کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه لگراند

 

کابل شبکه لگراند

کابل شبکه لگراند
کابل‌ شبکه لگراند Cat6

کابل شبکه لگراند به ویژه محیط‌‌ هایی که ممکن است خطر صدمه و یا نفوذ کابل را تهدید کند. بنابراین به طور معمول کابل‌هایی که جنس روکش و محافظ آن از نوع PVC است مقاومت خوبی در برابر خوردگی و پوسیدگی دارند ولی در هنگام آتش سوزی از خود دود سمی و شعله زیادی ساطع می کنند. در واقع برخی از کمپانی‌ها ترجیح می دهند از کابل شبکه Cat6 با روکش LSZH استفاده نمایند. با این تفاوت که کابل LSZH از کابل PVC قیمت بیشتری دارد.
 


تفاوت کابل شبکه CAT6 و CAT6A

کابل شبکه لگراند امروزه در بازار انواع کابل‌ شبکه مختلفی وجود دارند و هر کدام کاربرد به خصوصی دارند شبکه‌های بی سیم با سرعت زیادی در حال انتشار است در تمامی شبکه‌های بزرگ و کوچک مهمترین قسمت  کابل آن شبکه می‌باشد بنابراین تولیدکنندگان جهت انتخاب بهتر جهت مصرف، کابل‌ها را دسته بندی کرده اند.کابل شبکه لگراند اصلی این دسته بندی (Category) و در اصطلاح با نام Cat شناخته شده است. در مقابل واژه Cat معمولا عددی قرار می گیرد که هرچه این عدد بیشتر باشد، توان اجرای عملیاتی بهتر و تداخل کمتر را نمایش می‌دهد. بنابراین با توجه به اینکه کابل‌های شبکه، توان عملیات متفاوتی دارند هر کدام کاربرد خاص خود را دارند. بهمین سبب برای انتخاب مناسب کابل شبکه Cat6 باید برآورد دقیقی از شبکه‌ای که قرار است کابل در آن استفاده شود انجام گردد، تا پروژه به مشکل بر نخورد.


 
 
نکاتی که در هنگام نصب کابل شبکه Cat6 باید رعایت شود:


کابل‌ شبکه Cat6 و Cat6a باید به درستی و نصب انجام گردد تا به مشخصات مورد نیاز برسد.
کابل شبکه لگراند Cat6 نباید بیش از حد محکم و یا خم شود و شعاع خمش باید حداقل چهار برابر قطر خارجی باشد.
جفت سیم‌ها نباید باز شود و محافظ خارجی نباید بیشتر از ۰.۵ در ۷/۱۲ میلیمتر باشد.
برای بهتر شدن عملکرد کابل شبکه Cat6 در فضاهایی با تداخل فرکانس بالا (EMI) لازم است تا از کابل محافظت شود. بنابراین حفاظت احتمال خراب شدن EMI را بر روی داده‌های آن کمتر می‌کند.
نگهدارنده معمولا از یک پایه کابل شبکه Cat6 به طرف دیگر با استفاده از یک سیم کششی از طریق آن در کنار جفت‌های تابیده شده حفظ می شود همچنین در انتهای هر کابل شبکه Cat6 برای اتصال الکتریکی از یک جک کمک گرفته می‌شود.


 

 
قیمت کابل شبکه CAT6 SFTP

کابل شبکه لگراند این محصول با قیمت بسیار مناسب در مجموعه پاناتل ارائه می‌شود. شما در پاناتل می توانید پایین ترین قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال کابلها مانند انواع کابل شبکه را از بین تولید کنندگان داخلی، وارد کنندگان و نمایندگان فروش دریافت نمایید.


کابل شبکه اوت دور

این کابل شبکه لگراند برای فضای بیرون کاربرد دارد. کابل شبکه اوت دور بگونه ای طراحی و ساخته شده است که در مقابل شرایط فیزیکی مانند تغییرات دما، برف، باران و اشعه UV خورشید مقاومت دارد.قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp همچنین از مهمترین ویژگی این کابل می‌توان به ضد آب بودن آن اشاره نمود لذا این کابل با رنگ مشکی در بازار مشخص شده است. کابل شبکه اوت دور دارای روکش اضافی می باشد که در برابر هرگونه شرایط فیزیکی محیطی مقاومت می‌کند. کابل شبکه اوت دور غیر دفنی علاوه بر روکش فوق یک لایه محافظتی STEEL ARMORDED و یک لایه سیم که از آسیب دیدن توسط حیوانات جونده مانند موش جلوگیری می نماید.

 



 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه لگراند کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%84%da%af%d8%b1%d8%a7%d9%86%d8%af/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6


 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه لگراند
کابل شبکه لگراند اصلی
قیمت کابل شبکه لگراند اورجینال
نمایندگی کابل شبکه لگراند
کابل شبکه cat6 لگراند sftp تست فلوک
انواع کابل شبکه لگراند
کابل شبکه تمام مس
قیمت کابل شبکه لگراند cat6 sftp

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی