کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است. با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .

ساخت کرکره برقی
استفاده از کرکره برقی در حال افزایش است در گذشته کمتر مغازه ای از کرکره برقی استفاده می کرد اما امروزه جهت سهولت کار، اکثر مغازه ها و فروشگاه ها از کرکره برقی استفاده میکنند. و همچنین امروزه برای درب پارکینگ هم از کرکره برقی استفاده میشود . ساخت کرکره برقی نیازمند رعایت یک سری اصول ایمنی و بهره بردن از قطعات خاصی میباشد . کشور آلمان و ترکیه معمولا بهترین کشورهایی هستند که ماشین الات کرکره برقی از این کشور ها وارد میشود . ساخت کرکره برقی خود را همیشه به افراد متخصص واگذار نمایید زیرا بعد از مرحله ساخت کرکره برقی نوبت به نصب کرکره هوشمند می رسد که آن هم از درجه اهمیت بالایی برخوردار می باشد . همیشه توجه داشته باشید که کرکره برقی هوشمند خود توسط کارشناسان فنی کاردرست انجام گیرد زیرا بارها اتفاق افتاده است که کرکره برقی به خوبی ساخته شده است اما اشتباه در نصب آن مشکلاتی را بوجود آورده است. شرکت دلتا با داشتن سال ها تجربه در زمینه ساخت کرکره برقی و نصب کرکره هوشمند آماده خدمت رسانی به مشتریان گرامی میباشد.



کرکره برقی ارزان قیمت

کرکره برقی ارزان قیمت لزوماً به معنی خرید کرکره بی کیفیت آهنی نمیباشد. قیمت تیغه های رنگی ، طرح چوب و یا شفاف ... به مراتب بالاتر از کرکره برقی سفید است.
با یک کرکره برقی سفید ولی با کیفیت و ارزان قیمت هم میتوان طراحی معماری مناسب و با سلیقه ای داشته باشیم .
همینطور که میدانیم امروزه نمای رومی برای ساختمان خیلی مورد استفاده قرار می گیرد . کرکره های ساختمان های نما رومی ، می تواند کرکره برقی سفید باشد که هم قیمت مناسبی دارد و هم هارمونی بسیار خوبی با سایز اجزا ساختمان دارد.
همیشه نیاز نیست که کرکره برقی همرنگ نمای ساختمان باشد. در بسیاری از موارد اختلاف رنگ ، نیز تضاد و زیبایی خاصی به کل کار می دهد. مثلاً نصب کرکره برقی سفید برای مغازه هایی با تابلوهای ترمود و کامپوزیت های مختلف بسیار زیبا است. اگرچه با استفاده از این تیغه ، قیمت کرکره برقی ارزان تمام می شود، ولی کیفیت کار را نیز حفظ نموده و روی به استفاده از تیغه های ارزان قیمت و نامرغوب نیاورده ایم.

آخرین مطالب
  • ۰
  • ۰

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس

کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل شبکهCAT6 SFTP نگزنسOutdoor

کابل شبکه نگزنس Cat6 نگزنس مدل Outdoor جهت اتصال و شبکه کردن دو سیستم کامپیوتر و یا لپ تاپ و همچنین در تجهیزات و کارهای شبکه به کار برده می شود و همچنین برای برقراری اتصال بین مودم و سیستم کامپیوتر و لپ تاپ ، برای اتصال به اینترنت نیز استفاده می شود.


 
مشخصات فنی کابل شبکه CAT6 SFTP نگزنس Outdoor

کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor از نوع کابل شبکه cat6 و SFTP است که توانایی جا به جایی اطلاعات در شبکه با سرعت 100 مگابایت واقعی را نیز دارد. با توجه به قرقره ی 500 متری ، می توانید پچ کورد cat6 خود را در متراژ دلخواه با استفاده از سوکت RJ45 شبکه ایجاد کنید .
کابل شبکه SFTP نگزنس از یک روکش پلی اتیلن و قابل انعطاف طراحی شده است که 8 عدد رشته سیم را در بر گرفته است و با توجه به مدل این کابل شبکه نگزنس و جنس روکش در فضای خارج از ساختمان می توان از آن استفاده کرد چون در مقابل آب و نور خورشید و گرد و خاک مقاوم است.این کابل کیفیت ساخت بالایی دارد و در متراژ بلند نیز بدون نویز عمل می کند. همچنین برای استفاده در دستگاه های افزایش طول در بستر شبکه ، گزینه بسیار مناسبی خواهد بود.


 
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک

کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک از محصولات شرکت نگزنس است که در دسته‌ی کابل شبکه نگزنس Cat6 قرار دارد. این نوع از کابل‌ها توانایی انتقال اطلاعات با سرعت 1 گیگابیت در ثانیه و پهنای باند 250 مگاهرتز را دارند. در این محصول به دور کل کابل یک شیلد و فویل قرار دارد؛
به همین دلیل توانایی جلوگیری از ورود نویز و اختلال را دارد. هنگام خرید کابل شبکه نگزنس باید به روکش، مغزی، متراژ و رنگ آن توجه کرد. در مورد ساختار کابل شبکه Cat6 SFTP نگزنس باید گفت که از یک مغزی مسی- CCC تشکیل شده‌ و نوع روکش به کار رفته در آن PVC+PE است؛ این روکش سبب مقاومت کابل‌ها در فضاهای باز و بیرونی می‌شود. بر روی این محصول تست فلوک پرمننت انجام شده ‌است.


 
ویژگیهای کابلcat6 utp تست فلوک


کابل شبکه نگزنس تست فلوک با روکش LSZH نارنجی رنگ با پارت نامبر N100.607  و کیفیت اورجینال و گارانتی تست فلوک
سازگار با تمام استانداردهای کابل Cat6
پشتیبانی از کلیه کاربردهای کلاس E
دارای یک قسمت پلاستیکی به شکل بعلاوه(+) در مرکز کابل برای حفظ شکل هندسی و عملکرد کابل
تست شده تا 350MHz
استاندارد بین المللی کابل شبکه نگزنس EN 50288; IEC 61156-5; ISO/IEC 11801


 
کابل شبکه نگزنس وارداتی

کابل شبکه نگزنس وارداتی یکی از برند های معتبر در جهان است که از کیفیت بالایی برخوردار است و طول عمر زیادی دارد. نگزنس یکی از بزرگترین شرکت های تجهیزات شبکه است که محصولات خود را به سراسر جهان صادر می کند و نمایندگان زیادی در کشورهای مختلف دارد. این شرکت از بزرگ ترین تولید کننده ها در این زمینه می باشد که هر روز دامنه فعالیت خود را گسترش می دهد و کابل نگزنس Cat6 UTP یکی از با اهمیت ترین ابزارهای تولیدی این شرکت می باشد. کابل شبکه نگزنس وارداتی یکی از ابزارهایی است که در زمان راه اندازی شبکه ونگهداری و تعمیر آن مورد استفاده قرار می گیرد و از تجهیزات زیر ساختی محسوب می شود. کابل شبکه کت 6 نگزنس نقش مهمی در  انتقال اطلاعات و داده ها دارد.

 

 

 

*برای دیدن کابل شبکه نگزنس کلیک نمایید

https://rayancable.com/%da%a9%d8%a7%d8%a8%d9%84-%d8%b4%d8%a8%da%a9%d9%87-%d9%86%da%af%d8%b2%d9%86%d8%b3/

 

تلفن تماس:
09128508137
02146839105-6




 

 

 
سایت:
https://rayancable.com/


کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس اصل
نمایندگی فروش کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp
کابل شبکه نگزنس وارداتی
لیست قیمت کابل شبکه نگزنس
قیمت کابل شبکه نگزنس
کابل شبکه نگزنس cat6 sftp outdoor
کابل نگزنس cat6 utp تست فلوک
کابل شبکه نگزنس تست فلوک

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی