کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب

۱۵۴ مطلب در آذر ۱۴۰۲ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

 

درب کابین دربی است که روی کابین سوار می شود و درب های طبقات نیز در هر طبقه که آسانسور توقف دارد، نصب می شود. در کنار این دسته بندی، تمامی این درب های کابین و طبقات شامل انواع درب های آسانسور و نیمه اتوماتیک نیز می شوند. استفاده از درب اتوماتیک برای آسانسور می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. با این حال همین درب های اتوماتیک آسانسور هم انواع مختلفی دارند که باید برای انتخاب بهترین درب از لحاظ ایمنی و کارایی، با انواع این درب ها آشنا بود. در ادامه می خواهیم با بررسی انواع درب های مورد استفاده برای آسانسور ها، با انواع درب های اتوماتیک موجود نیز آشنا شویم.


درب تمام اتوماتیک آسانسور چیست و چه تفاوتی با لولایی دارد ؟
درب آسانسور دارای تفاوت زیادی است زیرا جمعیت انسان ها روز به روز در حال افزایش است به همین دلیل دیگر مانند گذشته نمی توانند خانه حیاط دار داشته باشند و باید در آپارتمان های چند طبقه زندگی کنند. بنابراین برای سهولت در رفت و آمد در این ساختمان ها نیاز به آسانسور خواهند داشت. یکی از اجزای مهم در آسانسور که ایمنی آن را نیز تأمین می کند، درب آسانسور است. درب آسانسور بهترین انتخاب برای آسانسور خانه ی شما خواهد بود.


در قیمت درب آسانسور برای اینکه شاهد خسارت مالی و حتی جانی نباشید شما باید حتماً‌ در هنگام نصب و سوار کردن درب آسانسور دقت کافی داشته باشید. به همین دلیل گفته می شود که یکی از وظایف اصلی درب آسانسور حفظ امنیت و ایمنی افراد است. زیرا باعث تفکیک فضا و قطع دسترسی به محیط های خطرناک می شود.
یکی دیگر از مزیت های درب آسانسور این است که باعث زیبای محیط اطراف می شود. بد نیست بدانید که هر سیستم آسانسور دارای دو نوع درب است، درب طبقه و درب کابین

میزان درب طبقه ها به تعداد طبقات ساختمان بستگی دارد. در این مقاله در مورد درب آسانسور و تفاوت آن با درب لولایی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

بررسی کامل انواع درب آسانسور و قیمت انواع درب

درب آسانسور یکی از اجزای مهم آسانسور از نظر ایمنی و کارکرد، درب اتوماتیک آسانسور(Elevator door) است. نصب و سوار کردن درب آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است. در صورت بی دقتی در نصب اجزای مختلف درب آسانسور می‌توان شاهد بروز خسارت‌های مالی فراوان و حتی جانی بود. بر همین اساس مهم‌ترین وظیفه‌ی درب‌های آسانسور، تامین امنیت مسافران از طریق تفکیک فضا و قطع دسترسی به محیط‌های خطرناک است. همچنین نباید از جنبه تزییتی درب های اسانسور در کنار ایمنی آن غافل شد.بهترین درب آسانسور بر اساس موارد مختلفی طبقه بندی می‌شوند که در هر سیستم آسانسور دو نوع درب طبقه و درب کابین وجود دارد. تعداد درب طبقه به تعداد توقف‌های موجود در ساختمان بستگی دارد.

 

انواع درب اتوماتیک آسانسور

به طور کلی هر دستگاه آسانسور از مجموعه‌ای شامل دو نوع درب آسانسور تشکیل شده است که به صورت یکپارچه عمل می‌کنند. این مجموعه عبارت است از درب کابین که بر روی کابین سوار می‌شود و درب طبقات که در هر ایستگاه آسانسور یکی از آن وجود دارد. تقسیم‌بندی‌های دیگری نیز برای درب آسانسور در ایران وجود دارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

 


انواع درب آسانسور

تمامی درب آسانسور از مجموعه ای که شامل دو نوع درب (درب طبقه و درب کابین) تشکیل شده اند. این دو درب به صورت یکپارچه عمل می کنند و به صورت هماهنگ باز و بسته می شوند. در ادامه به طور مختصر در مورد انواع درب آسانسور صحبت خواهیم کرد.


- درب کابین آسانسور

در درب آسانسور برای مشخص شدن درب کابین آسانسور باید تعداد ورودی و خروجی آسانسور را بدانیم. ولی به طور معمول در ساختمان های معمولی یک درب کابین بیشتر نداریم. این در به همراه آسانسور جا به جا می شود و زمانی که آسانسور به طور کامل از حرکت بایستد، باز می شود. وظیفه درب کابین آسانسور جدا کردن فضای کابین از محیط متحرک پیرامون است. با این کار جان مسافران را از خطرات احتمالی محافظت می کند. نکته مهم در مورد درب کابین این است که به هیچ عنوان از درب آسانسور برای آن استفاده نمی شود.

 

 

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 





 


 

 


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور


کاتالوگ درب اتوماتیک آسانسور

کاتالوگ درب اتوماتیک آسانسور برای بهتر و دقیق تر بودن نصب آسانسور باید از مشخصات فنی قطعات آسانسور آگاه باشیم تا بتوانیم هم در طراحی درب سلکوم و هم نقشه کشی آسانسور از آنها استفاده نماییم و هم اینکه می توان در انتخاب کردن قطعات مناسب آسانسور نیز از این مشخصات فنی و کاتالوگ درب اتوماتیک آسانسور ستفاده نماییم و بهترین قطعات را برای آسانسور مربوطه انتخاب نماییم. در این بخش ما کاتالوگ درب سلکوم بسیاری از قطعات مهم آسانسور با برندهای معتبر را گردآوری کرده ایم که شما می توانید این مشخصات فنی بهمراه کاتالوگ درب سلکوم را دانلود نموده و از اطلاعات آن در نصب آسانسور خود استفاده کنید.

 

درب آسانسور سلکوم ایتالیا
درب سلکوم ایتالیا (Elevator landing door selecom)    

درباره شرکت درب سلکوم :

درب اتوماتیک آسانسور توسط شرکت سلکوم ایتالیا بزرگترین سازنده دربهای اتوماتیک اسانسوردر دنیا (در کارخانجات ایتالیا ، ترکیه ،چین ) و یکی از معتبرترین برندهای جهانی بهترین درب آسانسور می باشد. درب اتوماتیک سلکوم با تکیه بر 50 سال سابقه و تجربه این شرکت یکی از بهترین سیستم های درب اتوماتیک آسانسور سلکوم با قفل ایمنی دارای استاندارد از پرکارترین دربهای اتوماتیک اسانسور در دنیا با کمترین میزان گزارشات خرابی هست. درب اتوماتیک آسانسور سلکوم در سایز های 70 ، 80 و  90  موجود هستند.

گروه صنعتی دیارا یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه قطعات ، ماژول ها و سیستم ها در صنعت آسانسور است. مأموریت ما این است که شریک تجاری شماره یک جهانی و محلی برای اجزای آسانسور ابتکاری از طریق ساخت کلاس جهانی یک مدل عملیاتی سازگار ، سیستم های فناوری اطلاعات و فناوری برای شفافیت و اجرای بی عیب و نقص باشیم.


درب اتوماتیک آسانسور سلکوم :

درب اتوماتیک آسانسور مدل AUGUSTA EVO :
- درب با کیفیت Wittur مقرون به صرفه برای بازار مسکونی است.
- نصب آسان و سریع
- کاهش ابعاد عمق و ارتفاع
- امکان تنظیم سه بعدی برای غلبه بر شفت افست و شرایط میدان نامنظم
- زمان مونتاژ سریع
- کم صدا و عملکرد خوب
- غلطک های مشابه سری HYDRA سر و صدای کم عملکرد را تضمین می کنند
- قابلیت اطمینان و دوام اجزای کلیدی اثبات شده است
- تعمیر و نگهداری آسان
- دسترسی آسان برای قطعات تعمیر و نگهداری
- اجزای مشابه برای نسخه اصلی و جانبی باز
- کاهش سهام و مدیریت قطعات یدکی
- بسته بندی قابل ضبط چندگانه
- بسته بندی مدولار مقوا
- کلیه مواد بسته بندی قابل بازیافت هستند

درب سلکوم


درب طبقه اتوماتیک سلکوم :

نصب آسان و سریع درب اتوماتیک آسانسور
- رابط در پانل ها: قابل تنظیم سه بعدی
- 45 دقیقه برای یک میلگرد
- کفش پایین نامتقارن
 
راحتی بالا و عملکرد خوب
- کامیون ها ، هماهنگ سازی و غلتک های ضد ضریب صدای کم عملکرد را تضمین می کنند.
- سیستم reclosing یکپارچه
 
نگهداری آسان درب اتوماتیک آسانسور
- تمام قطعات به راحتی قابل تعویض هستند.
- کلیه مؤلفه ها برای نگهداری آسان هستند.
- کفش های کشویی راهنما برای چک کردن و تعویض آسان
- همه غلتک ها بدون برطرف کردن قسمت های دیگر به راحتی قابل بررسی و حذف هستند.

قابلیت اطمینان
- اجزای خوب آزمایش شده و اثبات شده
- کلیه مواد بسته بندی قابل بازیافت هستند
- قلاب های ضد ریزش در پانل درب برای آستانه (ثبت اختراع)
 


 درب اتوماتیک آسانسور مدل Hydra :

درب چند منظوره Wittur است که برای حداکثر انعطاف پذیری برنامه طراحی شده است.
طیف گسترده ای از اعدام ها را می توان با هر نوع کاربرد ، از ساختمانهای مسکونی گرفته تا ساختمانهای اداری و هتلها استفاده نمود.

مزایا:
- بهترین درب اتوماتیک آسانسور منعطف و قابل اعتماد
- طیف گسترده ای از تنظیمات و اعدام ها
- طیف کاملی از اتمام ها
- امکان برآورده کردن هر برنامه کاربردی با درجه بالایی از شخصی سازی
- درب فرود Hydra با اپراتور Hydra Plus ، اپراتور Pegasus Plus (ترافیک متوسط) ، Eco Piuma و اپراتور Hydra 3000 Plus (برای ترافیک متوسط پایین) ترکیب شده است


قابل اعتماد و قابل اعتماد
سازه ای مطمئن و مستحکم که برای سیستم های آسانسور پر سرعت و پر سرعت طراحی شده است.

سریع و بی صدا
باز کردن درب سریع و بی صدا ("غلتک های با کارایی بالا" ، ضد وزن خارجی ثابت ، قفل درب نصب شده بر روی یاتاقان).

طرح
درب اتوماتیک آسانسور طیف وسیعی از راه حل ها و گزینه های طراحی باعث پگاسوس می شود
گزینه ساعت ”سرعت درب را مطابق با ساعت روز تنظیم می کند؛
دخمه پرپیچ و خم در هر دو طرف باز و درب بسته از هوا جلوگیری می کند
تلاطم در لرزه ها.


 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 


 

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

 

 

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

تراولینگ کابل آسانسور

تراولینگ کابل، کابل تخت چندرشته ای است که ارتباط بین اجزای الکتریکی کابین و تابلو فرمان را بر  قرار می کند. قطعات آسانسوراز آنجا که کابین متحرک است، این کابل از نوع سیار با روکش محافظ خواهد بود. عموما روکش محافظ تراول کابل از جنس پی وی سی است.


پانل فرمان کابین

پانل فرمان کابین به مجموعه قاب (صفحه) و کلیدهای فرمان که داخل کابین نصب می شود گفته می شود. قطعات آسانسور صفحه مورد اشاره معمولا بصورت عمودی با ارتفاع ۱ تا ۲ متر و از جنس استیل یا ورق های مخصوص پلیمری ساخته می شود. این پانل دارای یک نمایشگر، کلیدهای ارسال طبقات و کلیدهای درب و اضطرای است و می تواند بصورت روکار یا توکار باشد.


پانل فرمان طبقات

پانل فرمان طبقات متشکل از یک پانل معمولا استیل، و کلید یا کلیدهای احضار آسانسور است. کلیدهای احضار بسته به نوع سیستم فراخوانی آسانسور می توانند از تک کلید یا دو کلید باشند. نشانگر جهت و نمراتور می تواند روی پانل طبقات تعبیه شود. بطور معمول جنس این پانل ها از استیل است. البته انواعی از پانل های شیشه ای و پلاستیکی با طرح های متنوع نیز روانه بازار شده اند.قطعات آسانسور برخی از پانل ها بدون پوش باتن های دکمه ای و بصورت لمسی و برخی دیگر بدون تماس توسعه یافته اند.


جعبه ریویزیون

جعبه ریویزیون آسانسور یک باکس الکتریکی است که روی سقف کابین قرار می گیرد. قطعات آسانسور الکتریکی کابین تا جعبه ریویزیون سیم کشی شده و تراول کابل از آن خارج می شود. جعبه رویزیون به سرویسکار امکان حرکت آسانسور با فرمان از روی کابین و توقف را می دهد تا عملیات سرویس انجام شود.

 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts

 







تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند

خرید کابل شبکه لگراند legrand

برای خرید کابل شبکه لگراند میتوانید از بخش بالای همین صفحه محصول مورد نظر خود را انتخاب و بر روی آن کلیک کنید تا اطلاعات و مشخصات کاملی از محصولات را مشاهده و اقدام به خرید کنید. کابل شبکه لگراند همچنین برای ارتباط با بخش فروش و مشاوره برای خرید محصول می توانید با شماره 35000020 021 تماس حاصل فرمایید.

 

 

قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال

کلیه قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال که در وب سایت فروشگاه رایان کابل به همراه توضیحات تکمیلی در صفحه کابل شبکه لگراند قابل مشاهده و بررسی می باشند.
کلیه قیمت های کابل شبکه لگراند به صورت روزانه مورد بررسی قرار می گیرند و اعمال می گردد. در مواقعی ممکن است به دلیل نوسانات بالای قیمت ها در بازار لیست قیمت کابل شبکه لگراند اصلی دچار تغییراتی شود که در صورت نیاز به دریافت قیمت های جدید می توانید با واحد فروش ما تماس حاصل فرمایید.


در لیست قیمت کابل شبکه لگراند می توانید قیمت انواع کابل شبکه لگراند با کتگوری های مختلف از جمله کابل شبکه Cat6 UTP لگراند و قیمت کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند را مشاهده نمایید. قیمت کابل شبکه اصلی در تمامی مدل های ساخته شده توسط لگراند فرانسه اعلام گردیده است. در صورتی که نیاز به مشاهده قیمت کابل های شبکه غیر اصل لگراند را دارید.

 

نمایندگی کابل شبکه لگراند

نمایندگی کابل شبکه لگراند تضمین کننده کارایی سیستم‌های مبتنی بر شبکه های Cat5e، Cat6 و Cat6A در سری محصولات LCS2 ، انواع کابل‌های 4 زوجی را در 4 نوع متفاوت از جمله، U/UTP، S/FTP و SF/UTP ارائه نموده است. پاناتل در این زمینه یکی از بزگترین نمایندگی کابل شبکه لگراند می باشد .


کیفیت بالای تولید کابل شبکه

کیفیت بالای کابل شبکه لگراند برای انواع رده بندی‌ها از جمله Cat6A، Cat6 و Cat5e سیستم LCS2 مناسب بوده و تضمین کننده کارایی فوق العاده این سیستم از پچ پنل به سمت کیستون شبکه RJ45 می‌باشد.


 
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک

انواع کابل شبکه لگراند

انواع کابل شبکه لگراند به شرح ذیل می باشند:


1- کابل شبکه Cat6 UTP لگراند:


یکی از مدل های کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک است. این کابل متشکل از 8 رشته سیم با هادی مسی است. این سیم ها به صورت دو به دو به دور یکدیگر پیچانده می شوند. پهنای باند این کابل ها 1 گیگابیت بر ثانیه است و بستری مناسب را برای انتقال اطلاعات با فرکانس 250 مگا هرتز فراهم می کنند.
همچنین کابل شبکه Cat6 UTP لگراند این امکان را دارد که در فواصل کوتاه 55-37 متری، داده هایی با سرعت 10 گیگابیت بر ثانیه را منتقل کند. امروزه این کابل شبکه لگراند ها به حداقل استاندارد های لازم در کابل های مربوط به تجهیزات شبکه تبدیل شده اند.

 


2- کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند:
این نوع کابل که از دسته Cat6 می باشد، دارای جنس مغزی مس و جنس روکش PVC است. متراژ حلقه کابل شبکه Cat6 SFTP لگراند 500 متر می باشد. این کابل دارای کاربرد Indoor است. کاربرد این محصولات عمدتاً شبکه های خانگی و ادارات است.
به طور کلی جزو کابل شبکه لگراند اترنت محسوب می شوند. این محصولات از جمله رایج ترین کابل های مورد استفاده در شبکه می باشند که سرعت، بازدهی و پایداری لازم را برای این شبکه ها فراهم می کنند.

 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da %a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87 -%d9%84%da%af %d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6




 

 

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس

هنگام خرید کابل شبکه نگزنس اصل فاکتورهایی از قبیل:
- کارایی
- سازگاری
- حفاظ دار یا غیر محافظ
- رشته یا جامد
- طول کابل
- رنگ کابل
- بودجه مورد نظر
و مهترین فاکتور برند و نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس است که از آن محصول را خریداری میکنید.

 
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp

کابل شبکه نگزنس cat6 sftp به نوعی یک پل ارتباطی بین سیستم‌ها است تا بتوانند اطلاعات را رد و بدل کنند. این نوع کابل شبکه هیچگونه تغییری در داده‌ها ایجاد نمی‌کنند و تنها برای جابه جایی اطلاعات استفاده می‌شوند. کابل شبکه نگزنس در مدل‌ها و استاندارد‌های مختلفی ساخته می‌شود که بسته به سرعت شبکه برای انتقال داده و همچنین دستگاه مورد استفاده انتخاب می‌شود.


 
اینکابل شبکه نگزنس cat6 sftp یا به صورت دقیق تر SF/UTP است، بدین معنی که به دور زوج های به هم تابیده آن، یک لایه شیلد بافته شده و یک لایه فویل قرار دارد. بنابراین کابل SFTP نگزنس بیشتر مناسب استفاده در تجهیزات شبکه SFTP و FTP است. استفاده از شیلد در این کابل باعث می شود که به خوبی توانایی حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی (EMI) را داشته باشد. این کابل شبکه نگزنس از نظر حذف نویز و تداخل الکترومغناطیسی از کیفیت خوبی برخوردار است.



کابل شبکه نگزنس وارداتی


کابل شبکه نگزنس cat6 sftp محصول شرکت نگزنس فرانسه میباشد که بیشترین سازگاری با تجهیزات نگزنس را داراست این کابل سازگار با تمام استانداردهای کابل CAT6 و دارای پوشش شیلد و فویل آلومینیومی می باشد.
این کابل شبکه نگزنس تست شده برای انتقال دیتا تا 350MHz را دارد این کابل با روکش نارنجی نسوز(LSZH) میتواند گزینه مناسبی برای کابل کشی شبکه در محیط های داخلی باشد.
این کابل با نمونه های بی کیفیت و غیر اصلی

 

در بازار یافت می شود  و باعث خراب شدن وجهه نگزنس در ایران شده گرچه مدل های تولیدی فرانسه از کمیاب ترین و با کیفیت ترین کابل های ایران هستند.

 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6



 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن

انواع کابل شبکه بلدن

کابل شبکه بلدن  CAT5  :CAT5   کابل شبکه بلدن اولین نسل از کابل‌های شبکه‌ی اترنت است.
کابل شبکه بلدن  CAT5E: نسل پیشرفته‌تر کابل‌ها، کابل‌های CAT5e هستند.
کابل شبکه CAT5E UTP: این کابل شبکه بلدن ساده‌ترین نوع کابل CAT 5e و فاقد فویل و شیلد است.
کابل شبکه CAT 6: این کابل به طور سراسری در شبکه‌های نیازمند به سرعت و پهنای باند بالا به کار می‌روند.
کابل شبکه CAT6 UTP: سیم‌های به کار رفته در این کابل شبکه بلدن بدون فویل و شیلد هستند و برای شرکت‌های کوچک یا مصارف خانگی انتخابی مناسب خواهند بود.


کابل شبکه CAT6 SFTP: کابل شبکه بلدن CAT6 SFTP دارای شیلد و فولد هستند و به همین دلیل از تداخل امواج مغناطیسی جلوگیری می‌کنند.
پچ کورد: پچ کوردها در واقع همان کابل شبکه هستند که کوتاه‌تر شده‌اند و در دو انتهای خود سوکت دارند. اندازه‌ی این کابل‌ها 5.5 متری تا 20 متری است.

 
انواع کابل شبکه بلدن

بلدن از اولین و بزرگترین تولید کنندگان انواع کابل شبکه بلدن در جهان می‌باشد. کابل شبکه بلدن شامل گستره وسیعی از کابل‌های شبکه indoor و outdoor و صنعتی و کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg می‌باشد.


انواع کابل بلدن به قرار زیر است:
- کابل شبکه Cat5e بلدن
- کابل شبکه Cat6 بلدن
- کابل شبکه Cat6A بلدن
 

 


کابل شبکه بلدن Belden

کابل شبکه بلدن  زمانی نگرانی‌ها برای اتصالات کابل شبکه موجود در بازار بسیار بالا بوده و اینگونه کابل شبکه بلدن متولد شد. البته در ابتدا آن‌ها تنها تصمیم برای بهبود در روند اتصالات شبکه داشتند، اما برنامه‌ای برای این کار نداشتند. دقیقا نمی‌دانستند که چگونه باید این نگرانی‌ها را برطرف کنند، اما توانستند با چالش‌های روبرو به خوبی برخورد کنند. در ابتدا آن‌ها مشاوران و کاربران بسیاری را برای جلسات حضوری گرد هم آورده و نظر سنجی‌های بسیاری را انجام دادند و توانستند به موفقیت امروز خود در کابل شبکه بلدن و کابل شبکه بلدن cat5 دست پیدا کنند.

 

 

*برای دیدن کابل شبکه بلدن کلیک نمایید

 

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d8%a8%d9%84%d8%af%d9%86/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


 


سایت:
https://rayancable.com/

 

کابل شبکه بلدن
نمایندگی کابل شبکه بلدن
کابل شبکه بلدن cat6 sftp
کابل شبکه بلدن cat6 sftp 23awg
کابل شبکه بلدن cat5

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

داربست

داربست 

|انواع داربست|قیمت داربست| اجاره داربست|داربست فروشی|قیمت داربست فلزی |داربست فلزی چیست|  

داربست

داربست غرب تهران

مشاوره با ما : 09124034925

 

 

داربست فلزی غرب تهران
نمونه ای از داربست غرب تهران

قیمت داربست فلزی صادقیه ، داربست جنت آباد ، پونک ، داربست ستارخان ، داربست شهرک غرب ، نصب داربست در شهران ، داربست شهرک اکباتان ، اجاره داربست فلزی تهرانسر ، داربست فلزی شهرک آزادی ، داربست فلزی منطقه ۲۲ تهران و دیگر مناطق غرب تهران

 

اجاره داربست فلزی غرب تهران و استعلام قیمت

قیمت داربست فلزی در غرب تهران را می توانید به مجموعه خدماتی ما واگذار کنید تا این امر را برای شما با بالاترین کیفیت و قیمتی بسیار مناسب در زمانی کوتاه انجام دهیم.
عموما شما عزیزانی که به این صفحه آمده اید، قصد دارید تا از خدمات داربست استفاده کنید.


این خدمات شامل: داربست فروشی بر روی ساختمان ها و برج های تجاری و مسکونی جهت شستشوی نما، تعمیر سنگ بنا و یا اجرای نمای سنگ یا آجر است که مجموعه ما با سال ها تجربه و حضور فعال در این زمینه می تواند گام مثبتی را جهت تحقق اهداف شما بردارد و شما را به آن مقصودی که مدنظر شماست برساند.

 


هزینه نصب داربست فلزی در غرب تهران به چه صورت است؟


اجاره داربست  تهران شما عزیزان می توانید در هر روز با ما تماس گرفته و نسبت به انجام پروژه خود اطلاعات مفید و مختصری را در اختیار تیم پشتیبانی قرار داده تا آن ها بر اساس مدت زمان استفاده شده از داربست و متراژ محل اجراء و نیز نوع کار ارائه شده، قیمت تمام شده را به شما اعلام نمایند.
در صورتی که تمایل به اجاره داربست می توانید با شماره ما تماس حاصل فرمایید و از تجربیات و راهنمایی های دلسوزانه مجموعه ما نهایت استفاده را ببرید.

 

 
نصب داربست در غرب تهران

اجاره داربست عبارت است ، از ساختار موقتی که شامل یک یا چند جایگاه اجرایی ، اتصالات و تکیه گاه می باشد.داربست که در طی اجرای هر نوع عملیات ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد.
و در نصب هر گونه خدمات داربست حتما باید از افراد با تجربه و ماهر استفاده شود.
از این رو نکاتی می بایست در نصب داربست غرب تهران رعایت شود که مربوط به دو مورد پایداری و  ایمنی می باشد .
این امر مهم موجب می‌شود یک داربست مطمئن نصب شود و کار روی آن با اطمینان خاطر و آرامش انجام گردد.
نصب داربست با قیمت داربست فلزی مناسب و ارزان در سریع‌ترین زمان ممکن پذیرفته میشود.
نصب داربست  به انواع مختلف داربست ها بستگی دارد.
مانند :  نصب داربست فلزی  که با اتصال لوله های فولادی با قطر ۴۸,۳ به صورت افقی و عمودی صورت میگیرد.
نصب داربست که با کمک پل موقت، خرک و تخته نصب میشود. نصب داربست پایه دار و غیره می باشد. که هر کدام برای مصارف گونا گونی مورد استفاده قرار می‌گیرند.
قیمت نصب داربست در هر منطقه با منطقه دیگر فرق می‌کند و قیمت نصب داربست  به شرایط ساخت وساز  همان منطقه  بستگی دارد.

 

 

 

 

*برای دیدن سایت داربست کلیک نمایید.

 

https://darbastbashiri.ir/%D8%AF%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B3%D8%AA-%D8%BA%D8%B1%D8%A8-%D8%AA%D9%87%D8%B1%D8%A7%D9%86/



 

 
تلفن تماس:
09124034925
09918535721

 
سایت:
https://darbastbashiri.ir

 

داربست

انواع داربست
قیمت داربست
داربست فروشی
اجاره داربست
قیمت داربست فلزی
داربست فلزی چیست

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

 

بهترین درب اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور در انواع مختلفی تولید می شود
امروزه درب اتوماتیک بیشترین استفاده را دارد.
این درب بصورت نیمه اتوماتیک و تمام اتوماتیک توسط شرکت های متعددی در کشور طراحی و ساخته می شود. لقب بهترین درب آسانسور به دربی داده می شود که بهترین عملکرد را هنگام باز و بسته شدن داشته باشد و در حفظ جان مسافرین بهترین نقش را ایفا کند.
درب اتوماتیک آسانسور با معرفی برند های مختلفی وارد بازار شده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

یک آسانسور ایده آل باید دارای بهترین انواع درب آسانسور باشد. چرا که درب در آسانسور نقش مهمی دارد. برای ایجاد امنیت کامل و سریع تر شدن عمل رفت و برگشت آسانسور درب اتوماتیک بهترین گزینه است.

این نوع درب با سرعت بیشتری نسبت به درب های لولایی باز و بسته می شود. نصب بهترین درب آسانسور در قیمت نهایی آسانسور تأثیر بسزایی داشته و سطح امنیت و کیفیت و کلاس آسانسور و ساختمان را بالا می برد.
برای تهیه بهترین درب آسانسور تنها به گروه دیارا مراجعه نموده و خدمات ما بهره مند شوید.

 

 

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب آسانسور یک پروسه بسیار مهم است و انتخاب یک درب مناسب برای افزایش کارایی و ایمنی آسانسور حرف اول را می زند. از این رو باید بین درب های مختلف موجود در بازار، با شناختی که نسبت به انواع این درب ها و کارایی های آن ها وجود دارد، بهترین نوع آن انتخاب و نصب شود. در کنار انتخاب درب مناسب، نصب و راه اندازی این درب ها هم اهمیت زیادی دارد و باید حتما به یک مرکز تخصصی سپرده شود. درب آسانسور در ایران  مورد استفاده برای آسانسور ها هم شامل درب کابین و هم درب های طبقات می شود که مجموعه این درب ها با هم سوار می شوند و عملکردشان به دنبال هم است.

 

درب کابین دربی است که روی کابین سوار می شود و درب های طبقات نیز در هر طبقه که آسانسور توقف دارد، نصب می شود. در کنار این دسته بندی، تمامی این درب های کابین و طبقات شامل انواع درب های آسانسور و نیمه اتوماتیک نیز می شوند. استفاده از درب اتوماتیک برای آسانسور می تواند مزیت های زیادی داشته باشد. با این حال همین درب های اتوماتیک آسانسور هم انواع مختلفی دارند که باید برای انتخاب بهترین درب از لحاظ ایمنی و کارایی، با انواع این درب ها و اندازه درب آسانسور آشنا بود. در ادامه می خواهیم با بررسی انواع درب های مورد استفاده برای آسانسور ها، با انواع درب های اتوماتیک موجود نیز آشنا شویم.


درب تمام اتوماتیک آسانسور چیست و چه تفاوتی با لولایی دارد ؟
درب آسانسور دارای تفاوت زیادی است زیرا جمعیت انسان ها روز به روز در حال افزایش است به همین دلیل دیگر مانند گذشته نمی توانند خانه حیاط دار داشته باشند و باید در آپارتمان های چند طبقه زندگی کنند. بنابراین برای سهولت در رفت و آمد در این ساختمان ها نیاز به آسانسور خواهند داشت. یکی از اجزای مهم در آسانسور که ایمنی آن را نیز تأمین می کند، درب آسانسور است. نمونه درب آسانسور بهترین انتخاب برای آسانسور خانه ی شما خواهد بود.


درب آسانسور برای اینکه شاهد خسارت مالی و حتی جانی نباشید شما باید حتماً‌ در هنگام نصب و سوار کردن درب آسانسور دقت کافی داشته باشید. به همین دلیل گفته می شود که یکی از وظایف اصلی درب آسانسور حفظ امنیت و ایمنی افراد است. زیرا باعث تفکیک فضا و قطع دسترسی به محیط های خطرناک می شود.
یکی دیگر از مزیت های درب آسانسور این است که باعث زیبای محیط اطراف می شود. بد نیست بدانید که هر سیستم آسانسور دارای دو نوع درب است، درب طبقه و درب کابین

میزان درب طبقه ها به تعداد طبقات ساختمان بستگی دارد. در این مقاله در مورد قیمت درب آسانسور و تفاوت آن با درب لولایی بیشتر صحبت خواهیم کرد.

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

 







 

 

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 


 


 

 


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

سلکوم

 

 

سلکوم

سلکوم

درب آسانسور سلکوم ایتالیا
درب سلکوم ایتالیا (Elevator landing door selecom)    

درباره شرکت درب سلکوم :

درب آسانسور سلکوم ایتالیا توسط شرکت سلکوم ایتالیا بزرگترین سازنده دربهای اتوماتیک اسانسوردر دنیا (در کارخانجات ایتالیا ، ترکیه ،چین ) و یکی از معتبرترین برندهای جهانی درب اتوماتیک آسانسور سلکوم می باشد. درب اتوماتیک سلکوم با تکیه بر 50 سال سابقه و تجربه این شرکت یکی از بهترین سیستم های درب اتوماتیک آسانسور سلکوم با قفل ایمنی دارای استاندارد از پرکارترین دربهای اتوماتیک اسانسور در دنیا با کمترین میزان گزارشات خرابی هست. درب اتوماتیک آسانسور سلکوم در سایز های 70 ، 80 و  90  موجود هستند.

گروه صنعتی دیارا یکی از تولید کنندگان پیشرو در زمینه قطعات ، ماژول ها و سیستم ها در صنعت آسانسور است. مأموریت ما این است که شریک تجاری شماره یک جهانی و محلی برای اجزای آسانسور ابتکاری از طریق ساخت کلاس جهانی یک مدل عملیاتی سازگار ، سیستم های فناوری اطلاعات و فناوری برای شفافیت و اجرای بی عیب و نقص باشیم.
 


درب اتوماتیک سلکوم :

- مدل AUGUSTA EVO :
- درب سلکوم با کیفیت Wittur مقرون به صرفه برای بازار مسکونی است.
- نصب آسان و سریع
- کاهش ابعاد عمق و ارتفاع
- امکان تنظیم سه بعدی برای غلبه بر شفت افست و شرایط میدان نامنظم
- زمان مونتاژ سریع
- کم صدا و عملکرد خوب
- غلطک های مشابه سری HYDRA سر و صدای کم عملکرد را تضمین می کنند
- قابلیت اطمینان و دوام اجزای کلیدی اثبات شده است
- تعمیر و نگهداری آسان
- دسترسی آسان برای قطعات تعمیر و نگهداری
- اجزای مشابه برای نسخه اصلی و جانبی باز
- کاهش سهام و مدیریت قطعات یدکی
- بسته بندی قابل ضبط چندگانه
- قطعات درب سلکوم بسته بندی مدولار مقوا
- کلیه مواد بسته بندی قابل بازیافت هستند

 


درب طبقه اتوماتیک سلکوم :

نصب آسان و سریع
- سلکوم رابط در پانل ها: قابل تنظیم سه بعدی
- 45 دقیقه برای یک میلگرد
- کفش پایین نامتقارن
 
راحتی بالا و عملکرد خوب
- کامیون ها ، هماهنگ سازی و غلتک های ضد ضریب صدای کم عملکرد را تضمین می کنند.
- سیستم reclosing یکپارچه
 
نگهداری آسان
- نصب درب سلکوم ایتالیا تمام قطعات به راحتی قابل تعویض هستند.
- کلیه مؤلفه ها برای نگهداری آسان هستند.
- کفش های کشویی راهنما برای چک کردن و تعویض آسان
- همه غلتک ها بدون برطرف کردن قسمت های دیگر به راحتی قابل بررسی و حذف هستند.

قابلیت اطمینان
- اجزای خوب آزمایش شده و اثبات شده
- کلیه مواد بسته بندی قابل بازیافت هستند
- قلاب های ضد ریزش در پانل درب برای آستانه (ثبت اختراع)
 


درب سلکوم مدل Hydra :

درب سلکوم ایرانی چند منظوره Wittur است که برای حداکثر انعطاف پذیری برنامه طراحی شده است.
طیف گسترده ای از اعدام ها را می توان با هر نوع کاربرد ، از ساختمانهای مسکونی گرفته تا ساختمانهای اداری و هتلها استفاده نمود.

مزایا:
- درب سلکوم منعطف و قابل اعتماد
- طیف گسترده ای از تنظیمات و اعدام ها
- طیف کاملی از اتمام ها
- امکان برآورده کردن هر برنامه کاربردی با درجه بالایی از شخصی سازی
- درب فرود Hydra با اپراتور Hydra Plus ، اپراتور Pegasus Plus (ترافیک متوسط) ، Eco Piuma و اپراتور Hydra 3000 Plus (برای ترافیک متوسط پایین) ترکیب شده است


قابل اعتماد و قابل اعتماد
درب سلکوم چیست سازه ای مطمئن و مستحکم که برای سیستم های آسانسور پر سرعت و پر سرعت طراحی شده است.

سریع و بی صدا
باز کردن درب سریع و بی صدا ("غلتک های با کارایی بالا" ، ضد وزن خارجی ثابت ، قفل درب نصب شده بر روی یاتاقان).

طرح
سلکوم طیف وسیعی از راه حل ها و گزینه های طراحی باعث پگاسوس می شود
گزینه ساعت ”سرعت درب را مطابق با ساعت روز تنظیم می کند؛
دخمه پرپیچ و خم در هر دو طرف باز و درب بسته از هوا جلوگیری می کند
تلاطم در لرزه ها.
 

 

 

 

*برای دیدن سلکوم کلیک نمایید

 

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

سلکوم
قیمت درب سلکوم ایرانی
درب سلکوم چیست
درب سلکوم ایرانی
کاتالوگ درب سلکوم
لیست قیمت درب سلکوم پلاس
نصب درب سلکوم ایتالیا
قطعات درب سلکوم
تفاوت درب سلکوم و سماتیک

 

 

 

 

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ
  • ۰
  • ۰

قطعات آسانسور

قطعات آسانسور

لیست قطعات آسانسور کششی

موتور آسانسور

موتور آسانسور کششی بخش اصلی نیرومحرکه است و بعنوان مهمترین بخش از قطعات آسانسور شناخته می شود. موتورهای آسانسور انواع گوناکونی دارند. بطور کلی این تجهیزات به دو نوع اصلی موتور گیربکس و موتور گیرلس یا بدون گیربکس دسته بندی می شوند.لیست قطعات آسانسور کششی موتورهای گیرلس راندمان بالاتری دارند و می توانند برای سرعت های بسیار بالا مورد استفاده قرار گیرند. از جمله شناخته شده ترین برندهای موتور آسانسور می توان به آلبرتوساسی، ویتور و زیلابگ اشاره کرد.

 

پایه موتور

تجهیزات اصلی نیرومحرکه آسانسور کششی باید روی پایه موتور یا شاسی مستقر و نصب شوند. اتصال موتور و پایه از طریق بافرهای لرزش گیر برقرار می شود. پایه موتور باید ضمن استحکام بالا برای تحمل بارهای استاتیک و دینامیک وارد شده قابلیت تنظیم داشته باشد.


فلکه ها

فلکه ها نیز از جمله قطعات اصلی آسانسورهای کششی محسوب می شوند. بسته به نوع سیستم و نسبت تعلیق از تعداد و اندازه های متفاوتی از فلکه در آسانسور استفاده می شود. در سیستم های موتور گیربکس یک فلکه روی گیربکس نصب شده و فلکه دیگر در محل دقیقی در مجاورت آن تعبیه می شود. استحکام، تعداد شیار و شکل هندسی شیارهای فلکه از اهمیت بالایی برخوردار است.

 


قطعات آسانسور هیدرولیک

اجزا و قطعات آسانسور هیدرولیک را می توان به دو گروه قطعات هیدرولیک و قطعات عمومی تقسیم کرد. اغلب این قطعات در انواع آسانسورهای هیدرولیک مانند آسانسور خانگی، آسانسور ماشین بر، آسانسورهای باری و … کاربرد دارند. قطعات هیدرولیک قطعات یا تجهیزاتی هستند که صرفا در آسانسور هیدرولیکی مورد استفاده قرار می گیرند. قطعات عمومی قطعاتی هستند که در آسانسور هایی با سایر مکانیزم ها مانند کششی نیز کاربرد دارند. ساختار آسانسورهای هیدرولیک متشکل از اجزا و قطعات هیدرولیکی، مکانیکی و الکتریکی است. کاربرد قطعات آسانسور قطعات هیدرولیکی شامل جک، پاوریونیت، کارسلینگ، شلنگ و روغن می باشند. قطعات مکانیکی از قبیل ریل ها، سیم بکسل، قلاب بکسل، و … و قطعات الکترویکی شامل تابلو فرمان، تراولینگ کابل و … می باشند. در متن پیش رو هر یک از مهمترین قطعات مزبور بمنظور آشنایی کلی و عمومی بصورت خلاصه شرح داده شده اند.

 

 


جک: بازوی اصلی در قطعات آسانسور هیدرولیک

یکی از مهمترین قطعات آسانسور هیدرولیک جک و قیمت قطعات آسانسور آن است که کابین را حرکت می دهد. جک در آسانسورهای هیدرولیکی عموما بصورت یکطرفه فشاری نصب میشود. البته جک های دوطرفه با عملکرد کششی نیز در برخی از مدل ها کاربرد دارند که رواج زیادی ندارد

جک های آسانسور میتوانند بصورت مستقیم، یا غیرمستقیم نصب شوند. محل نصب جک میتواند در زیر یا در کنار کابین آسانسور طراحی شود و در کابین های سنگین و بزرگ میتوان از دو جک مستقیم یا غیرمستقیم در کنار کابین استفاده کرد. در آسانسورهای هیدرولیکی معمولی از جک های تک مرحله ای استفاده میشود. در برخی شرایط، جک های تلسکوپی دو یا سه مرحله ای کاربرد دارند. جک، به عنوان بخش مهمی از سیستم یکی از اجزای آسانسور هیدرولیک را تشکیل می دهد که نقش عملکردی و ایمنی بسیار مهمی در آسانسور ایفا می نماید.


پاوریونیت: مهمترین قطعات آسانسور هیدرولیک

لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک بخش اصلی نیرو محرکه آسانسورهای هیدرولیک، پاوریونیت Power unit  است که به آن پاورپک یا پمپ یونیت نیز گفته میشود. دستگاه پاوریونیت را می توان به عنوان مهمترین قطعات و اجزای آسانسور هیدرولیک دانست. انباره روغن، الکتروموتور، پمپ هیدرولیک و شیرهای کنترل در پاوریونیت جای گرفته اند. ادوات و قطعات دیگری با عملکردهای کنترلی و ایمنی نیز به پاوریونیت الحاق میشوند که کارکردهای مهمی در کل سیستم دارند. پمپ دستی، گرمکن روغن، سوییچ های فشار و .. از جمله این موارد هستند.




 

 

*برای دیدن قطعات آسانسور کلیک نمایید

https://www.diaragroup.com/news/lift-parts



تلفن تماس:
09128508137
02146839105- 6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

 

قطعات آسانسور
لیست قطعات آسانسور کششی
قیمت قطعات آسانسور
لیست کامل قطعات آسانسور تمام اتوماتیک
کاربرد قطعات آسانسور

 

 

 

 

 

  • مریم کیشاهرخ