کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

درب آسانسور

درب آسانسور

درب  آسانسور

 

دیکتاتور درب یا آرام بند

وظیفه‌ی این قطعه در درب های آسانسور، جلوگیری از برخورد و ضربه شدید درب با قسمت‌های کابین است. وجود این قطعه در سیستم درب آسانسور باعث نرمی و آرامی باز و بسته شدن درب آسانسور می‌شود.

 

مگنت درب آسانسور

این قطعه برای ایمنی درب آسانسور به کار گرفته می‌شود. به این صورت که هنگام رسیدن درب به طبقه قفل درب بر روی مگنت فشار ایجاد می‌کند و باعث باز شدن درب می‌شود. مگنت درب آسانسور از یک سیم پیچ مغناطیسی و یک اهرم و جک تشکیل شده است.

 

سنسور درب آسانسور

نقش این سنسور تشخیص وجود یا عدم وجود شی یا شخص در جلوی درب و همچنین لابه‌لای درب آسانسور می‌باشد. در دو نوع پرده‌ای و نقطه‌ای وجود دارد. در صورت وجود شی این سنسور اجازه بسته شدن درب و در نتیجه اجازه‌ی حرکت به آسانسور را نمی‌دهد.

کفشک

محل قرارگیری این قطعه در بالا یا پایین کابین در امتداد ریل راهنما است. وظیفه‌ی کفشک‌ها هدایت درب آسانسور برای باز یا بسته شدن است. کفشک لغزشی، ثابت و غلطکی از انواع کفشک‌های درب آسانسور می‌باشد.

 

کدام نوع از درب های آسانسوری بهتر است؟

درب آسانسور از نظر ایمنی برای سیستم آسانسور از اهمیت بالایی برخوردار است. طراحی و نصب انواع درب آسانسور بر روی طبقات و کابین باید با دقت و تجربه کافی انجام شود. کوچک‌ترین خطا یا اندازه‌گیری نادرست در نصب هر یک از قطعات، جدا از کاهش طول عمر مفید درب‌ها و خرابی‌های پی‌در‌پی، باعث ایجاد خسارت‌های جانی و مالی جبران ناپذیری می‌شود. کیفیت قطعات و درب آسانسور نیز حائز اهمیت است. خرید و استفاده از درب‌های بی‌کیفیت که در ساخت قطعات آن از مواد نامرغوب و بی‌کیفیت استفاده شده است، کاهش طول مفید درب‌ها و همچنین خرابی و استهلاک در سایر قطعات آسانسور را به همراه دارد.

 

برندهای درب آسانسور

در کلمان برترین برند های درب آسانسور ازگروه دیارا با مناسب‌ترین قیمت موجود است.برای خرید درب آسانسور و دیگر قطعات آسانسور به مرکزهای معتبر قطعات و تجهیزات آسانسور مراجعه کنید. برای مشاوره رایگان و همچنین خرید قطعات و تجهیزات مختلف آسانسور به ویژه انواع در‌ب‌های آسانسور می‌توانید همین حالا از راه های ارتباطی با گروه بازرگانی کلمان استفاده کنید.

عوامل موثر بر قیمت درب آسانسور

قیمت درب آسانسور با توجه به سایز درب های آسانسور که از پر فروش ترین سایز درب ها می‌توان به سه سایز 70 و 80 و 90 اشاره کرد متفاوت است. و از عوامل موثر دیگر بر قیمت درب آسانسور می‌توان به برند درب و نوع درب های آسانسور اشاره کرد که قیمت درب های آسانسور تمام اتوماتیک نسبت به درب های نیمه اتوماتیک گران تر است و همین نسبت قیمت درب دیارا نسبت به دو نوع درب دیگر ارزان تر است و میان برند های درب آسانسور سلکوم پلاس گران ترین درب محسوب می‌شود و همچنین توس ارزان ترین درب آسانسور محسوب می‌شود.

 

درب‌های طبقات مشهود‌ترین بخش بیرونی درب آسانسور می‌باشند و علاوه بر ایمنی، جنبه‌ی زیبایی نیز دارند. به همین منظور در طراحی آنها از مواد مختلف از جمله آهن، استیل، شیشه ای و... در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف استفاده می‌گردد تا با معماری بنا هماهنگ گردند. ارتفاع درب طبقات معمولا ۱۹۵ سانتی‌متر است. درب‌های نیمه‌اتوماتیک حتما باید دارای شیشه جهت نمایش حضور کابین در طبقه باشند. در انتخاب و طراحی درب کابین توجه به حداقل زمان باز و بسته شدن و عرض مناسب بسیار ضروری می‌باشد. در طراحی آسانسور با توجه به معماری بنا می‌توان برای کابین یک درب یا دو درب(مجاور یا متقابل) در نظر گرفت. قبل از خرید لوازم آسانسور می‌توانید از پشتیبانی فنی کلمان مشاوره تخصصی دریافت کنید.

 

بهترین درب آسانسور

بهترین درب های آسانسور کدامند و باید چه ویزگی هایی داشته باشند؟

درب های آسانسور در دو گروه درب های کابین و درب طبقات قرار می گیرند که از لحاظ نوع کارکرد دوباره به دو نوع اتوماتیک و نیمه اتوماتیک تقسیم می شوند. این دو مدل درب در نوع نیروی لازم برای باز و بسته شدن با یکدیگر متفاوت هستند. محل ورودی طبقات به کابین مکان قرار گیری بهترین درب آسانسور است که انواع آن ها شامل درب آسانسور دیارا  سانترال یا از وسط بازشو، آکاردئونی و درب های تلسکوپی یا از یک طرف باز شو هستند. با توجه به نوع آسانسور و نوع کاربری آن و استاندارهای نصب آسانسور می توان نوع و اندازه بازشوی درب را انتخاب کرد.

 

انواع مختلفی درب آسانسور در حال حاضر تولید می شود که بهترین درب آسانسور همان درب اتوماتیک است که در مدل های دیارا ، تلسکوپی و سانترال ساخته شده اند. استفاده از این درب ها در ساخت آسانسور باعث خودکار باز و بسته شدن درب کابین و درب طبقات می شود. این درب های اتوماتیک را بیشتر در دو نوع تلسکوپی و سانترال طراحی و پیاده سازی می کنند. به طوری که در درب آسانسور تلسکوپی نحوه باز و بسته شدن درب فقط از یک سمت انجام می گیرد. همچنین درب های سانترال آسانسور از وسط باز شده و از کناره ها بسته می شوند.

 

درب های اتوماتیک از قسمت های کنتانت، کفشک، سیل درب، لته ها و چهارچوب ساخته شده اند. این درب ها به عنوان بهترین درب آسانسور می توانند از لحاظ ایمنی دستگاه آسانسور بسیار اهمیت دارند. همچنین برای نصب و طراحی آن ها باید نهایت دقت را داشته و از افراد با تجربه استفاده کرد. هر یک از قطعات درب آسانسور باید بدون کوچکترین خطا یا اندازه گیری غلط نصب شوند؛ در غیر ای صورت طل عمر مفید درب ها کاهش یاقته، خرابی های مکرری پیش آمده و خسارت های جانی و مالی بسیاری بوجود خواهد آمد.

 

قطعات آسانسور به کار رفته در این درب های اتوماتیک باید بسیار با کیفیت باشد؛ زیرا اگر از قطعات نامرغوب در ساخت این درب ها استفاده گردد باعث کاهش عمر مفید درب ها شده و سبب ایجاد خرابی و استهلاک در سایر قطعات می شود. از این رو بهتر است برای خرید قطعات اصل و با کیفیت برای آسانسور به نمایندگی ها و شرکت های معتبر و شناخته شده مراجعه نمایید.

 

 

قیمت درب آسانسور

قیمت روز درب آسانسور 1401 چقدر است؟

با توجه به نوسانات اخیر ارز در سال 1399 و ادامه آن در سال 1400 درج قیمت روز همه ی مدل های درب آسانسور در سایت دیارا امکانپذیر نمی باشد لذا برای اطلاع با همکاران ما تماس بگیرید

 

قیمت درب آسانسور دیارا بستگی به جنس و برند آن دارد. درب آسانسور جزء 5 قطعه اصلی آسانسور به شمار می آید. درب آسانسور در مراحل اولیه نصب آسانسور بکاربرده می شود. و دارای دو جنبه ی تزئینی و ایمنی است. درب آسانسور توسط کارخانجات متعددی در کشور ساخته می شود که به لحاظ کیفیت و قیمت با هم متفاوت اند. بهترین و باکیفیت ترین درب های آسانسور را تنها در نمایندگی دیارا آن هم با قیمت مناسب جستجو نمایید.

درب آسانسور اتوماتیک ساخته می شود. در گذشته درب های دیارا بیشترین استفاده را داشتند اما با ورود درب های اتوماتیک به بازار استفاده از این درب ها تا حدودی کاهش یافت. قیمت درب آسانسور نسبت به نوع اتوماتیک کمتر است.

درب آسانسور در ابعاد و اندازه های متفاوت ساخته می شود.

قیمت درب آسانسور در محاسبه قیمت نهایی آسانسور بسیار مؤثر است.

در انتخاب درب آسانسور در ایران باید دقت کامل داشت. در نصب آن نیز باید دقت داشت چرا که درب مسئولیت حفظ جان مسافرین و سلامت بار در آسانسور را بر عهده دارد.

قیمت درب آسانسور با توجه به ابعاد، جنس، طرح و رنگ و … محاسبه می شود. این نوع از درب آسانسور معمولا با عرض 60 تا 120 سانتی متر و ارتفاع حداقل 2 متر ساخته می شوند. این درب معمولا از جنس فولاد ساخته می شود.

زیرا فولاد در برابر ضربه و فشار بسیار مقاوم بوده و دچار زنگ زدگی نمی شود.

درب آسانسور به لحاظ طرح و رنگ بسیار متنوع می باشد.

در طرحی درب های دیارا از ورقه های استیل و شیشه استفاده می شود. در تعیین قیمت درب آسانسور ، طرح و رنگ از جمله مواردی هستند که به آنها توجه کامل می شود.

قیمت روز درب آسانسور

در یک سیستم آسانسوری انواع درب آسانسور به طور همزمان دارای دو جنبه ایمنی و تزئینی است،

 

انواع درب آسانسور

در یک دستگاه آسانسور به طور کلی از دو نوع درب طبقه (که به تعداد توقف های آسانسور می باشد)

و درب کابین ( که روی کابین آسانسور نصب شده است) استفاده می گردد.

در ادامه قیمت روز درب آسانسور و کیفیت و کارایی آن ها نیز صحبت خواهیم کرد.

 

قیمت روز درب آسانسور

شما میتوانید برای دریافت قیمت انواع درب های آسانسور با تخفیف ویژه و دریافت تمامی مدل های جدید وارد واتس آپ شوید

 

 

 

*برای دیدن درب آسانسور کلیک نمایید

https://diaragroup.com/news/automatic-elevator-door

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6



 


قیمت درب آسانسور


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب آسانسور
بهترین درب آسانسور
قیمت درب آسانسور
درب آسانسور قیمت
نمونه درب آسانسور
اندازه درب آسانسور
انواع درب آسانسور
درب آسانسور در ایران

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی