شود کارکرد بدون نقص شبکه تا 25 سال مورد ضمانت قرار میگیرد.
 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6




سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

داربست

داربست 

|انواع داربست|قیمت داربست| اجاره داربست|داربست فروشی|قیمت داربست فلزی |داربست فلزی چیست|  

داربست

 

مشاوره با ما : 09124034925

 


داربست در غرب تهران


برای نصب و اجاره داربست با شماره 09124034925 تماس بگیرید.
ما خدماتی همچون داربست بنر، داربست فلزی جهت سقاخانه ها، داربست فلزی برای هیئات مذهبی ، نصب و اجرای اجاره داربست نما، طاق نصرت، نصب داربست چهار پایه چرخ دار، داربست جهت تعویض تابلوی سردرب مغازه ها و ... می باشد.
مناطق تحت پوشش ما برای اجاره داربست غرب تهران
داربست بشیری با انواع داربست غرب تهران در همه ی مناطق غرب تهران از شمال غرب، غرب و جنوب غرب تهران را برای نصب و داربست پوشش می دهیم.
داربست این محدوده ی بزرگ شامل شهرک غرب و سعادت آباد، تهرانسر, مخصوص، آزادگان، خیابان قزوین، حکیم، انقلاب، آزادی، احمدآباد، شیرپاستوریزه، جیحون، ورداورد و شهرقدس می باشد.

 

 


کادر آموزش دیده و اخلاق گرای نصاب داربست:


داربست بشیری با پوشش داربست غرب تهران و همچنین تخصص و تجربه از مهمترین فاکتورهای نصب داربست می باشد.
این بدین معنی است  داربست که اگر گروه نصب داربست فلزی از تجربه ی کافی برخوردار نباشد ممکن است برای شما خسارت و صدماتی را به همراه داشته باشند.


قیمت مناسب و رقابتی اجاره داربست غرب تهران:


قیمت داربست مدعی ارائه ی ارزانترین قیمت نصب داربست غرب تهران نیستیم.
دلیل آن این است که هیچ چیز ارزانی بدون دلیل نیست.داربست با این حال قیمت های ما رقابتی بوده و ارزش خدماتی که از ما در زمینه ی داربست فروشی دریافت می کنید را دارند.

 

داربست غرب تهران یکی از پرکاربردترین تجهیزات ساختمانی می باشد که تقریباً در تمامی پروژه های ساختمانی به کار می رود.
اگر بخواهیم تعریفی کوتاه و جامع از این انواع داربست ارائه دهیم باید گفت که داربست ارزان وسیله ای برای دسترسی کارگران به ساختمان در ارتفاع های مختلف است، این وسیله دارای انواع مختلف در ابعاد و کاربردهای متعدد می باشد.

 

داربست در چه مواردی کاربرد دارد؟


نمای ساختمان داربست
کفراژ پشت نما و زیر بتن
دیواره برای مراسم ها
بنرهای تبلیغاتی
راه پله موقت کارگاهی
نصب برای جرثقیل دستی و دستگاه های بتن پاش
نگه داشتن اجسام سنگین
انبار و قفسه بندی موقت
نصب بیلبوردها و…
ایجاد گیت و ورودی

 

 

*برای دیدن سایت داربست کلیک نمایید.

 

https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/



 

 
تلفن تماس:
09124034925
09918535721

 
سایت:
https://darbastbashiri.ir

 

داربست

انواع داربست
قیمت داربست
داربست فروشی
اجاره داربست
قیمت داربست فلزی
داربست فلزی چیست

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

 


انواع درب های آسانسور:

درب های اتوماتیک آسانسور با شیوه های متفاوت و با کیفیت های گوناگونی طراحی و تولید خواهند شد که این امر، عامل تنوع درب های اتوماتیک آسانسور خواهد شد. شما عزیزان می توانید با آشنایی با انواع این درب ها بهترین مورد را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.


درب سلکوم و سماتیک چیست؟

درب سلکوم همانطور که گفته شد، طراحی و ساخت درب های آسانسور ها با چند روش متفاوت انجام می گیرد که مشهور ترین آن ها درب های سلکوم و درب های سماتیک خواهند بود. در کشور ایران بیشتر تولید کنندگان از روش سماتیک استفاده می نمایند و این درب ها را با کیفیت ها و قیمت های متفاوتی به بازار عرضه می گردند. درب اتوماتیک آسانسور نیز روش دیگری است که در واقع یک نوع چینش و مونتاژ ادوات درب می باشد. گفتنی است درب های سلکوم، معمولا از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. اما در هنگام خرید درب سلکوم حتما باید به کیفیت و تولید کننده آن توجه نماییم تا ازدرب های با بالاترین کیفیت استفاده کنید.
 


قیمت برد سردرب سلکوم آسانسور

قیمت درب اتوماتیک آسانسور سلکوم ایتالیا
فروش قطعات یدکی درب سلکوم | قیمت درب تمام اتماتیک سلکوم ایتالیا (SELCOM)
قطعات یدکی درب سلکوم و فرماتور آسانسور


قطعات سلکوم ایتالیا به شرح زیر می باشد

- کنتاکت دو شاخ درب داخل کابین آسانسور
- کنتاکت دو شاخ درب طبقه آسانسور
- کفشک درب ایتالیا
- آویز لته درب
- سیل درب
- لته درب
- قرقره لنگی
- قرقره ثابت  درب ایتالیا
- قرقره سیم بکسلی   ایتالیا
- قرقره انتهای سیم بکسلی  درب  ایتالیا
- برد درب سلکوم  آسانسور
- قرقره قفل درب آسانسور
- قرقره پایین لنگی درب سلکوم آسانسور
- قرقره بالا رو درب سلکوم آسانسور
- کنتاکت مادگی  درب داخل کابین آسانسور
- کنتاکت مادگی درب طبقه کابین آسانسور
- کلید درب سلکوم آسانسور
- فنر درب چینی و ترکیه ای و ایرانی
- موتور درب  کابین آسانسور سلکوم پلاس
- سیم بکسل مکانیزم درب کابین(عرض70-80-90-
- تسمه درب سلکوم آسانسور


کشورها ی سازنده درب اتوماتیک آسانسور

2: کشور جمهوری اسلامی ایران
3: کشور چین
4: کشور ترکیه

سازنده اصلی: ایتالیا می باشد


توزیع قطعات یدکی درب اتوماتیک سلکوم آسانسور

تامین کننده کلیه قطعات درب یدکی درب اتوماتیک آسانسور و نمایندگی درب سلکوم آسانسور
جهت اطلاع دقیق از قیمت قطعات درب اتوماتیک آسانسور سلکوم لطفا تماس بگیرید.


قیمت قرقره درب سلکوم

قیمت درب آسانسور و همچنین قطعات یدکی دربهای سلکوم ایتالیا و کلیه قطعات یدکی انواع دربهای آسانسور در گروه صنعتی دیارا میتوانید با تماس با کارشناسا متخصص ما تماس حاصل فرمایید.

گروه صنعتی دیارا در زمینه طراحی و ساخت درب اتوماتیک آسانسور با کادری مجرب و متخصص در این امر توانسته جایگاه مهمی در صنعت اسانسور  ایجاد نماید و این شرکت با در اختیار داشتن نیرویی زبده و فعال در زمینه خدمات اسانسور شامل نصب و سرویس و تعمیرات اسانسور بهترین کیفیت را به مشتری ارائه خواهد داد و همچنین در زمینه فروش قطعات در قسمت بازرگانی جزو وارد کنندگان و تامین کنندگان اصلی  این صنف درب اتوماتیک آسانسور هستند.
 

 

 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

قطعات آسانسور

تابلو فرمان(CONTROL PANEL)

تابلو فرمان آسانسور یکی از مهمترین بخش های آسانسور است که میتوان گفت مرکز پردازش تمام دستورات و عملیات آسانسور است ، چرا که دستورهای لازم از طریق مدار فرمان به موتور فرستاده می شود و عملکرد موتور وتمامی قطعات الکترونیکی  وابسته به دستورات تابلو فرمان است. تابلو فرمان آسانسور انواع مختلفی دار که در بین آنها میتوان تایبو فرمان دو سرعته(۲spd) و تک سرعته (vvvf) اشاره کرد.قطعات آسانسور در تابلو فرمان های (VVVF) حرکت و ایست آسانسور بسیار نرم بوده و علاوه بر اینکه مسافر به سختی متوجه حرکت آسانسور در این نوع آسانسور ها میشود بلکه در عمر مفید قطعات نیز تاثیر بسیاری خواهد داشت.

 


گاورنر(Governor) و پاراشوت(Safety gear)


قطعات آسانسور ترمز ایمنی که به نام پاراشوت شناخته میشود از مهم ترین بخش های آسانسور  است که قادر است توسط فک هایش کایین را از حرکت روی ریل بازدارد. کاربرد قطعات آسانسور پاراشوت به این صورت عمل میکند که به محض افزایش بیش از حد سرعت کابین گاورنر از حرکت می ایستد و توسط سیم بکسلی که گاورنر و پاراشوت را به هم متصل میکند اهرم پاراشوت را میکشد و فک های پاراشوت را به هم نزدیک میکند،در این زمان بر اثر وزن کابین و سطح تماس فک ها با ریل کابین می ایستد.


بافر یا ضربه گیر(Buffer)


قطعات آسانسور اگر به هر دلیلی آسانسور در پایین ترین ایستگاه توقف نداشته باشد و به سمت کف چاه سقوط کند سایر سیستم های ایمنی هم عملکرد نداشته باشند پس از طی کردن چند سانتی متر با قطعه ای به نام بافر برخورد خواهد کرد. قیمت قطعات آسانسور وظیفه این قطعه کاهش شدت ضربه وارده به کابین میباشد. بافر ها در انواع مختلفی ساخته میشوند که بین آنها میتوان به بافر های پلی اورتان و هیدرولیکی اشاره کرد.تصاویر آسانسورهای هیدورلیکی را اینجا ببینید.


 
تراول کابل(TRAVELING CABLE):

تراول کابل نوعی سیم تخت است که معمولا از ۲۴ رشته سیم نمره ۱۰ تشکیل شده است و وظیفه انتقال اطلاعات از تابلو فرمان به کابین و جعبه رویزیون را دارد.قطعات آسانسور دلیل نامگذاری تراول کابل این است که همواره همراه کابین در حال حرکت است و به همین دلیل انتخاب جنس مرغوب بسیار مهم است.

 

قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
دسته بندی قطعات آسانسور

قطعات آسانسور بر اساس نوع سیستم محرکه آسانسور دستهب ندی می شوند. در اینجا قطعات آسانسور به شش بخش تقسیم شده است. بخش اول به قطعات اصلی آسانسور کششی و لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک اختصاص یافته است. بخش سوم مجموعه قطعات و لوازم وابسته به کابین و در بخش چهارم درب و قطعات اصلی آن مورد بررسی قرار گرفته اند. در بخش پنجم به قطعات مکانیکی آسانسور و بخش ششم به قطعات الکتریکال آسانسور پرداخته شده است.

 
لیست کامل قطعات آسانسور

قطعات آسانسور مکانیزم های گوناگونی برای سیستم های آسانسور توسعه یافته اند. در میان تمام آنها دو نوع آسانسور هیدرولیک و کششی بیشترین کاربرد را دارند. در اینجا لیست قطعات آسانسور کششی به مهمترین قطعات هر یک از این دو نوع آسانسور می پردازیم. برای اطلاع بیشتر درباره این دو سیستم می توانید مقاله مقایسه آسانسور هیدرولیک و کششی را مطالعه کنید.

 




 

 


 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts



تلفن تماس:
09128508137
02146839105- 6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن
انواع کابل شبکه بلدن

بلدن از اولین و بزرگترین تولید کنندگان انواع کابل شبکه بلدن در جهان می‌باشد. کابل شبکه بلدن شامل گستره وسیعی از کابل شبکه بلدن indoor و outdoor و صنعتی می‌باشد.
انواع کابل بلدن به قرار زیر است:
- کابل شبکه Cat5e بلدن
- کابل شبکه Cat6 بلدن
- کابل شبکه Cat6A بلدن
 


کابل شبکه بلدن Belden

کابل شبکه بلدن زمانی نگرانی‌ها برای اتصالات کابل شبکه موجود در بازار بسیار بالا بوده و اینگونه کابل شبکه بلدن متولد شد. البته در ابتدا آن‌ها تنها تصمیم برای بهبود در روند اتصالات شبکه داشتند، اما برنامه‌ای برای این کار نداشتند. دقیقا نمی‌دانستند که چگونه باید این نگرانی‌ها را برطرف کنند، اما توانستند با چالش‌های روبرو به خوبی برخورد کنند.نمایندگی کابل شبکه بلدن در ابتدا آن‌ها مشاوران و کاربران بسیاری را برای جلسات حضوری گرد هم آورده و نظر سنجی‌های بسیاری را انجام دادند و توانستند به موفقیت امروز خود در کابل شبکه بلدن دست پیدا کنند.
 

بلدن بعد از بررسی ایرادات موجود در اتصالات کابل شبکه بلدن در رفع آن‌ها اقدام‌های بسیاری انجام داده و توانسته انواع بسیار متنوع و با کیفیتی از کابل های شبکه بلدن را در اختیار کاربران قرار دهد که هر کدام از آن‌ها ویژگی‌ها و مزایای منحصر به فرد خود را دارند.
اترنت کابل: انواع کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg نوع 3، 5e، 6، 6a، 7 و 7a را از کابل‌های شبکه‌های اترنت یا به هم تابیده را می‌توانید از بلدن در بازار ببینید.
فیبر نوری: بلدن در طراحی و تولید کابل‌های فیبر نوری نیز سابقه‌ای بسیار درخشان دارد که این کابل‌ها را با مزایای بسیار روانه‌ی بازار می‌کند.


 
 

کابل شبکه بلدن به هم تابیده

این نوع از کابل شبکه بلدن خود به دسته‌های بسیاری طبقه‌بندی می‌شوند که براساس همین طبقه‌بندی کاربردهای فراوانی دارند.
 


انواع کابل های شبکه بلدن

کابل Cat 3: کابل شبکه بلدن که از این نوع است دارای طراحی بسیار مستحکمی است و برای عملکردهای بسیار بالایی ساخته شده است.
کابل Cat 5e: استانداردهای این کابل بسیار بالا است و حداکثر عملکرد را برای شما به همراه دارد که بلدن چندین سطح از این کابل شبکه بلدن cat5 را برای مصرف کنندگان ارائه می‌کند.
کابل Cat 6: موقعیت جفت‌ها در این نوع بسیار پایدار است و در زمانی عالی برای شما داده‌ها را منتقل می‌کند. همچنین این کابل شبکه بلدن cat6 sftpبلدن دوام بسیار بالایی است.
کابل Cat 6a: این مدل کابل شبکه بلدن برای شرایط بحرانی طراحی شده که بهترین سیستم ایمنی را نیز دارا می‌باشد. 6a بسیار کم در برابر EMI و RFI تحت تاثیر قرار می‌گیرد.
کابل Cat 7: طراحی فوق‌العاده قوی و طول عمر بالای این کابل شبکه بلدن از بارزترین مشخصات آن است. سرعت این نوع 10 گیگابیت بر ثانیه بوده است.

 

 

*برای دیدن کابل شبکه بلدن کلیک نمایید

 

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a8%d9%84%d8%af%d9%86/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6




 


سایت:
https://rayancable.com/

 

کابل شبکه بلدن
نمایندگی کابل شبکه بلدن
کابل شبکه بلدن cat6 sftp
کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg
کابل شبکه بلدن cat5

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه لگراند

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
کیفیت بالای تولید کابل شبکه

کیفیت بالای کابل شبکه لگراند برای انواع رده بندی‌ها از جمله Cat6A، Cat6 و Cat5e سیستم LCS2 مناسب بوده و تضمین کننده کارایی فوق العاده این سیستم از پچ پنل به سمت کیستون شبکه RJ45 می‌باشد.
 


کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند

انواع کابل شبکه لگراند به شرح ذیل می باشند:


1- کابل شبکه Cat6 UTP لگراند

یکی از مدل های کابل شبکه لگراند اصلی کابل Cat6 UTP است. این کابل متشکل از 8 رشته سیم با هادی مسی است. این سیم ها به صورت دو به دو به دور یکدیگر پیچانده می شوند. پهنای باند این کابل شبکه لگراند ها 1 گیگابیت بر ثانیه است و بستری مناسب را برای انتقال اطلاعات با فرکانس 250 مگا هرتز فراهم می کنند.
همچنین کابل شبکه لگراند Cat6 UTP لگراند این امکان را دارد که در فواصل کوتاه 55-37 متری، داده هایی با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه را منتقل کند. امروزه این کابل ها به حداقل استاندارد های لازم در کابل های مربوط به تجهیزات شبکه تبدیل شده اند.

 


2- کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند

این نوع کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک می باشد، دارای جنس مغزی مس و جنس روکش PVC است. متراژ حلقه کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند 500 متر می باشد. این کابل دارای کاربرد Indoor است. کاربرد این محصولات عمدتاً شبکه های خانگی و ادارات است.
به طور کلی جزو کابل های اترنت محسوب می شوند. این محصولات از جمله رایج ترین کابل شبکه لگراند مورد استفاده در شبکه می باشند که سرعت، بازدهی و پایداری لازم را برای این شبکه ها فراهم می کنند.

 


3- کابل شبکه لگراند Cat7

کابل شبکه لگراند Cat7 همانند مدل Cat6 متشکل از چهار جفت سیم است. یک جفت از این سیم ها مسئولیت انتقال اطلاعات را بر عهده دارد و یک زوج دیگر دیتا را دریافت می کند. دو جفت رشته باقی مانده نیز وظیفه خنثی سازی نویز را دارند.
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال بالاترین سرعت انتقال اطلاعات در این کابل شبکه لگراند ها 10 گیگابیت بر ثانیه با فرکانس 600 مگا هرتز است. این سرعت تا فاصله 90 متری برقرار می باشد. کابل های Cat7 در واقع همان سری پیشرفته Cat6 هستند که افت سیگنال بسیار کمتری دارند.


 
کابل های شبکه لگراند UTP و SFTP چه تفاوتی دارند؟


نمایندگی کابل شبکه لگراند UTP مخفف عبارت Unshielded Twisted Pair است و به معنی کابل هایی می باشد که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و دارای شیلد نیستند.
SFTP مخفف عبارت Screened Fully shielded Twisted Pair می باشد که منظور از آن کابل هایی است که از زوج های دوتایی تابیده به دور یکدیگر تشکیل شده اند و غلاف کامل دارند. این کابل شبکه لگراند ها به دلیل روکش فلزی خود توانایی کاهش اثرات نویز و پارازیت را دارند.

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da %a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da %a9%d9%87 -%d9%84%da%af %d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس
توضیحات کابل نگزنس Cat6 UTP

کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor راه حلی ایده آل برای تمام نیازهای امروزی  تجهیزات شبکه در محیطهای اداری متعارف هستند.این کابلها بر اساس آخرین مشخصات تعریف شده در استانداردهای بین المللی و آمریکایی کابل طراحی ، تولید و تست شده اند و کیفیت و کارایی مورد نیاز برای همه کاربردهای زیر را در کابل شبکه نگزنس تا پهنای باند 250MHz فراهم میکنند:
 
10baseT Ethernet
100baseTX Fast Ethernet
1000baseTX Gigabit Ethernet
155 MBit ATM
622 MBit ATM
1.2 Gbit ATM
کاربردهای آینده کلاس E
 


طراحی کابل نگزنس Cat6 UTP

کابل نگزنس Cat6 UTP و کابل شبکه نگزنس cat6 sftp یک قطعه مرکزی به شکل بعلاوه دارد که از جنس پلی اتیلن (PE) است که به ماندگاری شکل هندسی کابل کمک میکند و ریسک کاهش کارایی کابل را در به دلیل خم شدن کابل کم میکند.
این کابل به رنگ نارنجی با روکش LSZH موجود می باشد.
کابل شبکه نگزنس Cat6 UTP دارای خصوصیات ضد حریق بر اساس استانداردهای IEC 60332-1 و EN50575:2014 +A1:2016 است.


 
عملکرد کابل نگزنس Cat6 UTP

لیست قیمت کابل شبکه نگزنس در کابلهای نگزس تا 350MHz تست شده اند و پهنای باند 250MHz را که استاندارد است تضمین میکنند و تمامی استانداردهای اروپایی ، آمریکایی و بین المللی قیمت کابل شبکه نگزنس از قبیل ISO/IEC 11801, IEC 61156-5, EN 50173, EN 50288 and TIA/EIA 568-C.2 و حتی فراتر از آنها  در کابل شبکه نگزنس نیز پوشش میدهند.

 

 


نصب کابل نگزنس Cat6 UTP وارداتی

کابل شبکه نگزنس وارداتی برای تنظیم کردن درست آنالیز کننده های دستی به منظور تست کابل شبکه های کامپیوتری مقدار واقعی NVP کابل بر روی برگه علائم نوشته شده است.
کابل Cat6 UTP نگزنس بهترین کارآیی را در صورت نصب به همراه کیستون نگزنس Cat6 UTP دارد.
ضمانت کابل نگزنس Cat6 UTP با پارت نامبر N100.607
در کابل شبکه نگزنس وارداتی تمامی استانداردهایی که در بالا ذکر شد رعایت شده اند.قابلیت پیگیری کد N100.607  که هم روی کابل شبکه نگزنس و هم روی جعبه ی کابل درج شده است اعتبار کیفی کابل نصب شده را تضمین میکند.
کلیه کابلهای نگزنس ارایه شده توسط فروشگاه رایان کابل دارای گارانتی تست فلوک است و در صورتی که کابل شبکه نگزنس به همراه کلیه تجهیزات کابل شبکه نگزنس نصب شود کارکرد بدون نقص شبکه تا 25 سال مورد ضمانت قرار میگیرد.

 



کابل شبکه نگزنس تست فلوک

کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک (کابل شبکه نگزنس تست فلوک) با خروجی و هدروم بالا
دارای روکش نارنجی رنگ مخصوص از جنس LSZH (عدم تولید گاز سمی و بسیار خطرناک هالوژن در هنگام آتش سوزی روکش کابل شبکه نگزنس که سبب بروز خفگی می شود)
8 رشته مس دارای استانداردهای 23AWG، UL و CM Filr Rating
کابل شبکه نگزنس CAT6 SFTP علاوه بر دارا بودن استانداردهای اولیه در ساخت کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک دارای استانداردهای TIA 568-C.2 و ISO/IEC11801 نیز می باشد
بسته بندی در حلقه‌های 500 متری با کیفیت بالا جهت حمل و نقل
ساخت کشور فرانسه

 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6




سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

داربست

داربست 

|انواع داربست|قیمت داربست| اجاره داربست|داربست فروشی|قیمت داربست فلزی |داربست فلزی چیست|  

داربست

 

مشاوره با ما : 09124034925

 


داربست های معلق

داربست همان طور که از نام این داربست مشخص است، این نوع از داربست ها به صورت معلق اجرا و استفاده می شوند .
و انواع مختلفی مانند کلایمرها، قالب های لغزنده و … دارند. مزیت این قالب ها جابه جایی در ارتفاع بدون نیاز به قالب بندی های مرتفع و طولانی است و در صنعت ساختمان نیز استفاده می شود.
این نوع از انواع داربست برعکس داربست های چوبی و فلزی از روی زمین احداث نمی شوند بلکه تکیه گاه آنها و محل آویزان شدن آنها از سقف می باشد.


داربست های پایه دار

این نوع از داربست به دلیل خطر واژگونی و… اغلب دارای ارتفاع محدودی از سطح زمین هستند.
اما با توجه به سرعت برپایی و امکان جابه جایی سریع برای ارتفاع های محدود بسیار کاربردی هستند.
قبل از استفاده از این انواع داربست ها باید پایه های آن ثابت شده و سپس با استفاده از نردبان استفاده گردد.


داربست فلزی در غرب تهران

برای اجاره داربست در غرب تهران با ما تماس بگیرید. ما مجموعه ای از چند شرکت داربست در همه ی نقاط تهران هستیم .


هزینه ی اجرای داربست غرب تهران
اجرای داربست غرب تهران :

داربست اگر در غرب تهران هستید و داربست برای کارهای ساختمانی نیاز به نصب داربست فلزی دارید.
ممکن است دلیل شما برای نصب داربست در ساختمانها و برج های غرب تهران ، شستشوی نما، تعمیر سنگ بنا و یا اجرای نمای سنگ یا آجر باشد. ما پیچ و رولپلاک ساختمان شما را هم انجام می دهیم.


داربست فلزی در غرب تهران :

اجرای داربست غرب تهران چهارپایه چرخ دار در شهرک غرب، پونک، طرشت، ستارخان، بلوار فردوس و اشرفی اصفهانی
نصب داربست برای برج ها و ساختمان های بلند در مناطق غربی تهران از جملهجنت آباد ، گیشا ، تهرانسر و آریاشهر
قیمت داربست برای هیئت ها و بنرهای مناسبتی در محله های غرب تهران شهر زیبا ، آزادی ، ستارخان ، شهرک آپادانا
داربست کفراژ و زیربتن در منطقه ی غرب تهران از جمله بخش هایی همچون حصارک ، کن ، شهرک اکباتان
داربست فروشی با اکیپ آموزش دیده، مجرب و دارای بیمه و داربست مورد نیاز برای اجرای انواع داربست در ابعاد بزرگ میباشد.
چند هزار متری تا کوچکترین داربست ها که معمولا برای نصب داربست بنر اجرا می شوند را داریم.
قیمت نصب داربست فلزی ما رقابتی بوده و رضایت شما مشتریان عزیز را اصلی مهم در انجام وظایفمان می دانیم.

 

 

 

 

*برای دیدن سایت داربست کلیک نمایید.

 

https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/






اجاره داربست


 

 
تلفن تماس:
09124034925
09918535721

 
سایت:
https://darbastbashiri.ir

 

داربست

انواع داربست
قیمت داربست
داربست فروشی
اجاره داربست
قیمت داربست فلزی
داربست فلزی چیست

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

قطعات آسانسور
تابلوی فرمان آسانسور

تابلو فرمان مرکز فرماندهی و کنترل قطعات آسانسور است.در قطعات آسانسور تمام فرمان های ورودی از قبیل احضار، ارسال و توقف به تابلو فرمان وارد شده، در آنجا پردازش و سپس دستور اجرا صادر می شود.در لیست قطعات آسانسور کششی تابلو فرمان مجموعه ای از قطعات الکتریکی، الکترونیکی و پردازشگر است که داخل یک باکس فلزی دیواری (معمولا روکار)تعبیه می شوند. کنتاکتورها، میکروپروسسور، رله، کنترلرها، ترمینال ها، فن و … اجزای تابلو فرمان محسوب می شوند.


تراولینگ کابل آسانسور

تراولینگ کابل کابل تخت چندرشته ای است که ارتباط بین اجزای الکتریکی کابین و تابلو فرمان را بر  قرار می کند.در قیمت قطعات آسانسور از آنجا که کابین متحرک است، این کابل از نوع سیار با روکش محافظ خواهد بود.در قطعات آسانسور عموما روکش محافظ تراول کابل از جنس پی وی سی است.


پانل فرمان کابین

پانل فرمان کابین به مجموعه قاب (صفحه) و کلیدهای فرمان که داخل کابین نصب می شود گفته می شود. صفحه مورد اشاره معمولا بصورت عمودی با ارتفاع ۱ تا ۲ متر و از جنس استیل یا ورق های مخصوص پلیمری ساخته می شود.در قطعات آسانسور این پانل دارای یک نمایشگر، کلیدهای ارسال طبقات و کلیدهای درب و اضطرای است و می تواند بصورت روکار یا توکار باشد.


پانل فرمان طبقات

پانل فرمان طبقات متشکل از یک پانل معمولا استیل، و کلید یا کلیدهای احضار آسانسور است.در لیست قطعات آسانسور کششی کلیدهای احضار بسته به نوع سیستم فراخوانی آسانسور می توانند از تک کلید یا دو کلید باشند. نشانگر جهت و نمراتور می تواند روی پانل طبقات تعبیه شود. بطور معمول جنس این پانل ها از استیل است.قطعات آسانسور البته انواعی از پانل های شیشه ای و پلاستیکی با طرح های متنوع نیز روانه بازار شده اند. برخی از پانل ها بدون پوش باتن های دکمه ای و بصورت لمسی و برخی دیگر بدون تماس توسعه یافته اند.


جعبه ریویزیون

جعبه ریویزیون آسانسور یک باکس الکتریکی است که روی سقف کابین قرار می گیرد. قطعات آسانسور الکتریکی کابین تا جعبه ریویزیون سیم کشی شده و تراول کابل از آن خارج می شود. جعبه رویزیون به سرویسکار امکان حرکت آسانسور با فرمان از روی کابین و توقف را می دهد تا عملیات سرویس انجام شود.


    


تابلوی سه فاز

در قطعات آسانسور برق سه فاز ورودی آسانسور ابتدا داخل یک تابلوی کوچک سه فاز دارای کلید و فیوز می شود و پس از آن به تابلوی کنترل آسانسور می رسد. این تابلو به یک پریز برق مناسب نیز مجهز است.


سنسور ایمنی درب

سنسور ایمنی درب برای جلوگیری از بسته شدن درب هنگام ورود یا خروج مسافر تعبیه می شود.قطعات آسانسور این سنسور می تواند بصورت چشم الکترونیک خطی یا بصورت پرده نوری با عملکرد صفحه ای در نظر گرفته شود.


سایر قطعات آسانسور الکتریکال
قطعات آسانسور در چاه
چراغ روشنایی چاه آسانسور

چاه آسانسور باید روشنایی کافی برای انجام عملیات سرویس و اضطراری را دارا باشد.کاربرد قطعات آسانسور بمنظور تامین روشنایی چاه معمولا از چراغ های تونلی استفاده می شود.


میکروسوییچ ها و سنسورها

در قطعات آسانسور توقف کابین در تراز طبقات بوسیله میکروسوییچ ها فرمان داده می شود. وظیفه یک میکروسوییچ ارسال یک پالس الکتریکی از طریق تحریک مکانیکی است. بدین منظور میکروسوییچ هایی در مسیر چاه آسانسور در مکان هایی که به دقت بررسی شده اند قرار داده می شود. با برخورد کابین به میکروسوییچ مربوطه فرمان لازم به تابلو ارسال می گردد. در  لیست قطعات آسانسور کششی همچنین انواعی از سنسورهای دیگر برای تشخیص مکان دوراندازی و همچنین میکروسوییچ های فرار یا حد در بالا و پایین مسیر چاه مستقر می گردند.

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift- parts



تلفن تماس:
09128508137
02146839105- 6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ