کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب

۴۱ مطلب در خرداد ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

 

 

بهترین درب آسانسور

خرید درب اتوماتیک آسانسور را میتوانید شما از طریق مجموعه دیارا اقدام کنید تا در کمترین زمان بهترین قیمت درب آسانسور دیارا را کسب کنید .

درب اتوماتیک آسانسور ورود و خروج به آسانسور هستند و بطور مداوم مورد استفاده قرار می گیرند و از این رو باید مستحکم باشند و باید در مدت زمان استفاده توسط سرویسکاران تست شوند تا خرابی های آنها کاهش یابد . درب های برق کار شده ، از موتورهای دوّار برای باز و بسته کردن درب ها استفاده می کنند. برای اینکه بتواند کل سیستم درب به طور قابل اعتماد کار کند ، هر قسمت از این مکانیزم باید قابل اطمینان باشد. با توجه به نوسانات شدید بازار در سال1400 که دلار به 28 هزار تومان و یورو 33 هزار تومان رسید قیمت درب اتوماتیک آسانسور ایرانی و خارجی هم تحت تاثیر این افزایش قیمت دلار ، افزایش داشت.



قیمت بهترین درب آسانسور

قیمت بهترین درب آسانسور با توجه به افزایش قیمت آهن آلات و ورق قیمت درب های آسانسور چیزی در حدود 2 میلیون و 500 هزار تومان و قیمت درب اتوماتیک آسانسور کشویی تلسکوپی سانترال عرض 80 سانتیمتر چیزی در حدود 5 میلیون و 500 تومان می باشد برای اطلاع از قیمت های روز درب های معمولی و طرح دار آسانسور می توانید با ما در ارتباط باشید.


*برای دیدن گروه صنعتی دیارا کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news-2/automatic-elevator-door

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
درب آسانسور دیارا
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

درب آسانسور ارتفاع درب طبقات معمولا ۱۹۵ سانتی‌متر است. درب‌های نیمه‌ اتوماتیک حتما باید دارای شیشه جهت نمایش حضور کابین در طبقه باشند. در انتخاب و طراحی درب کابین توجه به حداقل زمان باز و بسته شدن و عرض مناسب بسیار ضروری می‌باشد. در طراحی آسانسور با توجه به معماری بنا می‌توان برای کابین یک درب یا دو درب(مجاور یا متقابل) در نظر گرفت. قبل از خرید لوازم آسانسور می‌توانید از پشتیبانی فنی کلمان مشاوره تخصصی دریافت کنید.

به درب هایی که در یک راستا باز و بسته می شوند (چپ یا راست) و با داشتن مکانیزم(که در اصطلاح کمان درب باز کن و متعلقات درب لولائی ) را باز می کند درب کابین نیمه اتوماتیک می گویند (به دلیل آنکه این مکانیزم فقط قفل درب طبقه لولائی را باز می کند و باید درب آسانسور را با دست باز شود نیمه اتوماتیک می نامند). و مکانیزم بازشدن آن به سه دسته تقسیم بندی می شوند؛ چپ باز شو ؛راست بازشو،مرکز بازشو (سنترال)


قیمت درب نیمه اتوماتیک آسانسور عرض 70
مشخصات و قیمت انواع مدل درب آسانسور

درب آسانسور دارای عرض درب لته 4 سانتی متر درب طبقه و کابین تک لته سانترال دو لته 210 میلی متر می باشد درب طبقه و کابین دو لته سنترال چهار لته (سینوسی) 300 میلی متر درب طبقه و کابین سه لته سنترال شش لته 390 میلی متر برخی از درب های طبقه که به صورت دو تیکه می باشند.یا به عبارتی مکانیزم حرکتی آن را نیز از درب طبقه جدا کرد و دوباره سر جای خود قرار داد.

مانند درب های سلکوم عرض بیشتری را اشغال می کنند . با سیستم لته عرض کم – کاربر فضای بیشتری در چاهک آسانسور دارد . یا به عبارتی  دیگر به کاربر اجازه ساخت کابین بزرگتر را می دهد. در درب آسانسور حفاظ جلوی درب کابین یا طبقه لته می نامند. که می تواند شیشه یا فلز یا موادی که در برابر آتش سوزی و ضربه مقاومت لازم  را دارا باشد.درب های اتوماتیک آسانسور طبقه و کابین به دلیل این که در یک راستا حرکت دارند از نظر عرض جای کمتری از درب های لولائی و دری اتوبوسی آسانسور اشغال می کنند.
قیمت روز درب آسانسور 1401 چقدر است؟
با توجه به نوسانات اخیر ارز در سال 1399 و ادامه آن در سال 1400 درج قیمت روز همه ی مدل های درب آسانسور در سایت گروه دیارا امکانپذیر نمی باشد لذا برای اطلاع با همکاران ما تماس بگیرید.

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

براکت ریل آسانسوردر قطعات آسانسور


قطعات آسانسور براکت ریل آسانسور انواع و اقسام مختلفی دارد که ما برحسب نیاز آسانسور مانند ظرفیت کابین آسانسور، ترمز و سرعت حرکت براکت مورد نظر خود را انتخاب می‌کنیم.
قلاب آسانسور از یک طرف به چهارچوب کایبن و از طرف دیگر به چهارچوب وزنه تعادل متصل می‌گردد  قطعات آسانسور  در واقع وظیفه سیم بکسل معلق نگه داشتن کایین و وزنه تعادل است.


تابلو فرمان AC2 در قطعات آسانسور


قطعات آسانسور تابلو فرمانAC2 وظیفه پذیرش درخواست‌ها از کابین و طبقات آسانسور، تشخیص موقعیت کابین، نظارت کردن برای حرکت بدون خطر کابین، کنترل تمامی تجهیزات آسانسور از جمله درب کابین، ترمز و… ، حفاظت الکتریکی از تجهیزات و کنترل سرعت موتور اصلی را دارد.

 

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts

 

 
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس، سریع و باکیفیت

 

کابل شبکه نگزنس برای انتقال اطلاعات طراحی‌شده و می‌تواند چند صد متر طول داشته باشد، همین مسئله باعث شده است کیفیت و دوام این محصول اهمیت چند برابر داشته باشد. کابل شبکه نگزنس محصولی است که از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در بین محصولات موجود در بازار در جایگاه خوبی قرار دارد. این نوع کابل‌ها در اندازه‌های مختلف و مدل‌های متفاوت تولید و عرضه می‌شود. جنس روکش استفاده‌شده در این کابل‌ها از بهترین مواد اولیه تهیه‌شده است تا درصورتی‌که طول کابل زیاد باشد دچار قطعی نشود.


انواع کابل شبکه نگزنس (Nexans)

 

کابل شبکه upt CAT6 نگزنس مدل Lanmark-6 CCA، یکی از محبوب‌ترین‌های این برند است. این کابل با کیفیت بالایی که دارد موردتوجه خریداران قرار گرفته است. این محصول در اندازه‌های گوناگون عرضه‌شده و روکش آن به رنگ نارنجی است.

کابل شبکه Cat 6 SFTP نگزنس تست فلوک، محصول دیگری است که می‌توان آن را از طول 1 متر تا به طول 500 متر خریداری کرد. این کابل در هراندازه‌ای که باشد قطعی ندارد و جنس روکش آن از LSZH بوده و بسیار مقاوم است. این کابل برای ایجاد یک کابل شبکه نگزنس بزرگ و یا برای اتصال دوربین‌های امنیتی بسیار مناسب است. برای این منظور می‌توانید به سراغ کابل شبکه cat 7 sftp هم بروید.

گزینه‌ی دیگری که نگزنس در اختیار کاربرانش گذاشته است cat 5 upt است که از ۴ زوج تابیده به هم ساخته‌شده و روکشی از جنس pvc دارد و می‌توانید بر اساس نیازتان آن را انتخاب کنید.

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه لگراند

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند

 

کابل شبکه لگراند به سه دسته تقسیم می‌شود:

کواکسیال (coaxial)

– زوج بهم تابیده (Twisted pairs )

– فیبر نوری (fiber optic )

 

هر کدام از این کابل شبکه لگراند عملکردهای متفاوتی دارند امروزه از کابل فیبر نوری و زوج بهم تابیده بیشتر استفاده می‌شود.
کاربرد کابل شبکه cat6 sftpکاربرد کابل شبکه cat6 sftp

متصل کردن دو دستگاه از لحاظ سخت افزاری به یکدیگر می‌باشند و انتقال سیگنال بین این سیستم‌ها وظیفه این کابل شبکه لگراند است. بدین ترتیب داده های خود ار انتقال می‌دهند. کابل شبکه cat6 sftp می تواند داده‌ها را تا سرعت ۱ گیگا بایت در ثانیه با پهنای باند ۲۵۰ مگاهرتز انتقال دهد و این محصول با رنگ آبی در حلقه های چوبی ۵۰۰متری قابل ارائه می‌باشد.

از مهمترین ویژگی کابل شبکه CAT6 SFTP می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– ۸ رشته تمام مس

– مقاومت در برابر آب و رطوبت

– انعطاف پذیری بالا

– مقاوم بودن در برابر اکسید شدن به دلیل وجود آنتی اکسیدان

– همراه با تست فلوک (پرمننت و چنل )

 
انواع روکش کابل شبکه لگراند CAT6 SFTP

PVC (ارزانتر و در هنگام آتش سوزی دود سمی و شعله زیاد ایجاد می کند)

LSZH (در هنگام آتش سوزی دود تولید نمی‌کند

 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

داربست

داربست 

|انواع داربست|قیمت داربست| اجاره داربست|داربست فروشی|قیمت داربست فلزی |داربست فلزی چیست|  

 

داربست

داربست غرب تهران

مشاوره با ما : 09126932871

 

داربست غرب تهران

انواع داربست چیست؟

داربست غرب تهران انواع مختلفی دارد که هر کدام دلیل مشخص و کاربردی جهت اجرا به مخاطب می دهد .

که اولین نوع آن داربست مثالثی می باشد .

این نوع از داربست فلزی بیشتر از فریم های مثلثی ایجاد گشته که در قالب نر و ماده می باشد .

فریم در این حالت داربست در سه اندازه ی ۵/۰ و۷۵/۰ و ۱ متری تولید و عرضه می گردد که به دلیل جایگذاری سرجک های قابل رگلاژ برای تمامی ارتفاعات قابل نصب می باشد.

و همچنین یکی  از انواع داربست از فریم های ۱۲۰ سانتی در دو شکل مثلثی یا مربعی به کار گرفته می شود .

سهولت از نظر کارایی و سرعت کار با آن از مزایای این نوع داربست می باشد .

و عمده دلیل استفاده از آن عدم نیاز به کارگران ماهر در جهت داربست بندی این نوع می باشد .

 

 


*برای دیدن سایت داربست بشیری کلیک نمایید

https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/

 

 
تلفن تماس:
09124034925
09126932871

 
سایت:
https://darbastbashiri.ir

 

داربست

انواع داربست
قیمت داربست
داربست فروشی
اجاره داربست
قیمت داربست فلزی
داربست فلزی چیست

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور

 

قیمت درب آسانسور

باید در نظر داشت که:
قیمت روز درب اتوماتیک آسانسور  وارداتی به دلیل بهره گیری از فناوری و تکنولوژی بسیار پیشرفته، استفاده از مواد مرغوب و با کیفیت بالا مطمئنا از قیمت روز درب آسانسورهای تولید داخلی همواره بیشتر می باشد.
علاوه بر درب های آسانسور که باید دارای کیفیت بالایی باشند، دیگر قطعات بکار گرفته در صنعت آسانسور نیز باید دارای استاندارد  در درب اتوماتیک آسانسور باشند.


عوامل موثر بر قیمت درب آسانسور

قیمت درب اتوماتیک آسانسور با توجه به سایز درب های آسانسور که از پر فروش ترین سایز درب ها می‌توان به سه سایز 70 و 80 و 90 اشاره کرد متفاوت است. و از عوامل موثر دیگر بر قیمت درب آسانسور می‌توان به برند درب و نوع درب های آسانسور اشاره کرد که قیمت درب های آسانسور تمام اتوماتیک نسبت به درب های نیمه اتوماتیک گران تر است.

درب اتوماتیک آسانسور طبقات مشهود‌ترین بخش بیرونی آسانسور می‌باشند و علاوه بر ایمنی، جنبه‌ی زیبایی نیز دارند. به همین منظور در طراحی آنها از مواد مختلف از جمله آهن، استیل، شیشه ای و... در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده می‌گردد تا با معماری بنا هماهنگ گردند.


*برای دیدن گروه صنعتی دیارا کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news-2/automatic-elevator-door

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
درب آسانسور دیارا
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

 

معایب درب های اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور دارای معایبی نیز میباشد و در کنار مزیت های ذکر شده برای استفاده از درب آسانسور این درب ها در مواردی مشکلاتی نیز دارند. خصوصا اگر در زمان انتخاب و خرید آن ها به اصول ایمنی، نوع ساختمان و میزان فضا و تردد آن توجه نشود. از طرفی اگر نصب و راه اندازی درب های اتوماتیک به درستی انجام نشود، به هم خوردن تنظیمات این درب ها یا بروز برخی نقص های فنی در این درب ها کار را برای ساکنین مشکل می کند.

برای انتخاب درب آسانسور باید دقت زیادی به خرج داد، چرا که استفاده از درب های نامناسب و بی کیفیت می تواند علاوه بر هدر دادن هزینه، امنیت ساکنین را هم به خطر بیاندازد. مشکلاتی نظیر از کار افتادن چشمی آسانسور یا به خوردن تنظیمات از جمله معایب درب های اتوماتیک است.

نصب و راه اندازی این درب آسانسور ها نیز به مهارت بسیار بیشتری نیاز دارد و کوچک ترین خطایی می تواند مشکلات عمده ای را به دنبال داشته باشد. به همین دلیل برای انتخاب، نصب، راه اندازی و تعمیر درب‌های اتوماتیک آسانسور حتما از مراکز تخصصی مانند مرکز سخت افزار ایران کمک بگیرید تا از بروز مشکلات جبران ناپذیر جلوگیری کنید.

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 

 

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی


سایر قطعات آسانسور الکتریکال
 

قطعات آسانسور در چاه


چراغ روشنایی چاه آسانسور


قطعات آسانسور  چاه آسانسور باید روشنایی کافی برای انجام عملیات سرویس و اضطراری را دارا باشد. بمنظور تامین روشنایی چاه معمولا از چراغ های تونلی استفاده می شود.


میکروسوییچ ها و سنسورها در قطعات آسانسور


قطعات آسانسور  توقف کابین در تراز طبقات بوسیله میکروسوییچ ها فرمان داده می شود. وظیفه یک میکروسوییچ ارسال یک پالس الکتریکی از طریق تحریک مکانیکی است. بدین منظور میکروسوییچ هایی در مسیر چاه آسانسور در مکان هایی که به دقت بررسی شده اند قرار داده می شود. با برخورد کابین به میکروسوییچ مربوطه فرمان لازم به تابلو ارسال می گردد. همچنین انواعی از سنسورهای دیگر برای تشخیص مکان دوراندازی و همچنین میکروسوییچ های به عنوان  قطعات آسانسور فرار یا حد در بالا و پایین مسیر چاه مستقر می گردند.

 

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts

 

 
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

 

 

جعبه ریویزیون در قطعات آسانسور


قطعات آسانسور جعبه ریویزیون آسانسور یک باکس الکتریکی است که روی سقف کابین قرار می گیرد. قطعات الکتریکی کابین تا جعبه ریویزیون سیم کشی شده و تراول کابل از آن خارج می شود. جعبه رویزیون به سرویسکار امکان حرکت آسانسور با فرمان از روی کابین و توقف را می دهد تا عملیات سرویس انجام شود.

 

تابلوی سه فاز در قطعات آسانسور


قطعات آسانسور برق سه فاز ورودی آسانسور ابتدا داخل یک تابلوی کوچک سه فاز دارای کلید و فیوز می شود و پس از آن به تابلوی کنترل آسانسور می رسد. این تابلو به یک پریز برق مناسب نیز مجهز است.

 

سنسور ایمنی درب در قطعات آسانسور


قطعات آسانسور سنسور ایمنی درب برای جلوگیری از بسته شدن درب هنگام ورود یا خروج مسافر تعبیه می شود. این سنسور می تواند بصورت چشم الکترونیک خطی یا بصورت پرده نوری با عملکرد صفحه ای در نظر گرفته شود.

 

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts

 

 
تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ