کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس
توضیحات کابل نگزنس Cat6 UTP

کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor راه حلی ایده آل برای تمام نیازهای امروزی  تجهیزات شبکه در محیطهای اداری متعارف هستند.این کابلها بر اساس آخرین مشخصات تعریف شده در استانداردهای بین المللی و آمریکایی کابل طراحی ، تولید و تست شده اند و کیفیت و کارایی مورد نیاز برای همه کاربردهای زیر را در کابل شبکه نگزنس تا پهنای باند 250MHz فراهم میکنند:
 
10baseT Ethernet
100baseTX Fast Ethernet
1000baseTX Gigabit Ethernet
155 MBit ATM
622 MBit ATM
1.2 Gbit ATM
کاربردهای آینده کلاس E
 


طراحی کابل نگزنس Cat6 UTP

کابل نگزنس Cat6 UTP و کابل شبکه نگزنس cat6 sftp یک قطعه مرکزی به شکل بعلاوه دارد که از جنس پلی اتیلن (PE) است که به ماندگاری شکل هندسی کابل کمک میکند و ریسک کاهش کارایی کابل را در به دلیل خم شدن کابل کم میکند.
این کابل به رنگ نارنجی با روکش LSZH موجود می باشد.
کابل شبکه نگزنس Cat6 UTP دارای خصوصیات ضد حریق بر اساس استانداردهای IEC 60332-1 و EN50575:2014 +A1:2016 است.


 
عملکرد کابل نگزنس Cat6 UTP

لیست قیمت کابل شبکه نگزنس در کابلهای نگزس تا 350MHz تست شده اند و پهنای باند 250MHz را که استاندارد است تضمین میکنند و تمامی استانداردهای اروپایی ، آمریکایی و بین المللی قیمت کابل شبکه نگزنس از قبیل ISO/IEC 11801, IEC 61156-5, EN 50173, EN 50288 and TIA/EIA 568-C.2 و حتی فراتر از آنها  در کابل شبکه نگزنس نیز پوشش میدهند.

 

 


نصب کابل نگزنس Cat6 UTP وارداتی

کابل شبکه نگزنس وارداتی برای تنظیم کردن درست آنالیز کننده های دستی به منظور تست کابل شبکه های کامپیوتری مقدار واقعی NVP کابل بر روی برگه علائم نوشته شده است.
کابل Cat6 UTP نگزنس بهترین کارآیی را در صورت نصب به همراه کیستون نگزنس Cat6 UTP دارد.
ضمانت کابل نگزنس Cat6 UTP با پارت نامبر N100.607
در کابل شبکه نگزنس وارداتی تمامی استانداردهایی که در بالا ذکر شد رعایت شده اند.قابلیت پیگیری کد N100.607  که هم روی کابل شبکه نگزنس و هم روی جعبه ی کابل درج شده است اعتبار کیفی کابل نصب شده را تضمین میکند.
کلیه کابلهای نگزنس ارایه شده توسط فروشگاه رایان کابل دارای گارانتی تست فلوک است و در صورتی که کابل شبکه نگزنس به همراه کلیه تجهیزات کابل شبکه نگزنس نصب شود کارکرد بدون نقص شبکه تا 25 سال مورد ضمانت قرار میگیرد.

 



کابل شبکه نگزنس تست فلوک

کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک (کابل شبکه نگزنس تست فلوک) با خروجی و هدروم بالا
دارای روکش نارنجی رنگ مخصوص از جنس LSZH (عدم تولید گاز سمی و بسیار خطرناک هالوژن در هنگام آتش سوزی روکش کابل شبکه نگزنس که سبب بروز خفگی می شود)
8 رشته مس دارای استانداردهای 23AWG، UL و CM Filr Rating
کابل شبکه نگزنس CAT6 SFTP علاوه بر دارا بودن استانداردهای اولیه در ساخت کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک دارای استانداردهای TIA 568-C.2 و ISO/IEC11801 نیز می باشد
بسته بندی در حلقه‌های 500 متری با کیفیت بالا جهت حمل و نقل
ساخت کشور فرانسه

 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6




سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی