کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

سلکوم

 

 

سلکوم

سلکوم

درب سلکوم مدل Hydra :

سلکوم درب چند منظوره Wittur است که برای حداکثر انعطاف پذیری برنامه طراحی شده است.
طیف گسترده ای از اعدام ها را می توان با هر نوع کاربرد ، از ساختمانهای مسکونی گرفته تا ساختمانهای اداری و هتلها استفاده نمود.

مزایا نصب درب سلکوم ایتالیا:
- درب منعطف و قابل اعتماد
- طیف گسترده ای از تنظیمات و اعدام ها
- طیف کاملی از اتمام ها
- امکان برآورده کردن هر برنامه کاربردی با درجه بالایی از شخصی سازی
- درب فرود Hydra با اپراتور Hydra Plus ، اپراتور Pegasus Plus (ترافیک متوسط) ، Eco Piuma و اپراتور Hydra 3000 Plus (برای ترافیک متوسط پایین) ترکیب شده است


قابل اعتماد و قابل اعتماد
قطعات درب سلکوم سازه ای مطمئن و مستحکم که برای سیستم های آسانسور پر سرعت و پر سرعت طراحی شده است.

سریع و بی صدا
باز کردن درب سریع و بی صدا ("غلتک های با کارایی بالا" ، ضد وزن خارجی ثابت ، قفل درب نصب شده بر روی یاتاقان).

طرح
در سلکوم طیف وسیعی از راه حل ها و گزینه های طراحی باعث پگاسوس می شود
گزینه ساعت ”سرعت درب را مطابق با ساعت روز تنظیم می کند؛
دخمه پرپیچ و خم در هر دو طرف باز و درب بسته از هوا جلوگیری می کند
تلاطم در لرزه ها.

 

 

 

درب کابین سلکوم ایتالیا Hydra Plus

درب کابین سلکوم ایتالیا  Hydra Plus یک سیستم در است که با هر نوع کاربرد از ساختمانهای مسکونی گرفته تا ساختمانهای اداری و هتلهای بسیار پرمصرف ، قابل استفاده است.
ساخت و ساز جمع و جور انعطاف پذیری بالایی را نیز برای اهداف نوسازی آسانسور تضمین می کند.

مزایا:

- سلکوم در مدولار ( ترکیب متغیرها بین درایوها و مدلها )
- طیف گسترده ای با 9 نوع درب
- عملکرد صاف حتی با سرعت بالا در درب
- از قبل تنظیم شده و تست شده در کارخانه با عملکردهای خودآموز برای سرعت باز و بسته شدن بار. بر این اساس ما می توانیم نصب سریع و آسان داشته باشیم زیرا دیگر نیازی به تنظیمات اضافی در سایت نیست
- مصرف کم انرژی
- محصول جهانی: Hydra Plus مطابق با استانداردهای EN 81، Pubel، Lift Direct 95/16 / EC است
- طبق قوانین معلولین ، زمان بسته شدن
- تعداد کمی از قطعات باعث کاهش تعداد قطعات یدکی و طول عمر بالا می باشد
- سازگاری با اجزای موجود و قطعات طراحی شده ویژه امکان پذیر میباشد.


نمایندگی درب سلکوم
گروه صنعتی دیارا نمایندگی انواع درب های سلکوم

برای سفارش هر گونه درب اتوماتیک آسانسور سلکوم (ایتالیا،ترکیه، چین و ایران) در انواع سایز
- درب سلکومسایز 80 سانتیمتر
- درب سلکوم سایز 90 سانتیمتر
- درب سلکوم سایز 100 سانتیمتر
- درب سلکوم سایز 110 سانتیمتر
- درب سلکوم سایز 120 سانتیمتر

به ما اعتماد کنید ما بهترین درب اتوماتیک آسانسور سلکوم را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.
 

 


آشنایی با درب سلکوم آسانسور

درب سلکوم را در گروه صنعتی دیارا هنگام خرید با چشم باز اقدام خواهید نمود و با خیال آسوده تصمیم میگیرید. درب سلکوم محبوب ترین برند خارجی در داخل ایران میباشد. ولی متاسفانه خیلی از مصرف کننده ها اطلاع درستی از درب سلکوم ندارند و همین امر باعث سو استفاده افراد سود جو از این مسئله خواهد شد . در طراحی و ساخت درب های آسانسور توسط تولید کننده ها از چند طریق و شیوه استفاده میشود که معروف ترین آنها سلکوم و سماتیک خواهد بود .

در درب سلکوم به طور مثال بیشتر تولید کننده ها در داخل ایران از شیوه سماتیک استفاده می نمایند که هر کدام از این برند ها یک متریال ، کیفیت و قیمتی دارند دقیقا مکانیزم سلکوم هم به همین شکل میباشد . سلکوم یک نوع چینش و مونتاژ ادوات درب هستند و مهم این است که در چه کارخانه ای تولید گردد و طبیعتا کیفیت کار و قیمت تولید کننده با تولید کننده دیگر فرق دارد . پس خرید تنها درب سلکوم به این معنی نیست که شما درب با کیفیتی تهیه کردید باید به تولید کننده یا فروشنده اطمینان کافی داشته باشید.


 

*برای دیدن سلکوم کلیک نمایید

 

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6

 
سایت:
https://www.diaragroup.com/

سلکوم
قیمت درب سلکوم ایرانی
درب سلکوم چیست
درب سلکوم ایرانی
کاتالوگ درب سلکوم
لیست قیمت درب سلکوم پلاس
نصب درب سلکوم ایتالیا
قطعات درب سلکوم
تفاوت درب سلکوم و سماتیک

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی