کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

 

درب اتوماتیک آسانسور

درب اتوماتیک آسانسور
مشخصات درب های اتوماتیک آسانسور

درب های اتوماتیک آسانسور که به صورت لولایی خواهند بود و توسط تجار ما واردات آن صورت خواهد گرفت، دارای مشخصات زیر می باشد. بهترین درب آسانسور نیز می تواند مشخصات زیر داشته باشد که بستگی به ابعاد چاله و محیط در نظر گرفته شده برای آسانسور دارد:

- لوله های بلبرینگی
- لته‌های توپر فومی
- وزن سنگین درب ها و استحکام بسیار بالا آن ها
- عایق هر گونه صدا که از چاه به گوش خواهد رسید
- موجود در عرض‌های اندازه گیری شده 70، 80، 90
- شباهت کامل درب های چپ و راست
- دارای تجهیزات شامل قفل، دیکتاتور و فنرهای درب مخصوص
- ظاهر بسیار شیک و زیبا در بین درب‌ های آسانسور


اشکالات درب های اتوماتیک آسانسور

در درب های اتوماتیک آسانسور زمانی که درب طبقات بسته می شوند ممکن است درب های اتوماتیک کمی با تاخیر بسته شوند که در این حالت اشکال در سیم کشی مدار ایمنی میباشد در بیشتر مواقع قفل میباشد اما باید دوشاخ درب های اتوماتیک آسانسور کابین نیز چک نماییم.
درب های اتوماتیک آسانسور در باز نشدن درب هنگام توقف در طبقات که این قضیه ممکن است به سه دلیل ایجاد شود. اول اینکه لته‌های درب کابین روی ریل به هم چسبیده باشند و یا اینکه موتور درب های اتوماتیک آسانسور روی کابین به طور کامل ضعیف شده باشد و یا سیم‌ها C و COM باید چک نماییم.
درب اتوماتیک آسانسور کامل باز نمی‌‌شود زیرا که در این حالت مهم‌ترین مشکل تنظیم نبودن زمان باز شدن درب های آسانسور میباشد که برای رفع آن باید به منوی Time Settingوارد شوید و تایم Door Open Time را به اندازه کافی تنظیم نمایید.


انواع درب های آسانسور:

درب های اتوماتیک آسانسور با شیوه های متفاوت و با کیفیت های گوناگونی طراحی و تولید خواهند شد که این امر، عامل تنوع درب های اتوماتیک آسانسور خواهد شد. شما عزیزان می توانید با آشنایی با انواع این درب ها بهترین مورد را با توجه به نیاز خود انتخاب کنید.


درب سلکوم و سماتیک چیست؟

درب سلکوم همانطور که گفته شد، طراحی و ساخت درب اتوماتیک آسانسور ها با چند روش متفاوت انجام می گیرد که مشهور ترین آن ها درب های سلکوم و درب های سماتیک خواهند بود. در کشور ایران بیشتر تولید کنندگان از روش سماتیک استفاده می نمایند و این درب ها را با کیفیت ها و قیمت درب آسانسور متفاوتی به بازار عرضه می گردند. درب سلکوم نیز روش دیگری است که در واقع یک نوع چینش و مونتاژ ادوات درب می باشد. گفتنی است درب های سلکوم، معمولا از محبوبیت بیشتری برخوردار هستند. اما در هنگام خرید درب سلکوم حتما باید به کیفیت و تولید کننده آن توجه نماییم تا ازدرب های با بالاترین کیفیت استفاده کنید.


قیمت برد سردرب سلکوم آسانسور

قیمت درب اتوماتیک آسانسور ایتالیا
فروش قطعات یدکی درب سلکوم | قیمت درب تمام اتماتیک سلکوم ایتالیا (SELCOM)
قطعات یدکی درب سلکوم و فرماتور آسانسور


قطعات سلکوم ایتالیا به شرح زیر می باشد

- درب اتوماتیک آسانسور  کنتاکت دو شاخ درب داخل کابین آسانسور
- کنتاکت دو شاخ درب طبقه آسانسور
- کفشک درب ایتالیا
- آویز لته درب
- سیل درب
- لته درب
- قرقره لنگی
- قرقره ثابت  درب ایتالیا
- قرقره سیم بکسلی   ایتالیا
- قرقره انتهای سیم بکسلی  درب  ایتالیا
- برد درب سلکوم  آسانسور
- قرقره قفل درب آسانسور
- قرقره پایین لنگی درب سلکوم آسانسور
- قرقره بالا رو درب سلکوم آسانسور
- کنتاکت مادگی  درب داخل کابین آسانسور
- کنتاکت مادگی درب طبقه کابین آسانسور
- کلید درب سلکوم آسانسور
- فنر درب چینی و ترکیه ای و ایرانی
- موتور درب  کابین آسانسور سلکوم پلاس
- سیم بکسل مکانیزم درب کابین(عرض70-80-90-
- تسمه درب سلکوم آسانسور

 



 

 

 

 

*برای دیدن درب اتوماتیک آسانسور کلیک نمایید

 


 

https://www.diaragroup.com/news/selcom-elevator

 


تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


سایت:
https://www.diaragroup.com/

 

درب اتوماتیک آسانسور
قیمت درب آسانسور
قیمت درب اتوماتیک آسانسور
بهترین درب آسانسور
درب آسانسور کشویی
بهترین درب اتوماتیک آسانسور

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی