کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

 

 

محاسبه ابعاد چاه آسانسور و نصب درب آسانسور

انواع درب آسانسور امروزه برای سرعت بخشیدن به تردد در ساختمان ها از آسانسور استفاده می شود. آسانسور ها به طور معمول از دو نوع درب ریلی و اتوماتیک استفاده می کند. درب ریلی همان درب های ساده ای هستند که عمل باز و بسته شدن آنها با دست صورت می گیرد. اما درب های اتوماتیک بدون دخالت دست باز و بسته می شوند. استفاده از این نوع از درب ها بسیار رایج شده است. زیرا به ورود و خروج سریع مسافرین کمک فراوانی می کند. سانترال و تلسکوپی از نمونه درب های آسانسور هستند. در انتخاب و نصب آنان باید دقت کامل داشت. از نکاتی که در نصب درب آسانسور باید به آن توجه داشت ابعاد درب آسانسور است که معمولا با توجه به ابعاد چاه آسانسور محاسبه می شود. 

محاسبه ی آن بدین صورت است که: اگر درب مورد نظر از نوع تلسکوپی باشد عرض چاه باید حداقل یک و نیم برابر عرض مفید بازشوی درب به اضافه ۲۰ سانتی متر باشد. و اگر درب از نوع سانترال باشد، عرض چاه باید دو برابر عرض مفید بازشوی درب به اضافه ۲۰ سانتی متر باشد.نمونه درب آسانسور در مراحل اولیه نصب آسانسور انجام می شود. باید دقت داشت که به درستی صورت گیرد. در غیر این صورت با کمترین بی دقتی حوادث ناگواری پیش خواهد آمد. 

 

درب آسانسور دیارا

شرکت دیارا بزرگترین تولید کننده درب تمام اتوماتیک آسانسور در کشور است که توانسته با تولید بهترین و باکیفیت ترین درب آسانسور امنیت بیشتری برای آسانسور سواران ایرانی رقم بزند. این شرکت درب های طبقه و کابین آسانسور را در دو مدل سانترال و تلسکوپی طراحی و به تولید انبوه رسانده است. اندازه درب آسانسور دیارا مطابق با استاندارد  EN81 اروپا و استاندارد ملی طراحی و ساخته شده است. این درب به صورت دو لته و سه لته در آسانسور ها بکار برده می شود. ابعاد درب کابین دیارا  از این قرار است: 

 

درب آسانسور

درب آسانسور از لحاظ عرض فضای کمی را به خود اختصاص می دهد و ساختار آن شامل یک درب و یک چارچوب ساده می باشد. درب های آسانسور ساخت داخل از لحاظ قیمت و کیفیت بسیار مناسب هستند و از نمونه خارجی آن ارزان تر است.

در ایران شرکت ها و تولیدگان بسیاری در زمینه طراحی و ساخت انواع درب آسانسور فعالیت دارند که در این مقاله به معرفی  آن  ها می پردازیم.

 

مزایا و معایب درب آسانسور

درب آسانسور برای داشتن عملکرد مناسب نیاز به عرض زیادی ندارد و به طور معمول ساخت این درب ها در عرض های ۷۰،۸۰ و ۹۰ سانتی‌ متر انجام می شود. همچنین به دلیل اینکه آسانسور یکی از مدل های قدیمی آسانسور در مقایسه با درب های اتوماتیک و نیمه اتوماتیک به شمار می رود دارای معایب زیادی است.

عدم کاربرد صحیح  و ایجاد مشکل درب آسانسور برای افراد معلول و کودکان و سالمندان، عدم کنترل در باز و بسته شدن درب باعث زمان‌ بر بودن عملیات باز و بسته شدن درب آسانسور می شود، سختی باز شدن از نظر نیروی مکانیکی لازم از جمله این معایب درب آسانسور است و این درب ها نسبت به دیوار با زوایه ۹۰ درجه ای باز می شوند که باعث مسدود شدن مسیر راهرو هنگام باز شدن درب می گردد.

 

درب آسانسور دیارا ساده سنگین

مرحله دوم نصب آسانسور، نصب درب ها می باشد. باید در هنگام نصب درب آسانسور دقت زیادی انجام پذیرد زیرا کمترین بی دقتی ممکن است موجب تحمیل زیان های مالی و جانی فراوانی شود. در انتخاب درب دیارا باید به موارد زیادی از جمله کیفیت رنگ و لولا و ضخامت ورق استفاده شده در آن دقت کرد.

مهمترین وظیفه درب آسانسور حفاظت از افراد برای جلوگیری از سقوط در چاه آسانسور می باشد.

 

 

انواع درب آسانسور دیارا

انواع ابعاد و ارتفاع درب آسانسور دیارا

عامل تعیین کننده برای انتخاب درب آسانسور دیارا ابعاد و اندازه ورودی چاه آسانسور است به طوری که عرض درب طبقات نباید از عرض کابین بیشتر از ۵ سانتیمتر در هر طرف باشد. ابعاد درب آسانسور دیارا در بازار شامل ابعاد ۷۰، ۸۰، ۹۰ سانتی‌متر است و ارتفاع مناسب برای درب طبقه ها حداقل ۱۹۵ سانتیمتر در نظر گرفته می شود. توجه داشته باشید که عرض های کمتر از ۷۰ سانتیمتر برای ساخت درب های آسانسور برای ورود ویلچر و رفت و آمد افراد معلول مناسب نیست.

 

 

متریال درب آسانسور دیارا

جنس درب آسانسور در قدیم از چوب بود ولی در حال حاضر این درب ها از جنس فولاد با روکش استیل در رنگ های متنوع ساخته می شوند. طرح های متنوعی برای ساخت درب آسانسور اجرا می شوند که شامل روکش استیل یا شیشه هستند و نوع طرح دار آن برای استفاده در ساختمان های مسکونی کاربرد دارد. درب آسانسور قیمت استفاده از قاب شیشه ای در طراحی این درب ها سبب جذابیت بیشتر آن ها شده است.

 

 

درب آسانسور در ایران

تولیدکنندگان داخلی و خارجی قیمت درب آسانسور

درب آسانسور در ایران در حال حاضر شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در حوزه تولید تجهیزات آسانسور مانند درب، کابین، موتور  فعالیت می کنند. هر یک از این تولیدگنندگان در ساخت محصولات خود روش های متفاوتی را به کار می برند که باعث شده برخی از برندها محصولات با کیفیت تر و بهتری را وارد بازار نمایند.

یکی از بهترین شرکت های تولید کننده آسانسورها و قطعات آن به ویژه ساخت درب آسانسور شرکت دیارا است که در این حوزه فعالیت دارد و توانسته با ارائه خدمات و محصولات با کیفیت رضایت مشتریان را در سطح بالا بدست آورد.

 

درب های آسانسور دیارا از ورق فولادی ساخته شده و نصب آسان و سریع دارد؛ همچنین کارکرد بیصدا، استحکام خوب، مقاومت در مقابل پوسیدگی و حفظ کیفیت در سالیان طولانی از ویژگی های مهم درب های آسانسور دیارا است. زیبایی و تنوع طرح های این نوع درب ها با سلیقه و طراحی داخلی ساختمان از تناسب خوبی برخودار می باشد.

 

انواع طرح و مدل درب آسانسور

درب های آسانسور در طرح ها و مدل های متنوعی به شرح زیر تولید و عرضه می شوند. برای ساخت چهارچوب این نوع درب ها از ورق ۲ میلیمتر و برای لته درب از ورق ۱.۲۵ میلیمتر استفاده می شود. درب آسانسورهای طرح دار دارای ارتفاع ۲ متر بوده و در مراحل تولید آن ها دستگاه های CNC به کار می روند.

 

در ساخت این بهترین درب آسانسور ها از رنگ الکترواستاتیک در رنگ های مختلف استفاده می شود که تنوع و زیبایی خاصی به این درب ها می دهد. درب های با طرح های مختلف در اندازه های متفاوت قابل تولید و سفارش هستند و مشتری بر حسب سلیقه خود می تواند رنگ و طرح مدنظر خود را اعلام کند. معمولا درب های طرح دار  در رنگ های کرم چرم و مسی چکشی آماده تحویل هستند و رنگ های سفید چرم، سفید صدفی، زرشکی طلائی، زرشکی مشکی، نسکافه ای، قهوه ای سوخته از دسته رنگ های سفارشی می باشند.
 

 

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6



 

سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی